נ.מ פרסי
היום אני רוצה להראות לכם קסם מיוחד אמרה מקגונגל. "אתה בעצם בוחר יצור קסום להפוך את עצמך עלייו. שימושי מאוד בשביל התקפות תנועה או שיעמום פתאומי." היא אמרה
היא בחרה בארי להדגמה. היא הפכה את עצמה ליצור כזה שאמור לשקף את הפחד הכי גדול שלך. אבל בגלל שהיצור הזה אמור להיות בחושך. אז היא התחבאה במזוודה אבל יצאה בתור צל. חצי שקוף.
מקגנוגל ביטלה את הלחש מתרשמת. לפי המבט של התלמידים היה ברור שלהרשים אותה זה אירוע נדיר.
"זה אומר שאת לא מפחדת מכלום" היא אמרה בקול שמח. והכיתה הייתה המומה כל השיעור מולא בהתלחשיות עד הצלצול.
"אתם יודעים זה טועה" ארי אמרה "אני כנראה פשוט מפחדת מהכל ולא היה לו מושג מה לבחור. או שהוא גילה שהפחד הכי גדול שלי הוא ברווזי גומי עם קרניים ירוקות שיורים לייזר וריחם עליי"בעוד שהלכנו [אחרי השיעור. שמענו ייללות מהשירותים של הבנות כאילו מישהו בוכה שם אבל השירותיםם היה כתוב "נטוש ולא פעיל" חשבנו שאולי מישהו נפגאה ונכנסו פנימה לבדוק עם הכל בסדר.
אבל רק ראינו רוח רפאים של ילדה בגילי עם שיער חום ומשקפיים עגולים היא ישבה על האסלה ובכתה בקול עכברח . "למה את בוכה" שאלתי "כי החיים שלי עצובים" היא אמרה כאילו העלבתי אותה
אבל את מתה הגבתי כמו טיפש והיא התעצבנה. "יופי רוצה סכין ומלח כדי שתוכל לשרוף את הפצע עוד יותר?!" אבל ארי ניגשה אלייה.
"שלום לך היא אמרה את מאוד מזכירה לי בן אדם שחשוב לי . הוא היה רוח בעצמו ורדף את השירותים גם, אמרו שהוא היה ממלאה משאלות בתמורה לתשלום. אבל אישה שמאוד אכפת לי ממנה בסוף הביעה בקשה שמישהו יאהב אותה. ובאופן אירוני אחרי כמה שנים הם התחתנו." הבטתי בה לא מבין מה הטעם בנאום הזה.
"להיות רוח לא אומר שום דבר, החיים שלך לא היו עצובים כי הם עדיין לא נגמרו. אני חברה טובה של המון רוחות." אמרה ארי ופרסה ידיים כאילו עשתה סלטה באוויר והיא מחכה לתשואות.
הילדה הביטה בה ונראתה פחות עצובה.
"את נחמדה אני סובלת אותך." היא אמרה ומשכה באף. ארי חייכה. "את גם נחמדה מעטים האנשים שסובלים אותי "
הרוח צדקה אמרה אנבת' את באמת נחמדה.
ארי הביטה בנו עם בטח מוזר. "או שאני מאוד טובה בלעמיד פנים שאני כזאת."
ואז צחקה
................................................................................................................................................................
אוקיי אני יודעת שכל החומר החדש הזה נשמע כמו הרבה אז הנה הסבר.
הרוח שרודפת את השירותים נקראת האנקו וזו אגדת עם יפנית שעשו עלייה גם סדרה. לפי האגדה אם את דופק על התא השלישי הימין ואומר האנוקו האנוקו האם אתה שם." הוא יופיע ויעניק לך משאלה אבל בתמורה למחיר.
זה נשמע כמו חתיכת מידע רנדומלית אבל זה יהיה חשוב בהמשך.
בגלל שאני מעצבנת יש לי הרגל לכתוב המון דברים חשובים בכמה פרקים ואז שטויות באחרים (אני לא טובה בלאזן את זה)
טוב אחרי שחפרתי כאן. אני רוצה לקחת שנייה ולמות. 690 קוראים 600 ו 90 קרואים! אתם החלקתם על השכל. אני מתה על כולכם. התגובות שלכם תמיד מזכירות לי להמשיך אפילו כשאין לי כוח ואני רק רוצה לישון ולאכול (שזה תמיד) אתם הקוראים הכי טובים העולם!
אוהבת לנצח הכותבת. או בשם הקוד הסודי ביותר שלי (הייתי מתה) ארי
אגב מה האוכל האוהב עלייכם והאם אתם טבוענים או צמחונים (אני אדם רעב תמיד) שלי זה פסטה ואני גרה בבית צמוחני אבל אני לא צמחונית
YOU ARE READING
נכדו של וולדמורט
Aventuraהי כולם מקווה שיהיה טוב וכן אני יודעת שכבר יש שלושים אלף סיפורים כאלה אבל אני מתכוונת לקחת את הסיפור לכיוון שונה. לוולדמורט יש נכד (ואוו מפתיע) והוא ואנבת' הולכים להוגוורטס (כו מקורי) אוקיי אבל ברצינות הסיפור הזה טיפה שונה משאר הסיפורים האלו לפחות א...