Aşk | Part 4

814 26 8
                                    

Şimdi ilk bölümü değiştirdim. İlk bölümde tanıtım var ya onu değiştirdim işte :D Birde ilk bölümde çok yazım hatası var mesela dolaplarımı koydum. Sonlarda yazmışım :D Ama o kitaplarımı olacaktı :D

Multimedya Harry.

SELENA'NIN AĞZINDAN ;

Of ya Zayn'i geçtim Harry'de baya iyi. O an Harry bana döndü. Benim ona baktığımı anladı. Gülümseyip göz kırptı. Ayh yerim. Ha bu arada Demiler sağımda, Mileyler ise solumda oturuyorlarmış. Hehehehe. Neyse ya. Her an aklımda. İkisini de seviyorum. Ne yapmalıyım ? Of :( Zor seçim. Ama Miley Zayn'i seviyor. Şeker çocuk dedi ama gözleri açılmıştı bayaa ve kızardı. Aşıktı. Bundan dolayı seçimim Harry.

***

Son teneffüs. Bahçede bir ağacın dibine oturmuş tuvaletten gelecek Demi ve Miley'i bekliyorum. O an Harry geldi. "Selam." Auyy sesini yerim. "Selam." Şirince gülümsedim. "Oturabilir miyim ?" "Tabii." "Adın ne şeker şey ?" Oha şeker şey dedi banaaaa. Bismillah. Sana geliyorum Allah'ım bekleeee. "Selena. Senin ?" "Harry. Bu arada ismin çok güzel." Ne desem bilemedim valla. "Saol." Güldük. "Şey nerde oturuyorsun ?" Evimi anlattım. AMAN TANRIM ! Karşı karşıya oturuyoruzzz !!!! Harry güldü. "Sevindim. Odalarımız karşılıklı tabi anlattığına göre. Pencerelerden görüşürüz." "Anlatma konusunda iyi değilim belki doğru değildir ama." Sırıttım. "Sorun değil düşünmesi bile güzel." Sırıttı. Bende karşılık verdim. "Numaralarımızı ekleyelim mi ?" "Olur." Ya abicim Harry numaramı sordu yaa. Of heyecandan ölcem ben... Numaraları verdik. Ben onu "Hero" diye kaydettim. Hem Harry kısaltması hem kahramanım. Evet buraya gelmeden önce dedem ve anneannem öldü. Hala üzgünüm ama Harry beni güldürdü. :') O da beni "Selly" diye kaydetti. Kaydetmeden önce isimleri söylediğimiz için gülme krizlerine girdik. Zil çaldı. Şimdi eve gidecektik. Ama önce kızları azarlayacaktım. Hemen lavaboya koştum. "Kızlar !" "Ne ya of makyaj tazelemesi yaparken su geldi nahfolduk baştan her detaya kadar yaptık ve lavaboya girdik." Miley tek nefeste konuştu. Bitince nefes aldı. "Ben unutmuşum su attım ilk Miley'nin ki battı sonra o da bana attı falan. "Güldüm. "Neyse dinleyin." Herşeyi anlattım. Sevindiler. Şimdi Demi Niall ile çıkmalıydı. Çıkarsa süper olur ha. Yalnız ben hala inanamıyorum. Mutluyum. Hayatımda ki ilk sevgilim. 16 yaşındayım ve ilk sevgilim az önce oldu ! Ama dur !! Henüz çıkmıyoruz. Amaaaan neyse. Aşk yaşadım lan ben aşk. Mutluluktan ölcemmm.

Kısa oldu biliyorum ama üzgünüm. Vaktim bunlara yetiyor ve hemen finala gelsin istemiyorum. Bayaa uzun olsa az bölüm olur ve hemen biter. Ama işte öyle istemiyorum ben banane :D Neyse Vote ve yorumları bekliyorumm. 1.8K'YİZ !! ♡

True LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin