Ya ben bu hesabın şifresini unutmuşum giremedim diğer hesaptan baktım hikaye bayaa ilerlemiş şifreyi buldum sevam edeyim dedim ama diğer bölümde bölüm adına part yazıyordum artık yaziyorum..İyi okumalar.
Multimedya yeni çocuk :3
Boş bir yere geçtim. Yanıma biraz sinirli olan kız önüme de tatlı gülümsemeli kız oturdu. Yanımdaki sert kız konuştu. "Selam." "Selam. Şey ben yeniden özür dilerim." "Yoo sorun değil Demi ile konuştuk." Gülümsedi. Oha gülüşü bayaa güzel ve tatlıymış yerim bu kızı. "Ben Miley. Miley Cyrus." "Bende Demi Lovato." "Ben Selena. Soyadımsa Gomez." "Arkadaş mıyız ?" "Evet Demi." Gülümsedim. Hoca geldi. "Sınıfımıza Selena Gomez adlı yeni bir kız geldi. Tanışıp kaynaşırsınız ama şimdi Fen kitap açın." "Fen'den nefret ederim." Miley kulağıma fısıldadı. Ona baktım. "En iyi olduğum ve en sevdiğim ders." Ben de fısıldadım. Göz devirdi. "Ben de çok severim Selena." Demi bana döndü ve gülümsedi. "İnekler." Miley mırıldandı ama onu duydum. "Seni duydum Miley." Yumuşakca koluna yumruk attım ve sırıttım. Miley alt dudaklarını ısırdı. Zil çaldı. Demi ben ve Miley kendimizi direk çimen bahçeye attık. Yerde uzanıyorduk. Çok rahattı. "Yeni çocuğu gördünüz mü ?" "Demi ne diyorsun ?" "Yeni çocuk diyorum Selena. Adı Zayn Malik. Bad Boy gibi dursa da çok şeker ve iyi bir çocuk." Demi parmağıyla bir meteoru gösterdi. Cidden taş kaya meteor çok şekerrrrr. Miley ile oraya baktık. "Şeker çocuk." Miley önüne döndü. "Bence de. " Ben de önüme döndüm.
***
MILEY'NİN AĞAZINDAN ;
(Demi Selena ve Miley'nin ağzından olacak bunlarda onların hayatı olacak. Düşünceleri falan.) Zayn çok taş olsa da belli etmemek için şeker çocuk diyip attım. Çünkü benim tarzım bu. O kadar şey olmayacaktım. Yani nasıl desem. Im... Evet. Cici kızlar gibi "ay çok taşşş" demiyorum onlar gibi güzel gülmüyorum. Tarzım ve havam aşırı cool duruyor. Her neyse. Matematik dersindeyiz. Hoca anlatıyor da anlatıyor. Selena ve Demi ise çalışıyor. Ama ben durmadan Zayn'e bakıyorum. Bizim sınıfta. Çok şeker. Gözleri kahverengi saçları siyah gibi olsa da çok taş. Yani günde iki yeni çocuk fazla değil mi ? Biri Selena biri Zayn.
Bilerek kısa yazdım. Bakıcam Vote geliyor mu diye. Bir de ben "Miley'nin Ağzından" falan demeden en son kimdeyse ondadır. Beğeni ve yorumları bekliyorummmm.