|3|

160 9 3
                                    

"C-co tu děláš?" řekla jsem skoro neslyšně. Můj hlas zněl jako by jsem byla ve stresu a taky že byla. Jestli mě celou dobu šmírování tak mu vrazím jednu kulku mezi koule. "To se nemusíš zajímat" na to se hned udělal úšklebek... ale ne ledajaký. Jenom jsem ho obešla a šla do obýváku a sedla jsem nějak skoro do rohu gauče. Po chvíli tam také přišel i Jungkook který se posadil hned vedle mě. *Ten kluk... má něco za lubem* řekla jsem si hlavě. No po tý vetě jsem se spíš cítila jak agent. Budu si muset dávat pozor na hošánka. "Tak začneme" řekla nadšeně Alexie a film pustila. Já z toho moc nadšená nebyla, ale mohla bych to přežít.

~~~

Už jsme tak za polovinou filmu a musím říct, že je to fakt celkem úchylný film. Jungkook byl zabraný na obrazovku, takže jsem měla šanci se trochu oddálit od něj. Celkem se mi dařilo až do chvíle, kdy jsem ucítila dotek na mém kotníku. *K*rva* zanadávala jsem si v hlavě. Když jsem zvedla hlavu, pohled mi přímo směřoval do jeho očí. Snažil se mě přitáhnout zpáky, ale moc mu to nešlo. "Pust mě" řekla jsem potichu a zasmála jsem se, snažila se z jeho stisku vytrhnout. On jen zavrtěl hlavou, když začal přitahovat mou nohu k sobě, tak mě taky táhl. Pořád jsem se snažila z jeho stisku vytrhnout, ale na to je až moc silný. Když si mě přitáhl tak, že jsem byla skoro na něj namáčklá, nahnul se k mému uchu "A tady budeš nebo uvidíš" řekl přísně a jemně mi kousl lalůček, pak se odtáhl. Naposledy se na mě usmál a zadíval se opět na obrazovku. Nebudu lhát, ale po téhle větě jsem se bála i jít na záchod. Ale fakt jsem nutně potřebovala. Takže jsem se rychle zvedla a zamířila si to koupelny, kde budu chvíli trůnit.
Poté jsem si umyla ruce a vrátila se zpátky. Tentokrát jsem si sedla co nejdál protože jsem měla tu možnost. Když jsem si však sedla všimla jsem si, že se na mě Kook díva vražedným pohledem, ze kterého jsem vyčetla *Neříkal jsem ti něco*. Okamžitě jsem se vzpamatovala a sedla si opět k němu. Jenom se usmál a opět se zamířil na obrazovku.

~~~

Když už byl konec filmu, byla jsem mega ráda. Protože jsem se balá že mě při tom začne Jungkook různě osahávat nebo něco takového. A měla jsem i takové tušení, ale nic neudělal. "Taaakže..." začal mluvit Jimin po několika minutách. "Zahrajem něco?" "Jestli to bude něco s alkoholem tak na to vám kašlu" odpověděla jsem mu drze. "Takže flaška, ale za nesplněný úkol, jeden kus oblečení dolu" "Dobře, rozhodně víte jak si máte sednout" řekl Jungkook a všichni jsme kývli. Já jsem kývla trochu nejistě, ale nikdo si toho nevšiml. Začali jsme si postupně sedat do kruhu, každý jsme seděli v tureckém sedu, aby byl kruh trochu větší. Vedle mojí pravici si sedla Alexie a po mojí levici si sedl Jungkook. Vedle Jungkooka směrem vlevo seděl Jimin a nakonec Taehyung. Takže ti dva mi můžuou dát úkol. Taehyung popadl nějakou flašku, asi od rumu nebo vodky to ale netuším. Dal jí doprostřed kruhu a roztočil jí. Na poprvý to dopadlo tak, že dávám úkol Jiminovi. Zamyslela jsem se a něco mě napadlo "Taaakže Jimine... Pusa na pusu s Alexie" Jimin se po téhle větě koukl překvapeně. Můj pohled padl na Alexie, která mě doslova propalovala pohledem. "Ehm... mám jí zábít teď a nebo za pár minut?" "Nikdy" odpověděla jsem. Po alu otáčela ke mě hlavu aby se na mě koukla a mohla po mě skočit jak tarzán. Zalehla mě že jsem skoro nemohla dýchat. "Slez ze mě!" řekla jsem a plácla ji do zad "au! Jestli tam budu mít tvůj optisk ruky, tak si mě nepřej" řekla a slezla ze mě. Kluci na nás jen koukali. Když se Alexie vrátila do své pozice, tak jsme je začli sledovat, jak se k sobě pomalu přibližují. Dali si rychlou pusu a rychle se odtáhli. Oba se začali pomalu červenat. "Aw, to je roztomilé" řekla jsem jak malé dětsko. Ani jeden se na mě nekoukl. Tentokrát jsem flašku roztočila já. Padlo to tak, že Alexie dává úkol Jungkookovi. "Tak to si užiju" řekla nadšeně. Chvíli přemýšlela a pak se šibalsky usmála. "Takže musíš políbit Y/n, stačí jemný polibek, ALE nesmí to být taková ta dětská pusa" když to řekla tak jsem se chtěla na místě propadnout. Dala jsem si obličej do dlaní. "Tak to se nenech-" "hele je to Jungkookův úkol takže on o tom rozhodne" skočila mi hned do řeči.
___________________________________

Omlouvám se za chyby

𝐓𝐑𝐔𝐄 𝐋𝐎𝐕𝐄 |𝐉.𝐉𝐊|Kde žijí příběhy. Začni objevovat