|2|

174 9 2
                                    

Když jsem dorazila k Alexie tak jsem zaklepala na dveře a čekala, až mi někdo otevře. Samozřejmě kdo by mi mohl jiný otevřít než Alexie. Ta mě hned obejmula a pustila dovnitř. "Tak tady jsem asi hodně dlouho nebyla" řekla jsem si potichu ale Alexie na to řekla "myslíš ty tři dny?" a zasmála se. Já se na ní koukla vražedným pohledem a hned přestala. "Už jsou tu kluci?" zeptala jsem se po chvilce "Jseš nějaká nedočkavá" a šibalsky se na mě usmála. Protočila jsem oči v sloup. "Jinak ještě ne, příjdou nejspíš za chvíli" "dobře můžu si věci dát do tvého pokoje a převlíknout se?" "Myslím že to není potřeba, Jungkookovi by si se líbila" a opět se na mě koukla šibalským úsměvem. Měla jsem na sobě obyčejnou sukni a k tomu obyčejnou bílou košili, kterou jsem měla dva knoflíčky nahoře rozeplou. Takže pěkný pohled... "Hele už s tím přestaň nebo tě fláknu" "Tak díky no" řekla ironicky a já se zasmála. "Nesměj se mi a pojď" řekla, chytla mě za ruku a vedla do jejího pokoje. Cestou na nás vykoukl z nějakých dveří Taehyung. Jenom jsem ho pozdravila a Alexie mě dovedla do jejího pokoje. Svoje věci jsem si dala někam do rohu pokoje, aby to nepřekáželo. V pokoji nastala chvilka ticha. Ale pak jsem to ticho rozlomila "Tak co budeme dělat?" "Já bych čekala na kluky a ty by něco mohli vymyslet. Vlastně.... to dopadne jako vždy" koukla jsem na ní tázavým pohledem "Jak?" zeptala jsem se. "Takže varianta a) Hrajou nikdy jsem s alkoholem a nebo varianta b) flaška,ale za každý nesplněný úkol jeden kus oblečení dolu" vykulila jsem oči a div, že mi nevypadli z bulv. "Hold to je jejich zábava, nic jinýho nejsou schopni vymyslet" pokrčila rameny a sedla si na kraj postele. Já si sedla vedle ní. Bylo velmi trapné ticho. Najednou jsme slyšeli zvonek a já se lekla. Alexie se zasmála. "Nemáš čisté svědomí" "Tak já za to nemůžu, že se všeho leknu" řekla jsem *naštvaně* a slavě jí praštila pěstí do ramene. Měla jsem nutkání jít se kouknout a aspoň je pozdravit. Vstala jsem z postele a vyrazila ke dveřím. Slyšela jsem už kluky jak se zdraví a o něčem si povídali. Když už jsem byla dostatečně vidět, všechny tři pohledy koukli na mě. "Ahoj" pozdravila jsem je mile. "Ahoj" pozdravil mě Jungkook a Jimin najednou. "Takže už čekám že tu bude více srandy" řekl Jimin a blížil se pomalými kroky ke mně. "Em...jo, teda možná" řekla jsem trochu nervózně a ani nevim z čeho. Usmál se a byl už pomalu u mě. "Hele, hele hned ji nemusíš nabalovat jo?!" řekl Jungkook, chytl ho za rameno a otočil k sobě. Vypadá to, že je hodně žárlivý. "Tch... a kdo tady o ní furt ml-" Jimin to nestihl doříct a Jungkook mu přiložil ukazováček na jeho rty aby byl zticha. "Buď zticha" řekl klidným hlasem a koukl se na mě. Já jsem tam stála jak pařez a koukala na ně. "No nekoukej tak" zasmál se Jungkook a já se vzpamatovala. "Děje se tu něco?" zeptala se nečekaně Alexie. Já jsem mírně nadskočila protože jsem se lekla. "Tohle už mi nedělej!" dala jsem si ruku na místo kde mi bije srdce. Bilo jako o závod, není divu že jsem se lekla... Celkem dost. Všichni se zasmáli. "Já říkám že nemáš čisté svědomí"
"A ty se mi divíš když zezadu vybafneš a já o tom nevim?!"
"To je taky pravda ale zase se
taky nemusíš leknout debilního zvonku" zvedla jsem ruce že se vzdávam. "Mám žízeň takže by jsem byla ráda za pitíčko" jenom se uchechtla a v tu sekundu jsme už šli do kuchyně. Došla k lednici a prohlížela, co v ní všechno je. "Takže Cola, džus a nebo voda" dokončila svou větu a koukla se na mě. "Prosím džus" s těmihle slovy jsem odešla do obýváku, kde jsem sebou mrskla na gauč a čekala na pití, které se po chvíli objevilo na stole přede mnou. Napila jsem se a poté i zeptala "Tak co budeme dělat? Klukův nápad by jsem si nechala až na večer" "em... jo tak ona už učividně od někoho slyšela co je naše zábava" já jsem se na kluky koukla a kývla. Otočila jsem se zpátky a naskytl se mi pohled na televizi "a co takhle nějaký film?" čekala jsem až mi někdo odpoví. "Jo to by nebyl špatný nápad, napadl mě...tak trošku..." podle jejího hlasu jsem poznala že to nebude jen tak normální film "To bude beztak něco jako 50 odstínu še-" "měla jsem na mysli toto nebo ješte Tusk" když to dořekla, zamyslela jsem se nad touhle větou "Hm... 50 odstínu šedi je takovej jak to říct... pro někoho kdo takový typ filmů miluje. Ale zase Tusk, na to jsem se nikdy nechtěla dívat" "Pročpak?" Zeptal se za mnou Jungkook. "Kdo by se jako chtěl dívat na člověka přeměného v mrože?" nad tou představou jsem se znechuceně zašklebila. (Sama jsem viděla triller na ten film, tohle tam fakt je :D) "Taaaaakže...50 odstínu šedi" řekla po chvíli Alexie a pustila telvizi.

'A je to v p*del'

"Běžte si zatím dát věci do mého pokoje, pak jsem znova přijďte" řekl Tae svým hlubokým hlasem. "No a já bych se měla jít převléct" zvedla jsem se z gauče a zamířila si to do Alexiiny pokoje. Z batohu jsem si vytáhla moje běžné domácí oblečení, tepláky a mikinu. Pod mikinou mám jen podprsenku.

~~~

Když jsem byla převlečená tak jsem se koukla na sebe do zrcadla. Sice vypadám jak odpad ale je mi v tom pohodlně. Když jsem otevřela dveře tak jsem se lekla. To protože těsně u těch dveří totiž stál Jungkook, který mě musel šmírovat.

___________________________________

Omlouvám se za chyby

𝐓𝐑𝐔𝐄 𝐋𝐎𝐕𝐄 |𝐉.𝐉𝐊|Kde žijí příběhy. Začni objevovat