Začal den jako každý jiný. Začal mi zvonit budík a jako vždy se mi nechtělo vstávat. Takže za 1. vstala jsem sama z postele a nebo za 2. mě musel vytáhnout brácha a to nikdy nedopadne dobře. Vždy radši volím variantu 1. Dneska to ale vypadá na variantu 2 protože se do sekundy rozletěly dveře, že jsem se lekla. Vždy na mě hodí ten jeho chladný výraz, v tem moment jsem vyletěla z postele jak blesk a postavila se jako voják. On se jenom uchechtl "tak za minutu budeš dole" s těmihle slovy se vytratil z mých dveřích. Až jsem se vzpamatovala tak jsem vylítla z pokoje a doslova jsem sjela schody. Sice jsem se málem zrakvila ale to je to vedlejší. V kuchyni byl Yoongi opřený o kuchyňskou linku "brý ráno" řekla jsem udejchaně. Kouknul se na hodinky kde měl nejspíš stopky a koukl se na mě celkem překvapeně "máš ještě patnáct sekund". Já jsem mezitím šla za ním ho obejmout "a to ti vždy trvá minimálně půl hodiny" "já vím marshmallouwne" jenom jsem slyšela jak se tiše zasmál "pokud dovolíš tady máš snídani" sáhl někam po talíři a podal mi ho. Vafle s Nutellou a ovocem, jedno z mých nejoblíbenějších jídel. Olízla jsem si rty vytrhla mu vafle z rukou a sedla si ke stolu. Vtom mě vyrušil jeho hlas "Víš co je divný?" já se na něj koukla souhlasným pohledem, takže jsem mu dala náznak že poslouchám. "Že ať už jíš cokoliv... tak nebřibereš ani jeden gram" "možná je to tím že jsem vysoká" řekla jsem a dojedla zbytek vaflí. Poté jsem se šla rychle osprchovat a vyčistit zuby, poté jsem si to hned zamířila do svého pokoje se převléknout do školní uniformy, kterou z cekého srdce nenávidím.
~~~
Vzala jsem si svojí školní tašku a další potřebné věci a vyrazila k vchodu aka. východu, kde jsem viděla Yoongiho jak na mě čeká. Obula jsem si nějaké náhodné boty a vyrazila nastoupit do auta.
~~~
Yoongi zaparkoval auto někde u školy a vystoupily jsme. "Já jdu za Hobim jo?" "Aw, nezamiloval si se nám?" vraždil mě pohledem, poté protočil oči a zmizel. Já jsem zase zahlédla Alexie tak jsem k ní šla. Ani si mě nevšimla protože byla na mobilu. Když jsem k ní došla tak se mě lekla "Ty jseš jak duch!" jenom jsem se zasmála a obejmula ji a pomalu jsme vyrazili ke školní budově.
~~~
Šli jsme školní chodbou a jelikož máme hned první hodinu tělák. A je to debilní protože je i pátek. Proto jsme šli hned ke skříňkám a vzali si věci. Šli jsme do šaten a převlékli se. Nejhorší je že máme na tělák učitele, kterého všichni nesnáší.
~~~
Na hodině jsme hráli nějaké míčové hry jako vybiku a další věci. Hlavní je, že jsem hodinu přežila a teď v tý škole vydržet ještě 5 hodin. Alexie už byla převlečená a chtěla na mě počkat, ale já jí 'odehnala' pryč "Ne ne běž do třídy já dorazím" mrkla jsem na ní jedním okem. Už když jsme vcházeli tak jsem si nevšimla Sophie. Ale mě je to jedno takže jsem neměla žádné obavy. Vyšla jsem ze šaten a zamířila si to k mojí skřínce. Rychle jsem si do ní hodila věci a šla do třídy. Kde na naší lavici čekala Alexie která se na mě podívala, chtěla něco říct ale já jí předběhla "Co je teď za hodinu?" ona na mě hodila pohled ze kterého jsem vyčetla *jestli mě ješte někdy přerušíš tak tě přetáhnu touhle židlí* zasmála jsem se a už radši mlčela. "Je matika a všimla jsi si že od tvého rozvodu a Maxem se Jungkook chová divně?" "Ano protože rozhodně zjistil, jakej jsem já mental" "Ne to ne, myslím že se mu líbíš" hodila jsem na ní nechápavý pohled.
"Ne to ne, vždyť víš jak se ke mě chov-"
"Ano protože si myslím že tě má rád. Copak ty jsi si nikdy nevšimla že na tebe kouká? A to celkem roztomile ale i zamilovaně"
Zvedla jsem jedno obočí a zakroutila hlavou na náznak že ne. Najednou nás vyrušil zvonek na hodinu. Do třídy vešla učitelka, máme sice takovou starší, ale jinak je v pohodě.~~~
Teď máme mít chemii zároveň je to poslední hodina. Ale i tak jsem z těch předešlých taky umřela. Jsem ráda že je už koncem května takže ještě tak 4 týdny a máme volno. *Yay* řekla jsem si v hlavě unaveně. Skoro by jsem usnula kdyby nezazvonilo na hodinu.
~~~
Když nám skončila škola tak jsme si to s Alexie zamířily do jídelny. Kde byl k obědu nějakej blivajz. Takže jsem si prostě sedla ke stolu a čekala až příjde. To netrvalo ani moc dlouho protože u mě byla za necelé 2 minuty. Aspoň nemusela čekat ve frontě která tu vždy je. Není divu, jsme tu jedny z prvních.
~~~
Když dojedla tak jsme šli čekat před školou na Yoongiho. Když v tom se mě zeptala "A nechtěla bys u nás být přes víkend? Tvůj brácha bude mít klid" "Jo s Hobim" obě jsem se zahihňali. "Zeptám se ho ale jemu to je jedno, hlavně ať na chvíli vypadnu" "To musíš teda být hodná sestřička" uchechtla se. "HEJ!" řekla jsem ironicky naštvaně. Ale když jsme vyhlíželi Yoongiho tak jsem si myslela, že mám halucinace. Udělala jsem face palming protože to není ani možný. "Co se-" koukla se mým směrem "Jo... aha". "Ahoj holky" pozdravili nás kluci najednou "No ahoj" koukla jsem na Hobiho
který se na mě usmál. "Mám otázku" "hm" "můžu být celý víkend u Akexie?" on si povzdychl a kývl že ano. "Děkuju" řekla jsem nadšeně... velmi. "Tak u mě doma zatím ahoj" zamávala mi a já jí zamávala nazpátek.~~~
"Takže kartáček, pasta, nabíječku, pyžamo, náhradní oblečení mám... jo mám vše" řekla jsem si sama pro sebe zapnula si batoh a vyrazila. "Yoongi vrátím se až v neděli užij si to tu" zakřičela jsem a čekala na odpověď. "Ty si zo taky užij, ahoj" zamával na mě z obýváku. Já si obula boty a vyrazila. Naštěstí Akexie nebydlí tak daleko ode mě. Takže jsem u ní byla ani ne za 10 minut. Když jsem byla v polovině cesty tak mi začal zvonit mobil. Kdo jiný by to byl než Alexie.
"Ahoj co potřebuješ?"
"Nooo... možná to je náhoda ale..."
"Co?"
"Nech mě to domluvit! Že tu bude i Jimin i Jungkook"
V tu chvíli jsem se zastavila a vykulila oči. Nic jsem neříkala.
"Jsi tam?"
"Jo,jo"
"Neomdli prosim tě" a típla to. *No jen počkej* řekla jsem si v hlavě naštvaně a pokračovala v cestě.
___________________________________Omlouvám se za chyby
ČTEŠ
𝐓𝐑𝐔𝐄 𝐋𝐎𝐕𝐄 |𝐉.𝐉𝐊|
Fiksi PenggemarProsila jsem ho, aby mě nechal, ale on stále držel ten nůž pod mým krkem. 𝚂𝚝𝚊𝚛𝚝: 21.11 2020 𝙴𝚗𝚍: ? 13.4 2022 • # 1 - truelove 30.11 2021 • # 11 - boyxgirl 25.9 2022 • # 1 - jungkook