Ya neden Vote gelmiyor arkadaşlar :( Birkaç bölüm daha yazıp olanlara bakacağım. Olmazsa FİNAL. Simdiden hepinize okuduğunuz için teşekkür ediyorum. Eskiden Vote ve yorum yapanlara da tabii. Pek eğlenceli ve ya ekşınlı bir hikaye olmasa da bana iyi gelmişti fakat sonradan Voteler ve yorumlar düştü. Neler oldu anlamadım bile.
Belki çoğunuz bu açıklamayı bile okumadan geçmiştir. Ama şunu söylemeliyim ki bu yazının içinde çok şey var. Siz okuyunca öyle gelmese de benim için önemli şeyler yer alıyor orada. Lütfen daha çok Vote ve yorum yapın. Hikayemi sevip Vote ve yorum yapan okuyucular görmek istiyorum çok şey değil. Birsürü kitap okudum Wattpad'den. Benimde böyle okuyucularım olsun istedim. Güzel güzel yorum yapan, hikayenin bir satırı ve ya paragrafına özel yorum yapan, Vote yapıp YB isteyen okuyucular istedim ama olmadı. Malesef ki olmadı.
Her neyse yine çok konuştum. İyi okumalar.Zayn'in Ağzından ;
Harry ve ben arabaya binmiş Max'in yaşadığı eve gidiyorduk. Kocaman evin önünde durduk. Arabadan inip kapıya doğru yürüdüm. Kapıya vurdum ve bekledim. Harry yanımda duruyordu. Max kapıyı açtı. "Ooo kimler gelmiş böyle." "Uzatma Max. Bize yardım edeceksin." "Neden ?" "Çünkü senin adamların var." "Sırf bu yüzden mi ? Yani dostuna bu kadar mı değer veriyorsun ?" "Sen bizim dostumuz değilsin Max, düşmanımızsın." Dedi Harry. "Harry haklı Max." "Peki peki içeri geçin." İçeri geçip salona girdik ve koltuğa oturduk. "Kim bu adam ?" "Bilmiyoruz Max." "Zaten sorunda o." Diye ekledi Harry. "Pekala. Miley'e sormaya ne dersiniz belki de söyler ?" Dedi Max. "Olmaz. Miley bunun bilmemeli. Engelleyebilir." "Hadi ama Miley'de ister çünkü onu KAÇIRDI." Dedi Harry. "Harry haklı." Max de bunu söyleyince delirdim. "Olamaz ! OLMAZ ! Miley bizi engelleyecek çünkü artk birine bulaşmamı istemiyor ! Anladınız mı ?!" Max ve Harry hızlıca kafalarını yukarı aşağı salladılar. O an telefonum çaldı. Arayan Miley'di. "Alo Zayn nerdesin ? Sana söylemem gereken bir şey var." Son cümlesini bastırarak söylemişti. Kesin başka birine bulaştığımı sunacaktı ve bana kızıp belki de küsecekti. "Harry ile dışardayız." "Pekala akşam gelmeni bekleyeceğim." Diyip kapattı. İşte bitmiştim. Çünkü Miley konuşmama izin vermeyecekti. Eskiden herkese bulaşırdım eve gelince de Miley bana kızıp küser ve konuşmama izin vermez, kendisi konuşurdu. Yine öyle olacaktı ve barışamayacaktık. Her zamanki gibi... Koltuktan kalkıp salondan çıktım ve ceketimi giyip kapıdan çıktım. Harry arkamdan koşarak geldi. "Ne oldu ?" "İlk önce Miley'i kaçıranı araştıracağım sonrada eve geçeceğim." Harry ön koltuğa bindi. Arabayı çalıştırıp Wilmer'ın ofisine sürdüm. Ofisten çok teknoloji odası denilebilir.
~~~
"Yani benden Miley'i kaçıranları bulmamı istiyorsun öyle mi ?" Wilmer'a kaç kez anlattım bilmiyorum ama anlamıyor işte. Normalde çok zekidir şuan sırf inat. "Evet Wilmer, evet." "Pekala bir icadım var ama......" Hadi ama Wilmer ! "Ama..." Diyerek cümlenin devamını bekledim. "Hala duruyorsa." Wilmer 45 yaşında, kel, siyah gözlü, hayatını teknoloji icatlarına adayan, beyaz uzun önlüklü bir adamdı. Yine birine bulaştığımda gelip bizi ayırmış ve beni savunup korumuştu. Yaklaşık 1 yıl olmuştu. Wilmer önlüğünü savura savura -hızlı yürüdüğü için- icadını aramaya başladı. "Buldum !" Koşarak Wilmer'ın yanına gittim. Bir şeyi çekti ve çektiği şeye baktı. Bu, bir mixerdi -doğru mu yazdım bilemiyorum asagahafada-. "Bulamadım." Dedi hüzünle. "Üzgünüm Zayn, şansına küs." Diye devam etti Wilmer. "Pekala Wil -Wilmer'ın kısaltımı yani o kadar üşengeçim ki 6 harfi yazamadım. Ama bir bölüm yazıyorum o.O kafam karştı afadadadaf- sorun değil hoşçakal." Bana el sallayıp yeni icatlarına döndü ve oturdu. Bende Harry ile arabaya bindim. Kolumu kapıya yasladım ve kolumu da anlıma. Artık umudumu kesmiştim. Kim olduğunu bulamayacak Miley ile kavga edecektim. Arabayı çalıştırıp Harry'i evine bıraktım ve bizim eve doğru sürdüm. Geldiğimde arabayı park edip indim. Kapıyı çaldım. Miley kapıyı açtı. Kızgın değildi, tersine gülümsüyordu. "Sonunda geldin bende sana beni kaçıranların kim olduğunu söyleyecektim."
Kısa oldu biliyorum ama diğer bölüme hiç vote gelmedi bi jest yapam dedim adsdasfsdafsad Ama sizde vote yapın gari asfdgsdfasadagsdada
Neyse umarım beğendiğiniz üstteki açıklamayı okumayı unutmayın :3