Asıl Gerçekler | Part 26

118 4 2
                                    

Selam. Uzun bir süre oldu artık eğlencesine yazacağım fakat yinede vote yapın yinede devam edeceğim vote umrumda değil artık siz okuyun yeter ama bu asla vote yapmayın anlamına gelmiyor :D

Miley'nin Ağzından ;

Artık kurtulmuştum. Zayn ile sarılmayı özlemiştim. Hayatı. özgürlüğü özlemiştim. 5 kişilik mafyalar tarafından kaçırılıp buraya kapatılmıştım. Amaçları ise psikopat olduklarıydı. Kaç kez ölümden dönmüştüm ama zor olmuştu. Ölen kız ise mafyaların bana benzeyen bir kızı öldürmesiydi. Onlarda kızı benim yerime koydular. Olanlar buydu. Bu olay 2 hafta sürmüştü. Suyu damla damla veriyorlardı yemek iste yoktu. Bir gün daha kalsaydım bende ölebilirdim fakat kurtulmuştum. O an Zayn'e döndüm. "Suyun var mı ?" dedim. "Evet." diyip suyu çıkarttı. Koca bir şişeyi bitirip ona verdiğimde gülerek anlımı öptü. "Alice nasıl ?" Dediğimde duraksadı. Bir şey düşünüyordu. 5 dakika geçdiğince sorumu yineledim. "Alice'i sordum. Ona bir şey mi oldu yoksa !!" son cümlemi yüksek sesle söyleyince herkes irkildi. Yanımda oturan Selena "Hayır. O Vanessa ile oynuyor. O, gayet iyi." diyince Zayn'e döndüm. "Zayn niye söylemiyorsun ! Benden bir şey saklıyorsun !" Beni takmayıp düşünüyordu. "ZAAAYN !!" diye çığlık attığımda kendine geldi ve bana sarıldı. "Üzgünüm. Seni düşünüyordum. Sana neler oldu hayal edip ağlamak istiyordum. Alice iyi. Vannessa ile bakıcının yanındalar." dedi ve "Seni özledim." diye mırıldanarak devam etti ve yanağımdan öptü. Eve geldiğimizde Harry arabayı park etti ve indik. Aslında hepimiz eşleriyle mutluyken Demi'nin Joe ile böyle olmasına üzülüyordum. Eve geldiğimizde Alice birden kapıya döndü ve öyle bir çığlık attı ki bayılacak gibi arkaya düşmek üzereyken koşup onu tuttum ve yanağından öptüm. "Annecim !" dedi ve bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Daha sonra Alice ve Vanessa'yı yukarı odaya gönderip bizler salona geçtik. Selena, Harry, Demi ve Zayn olanları anlatmamı bekliyorlardı. "Anlat artık Miley !" dedi Selena. "Tamam tamam." Dedim. "Benim öldüğüm söylenmeden 1 gün önce herkes uyurken beni kaçırdılar. O depoya götürdüler ve bildiğiniz gibi depo şehirdışında olduğu için kimse beni bulamazdı ama onlar psikopattı ve heyecan istiyorlardı. Selena'nın telefonunu benden zar zor aldılar ve adresi verdiler. Sonrasını biliyorsunuz işte birtek beni en alt odaya götürdüler ve olanlar oldu." Dedim. "Sana zarar verdiler mi ?!" diye bağırdı Zayn. "Hayır." diyip kafamı sağ ve sola salladım. Başıma ne kadar da çok şey gelmişti ? Ve neden hep BENİM başıma gelmişti ? Peki ya adamlar neden beni kaçırmışlardı ? Bunun bir açıklaması olmalıydı. Değil mi ?

Uzun zamandır yazamıyordum üzgünüm şimdi zaman buldum artık daha hızlı yb yükleyeceğim ama sizde Vote yapın. Neyse  öptüm byyy :*

True LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin