Evlilik | Part 20 (1) |

202 9 0
                                    

Dediğim gibi hikayeyi bitirmek istiyorum çünkü aklıma yazıcak ilham gelmiyor. Herşey oldu zaten. Yani en önemli konular oldu bile. Hemde yazacak pek bişi bulamadığımı söyledim. O yüzden kesmeye çalışıyorum. Yeni hikayem "Kapalı Hayat"a bakıp vote yapın yeni bölümü yazarım.

Multimedya : Miley'nin hikayedeki hali yani tipi yapısı.

OKUL BİTMİŞ KIZLAR EVLENMİŞLER ;

Miley'nin Ağzından ;

Zayn ile mutfakta Alice'e kahvaltı yapıyorduk. Alice birden mutfağa girdi. "Anne kahvaltı hazır mı ?" Dedi. "Evet Alice hazır." Dedim bende. Alice hemen masada yerine oturdu. Alice 1. sınıfa gidiyordu. Ona baktım ve gülümsedim. Tipi bana huyları babasına benziyordu. Omletleri tabakalara eşit koyup yerime geçtim. "Anne sen kücüklüğünde yani gençliğinde neler yapardın ?" Diye sordu Alice. Zayn ile bakıştık. Herhalde kızıma sigara içip serserilik yaptığımı söyleyemezdim. "Normal bir gençlik yaşadım işte kızım." Dedim. "Baba sen ?" Diyip Zayn'e döndü Alice. Aslına bakarsak Zayn'de aynıydı. Beraber yaptık biz bunları. "Erkek arkadaşlarımla gezdim falan yani normal." Diyip kahvaltısına devam etti Zayn. Bende yemeye başladım. Alice hem yiyor hem de bize bakıyordu. Kafam karıştı. Ne düşünüyor bu kız ???

***

Alice ile salondaki yemek masasında ödev yapıyorduk. Alice işlem yaparken bende ona bakıp gülümsüyor ve yanağından öpüyordum. "Ya anne dur ya yapamıyorum." Diyip gülüyordu Alice. Bende gülüyordum. O an Zayn odadan çıktı. "Ben işe gidiyorum."  Dedi. Kalkıp onu öptüm. Alice de Zayn'e sarılıp öptükten sonra gitti. "Anne biraz televizyon izleyebilir miyim ???" Diye yalvardı Alice. Kolumdaki saate baktım. "Yarım saat izleyebilirsin." Dedim. Alice hemen salondaki koltuğa atladı ve kumda ile televizyonu açtı. Bende yukarı kata Alice'in odasına çıkıp yatağını düzelttim ve kıyafetlerini katlayıp dolabına yerleştirdim. Daha sonra odadan çıkıp banyoya girdim. Hemen banyonun suyunu açtım. Kıyafetlerimi çıkarıp içeri girdim. Yarım saatlik banyodan sonra bornozumu giyinip saçlarımı havluya sardım. Banyodan çıkıp karşıdaki odamıza girdim. Kıyafetlerimi giyinip tekrar banyoya gittim. Bornozumu astım ve saçlarımı kuruttum. Daha sonra saçlarımı bir topuz yaptım ve Alice'in yanına gittim. Alice koltukta uyuya kalmıştı. Onu kucağıma alıp üst kata odasına çıkardım. Yatağına koydum ve üstünü örttüm. Kapıyı hafifçe kapatıp aşağı indim. Koltuğa oturdum. Telefonumla uğraşırken film de izliyordum. Doğrusu ben hiç benim gibi bir anne görmedim. O an telefonum çaldı. Arayan Demi'ydi. Açtım. "Alo ?" Dedim. "Miley." Dedi Demi. Ağlıyordu. "Ne oldu Demi ?" Dedim şaşırarak. "Joe beni aldatıyor." Dedi Demi. "Ne ???" Dedim. İyi ki çocuğu yoktu. Eğer olsaydı çok kötü olurdu. "Bak ben birazdan evin önüne geliyorum tamam mı ?" Dedim. "Peki." Dedi Demi. Hemen telefonu kapatıp yukarı çıktım. "Alice ben 1 saat dışarıdayım tamam mı ?" Dedim. "Tamam anne." Diyip geri uyudu Alice. Odama girip siyah askıları kalın,  mini elbisemi giyindim. Bel kısmında altın renginde ince bir kemer vardı. Ayağıma siyah platformlu topuklu ayakkabılarımı giyindim. Siyah kol çantama telefon, cüzdan koydum. Kırmızı ruj, siyah eyeliner sürdüm ve onları çantama koydum. Saçımı açıp taradım. Siyah kurdelalı taç taktım. Anahtarı alıp evden çıktım. Arabama binip hemen Demi'nin evine doğru sürdüm. Geldiğimde arabayı evin önüne park ettim ve telefonumdan Demi'yi aradım. "Evin önündeyim." Dedim. "Pekala. Geliyorum." Dedi. Telefonu kapatıp beklemeye çalıştım. Demi evden çıktı. Kıpkırmızı gözleri olmasına rağmen makyajı, saçları ve kıyafetleri hala iyi durumdaydı. Demi yanıma bindi. "Nereye gideceğiz ?" Dedi Demi. "Sadece arkana yaslan ve kemerini tak bebeğim." Dedim ve arabayı sürmeye başladım. Baya hızlı gidiyordum. "Biraz yavaşlasan." Dedi Demi. Demi'ye döndüm. "Seni iyi yapacak bir yere götüreceğim." Dedim. 1 saatin ardından bir otoparka girdik. Arabayı park edince arabadan indik ve yukaır kata çıktık. İçeri girdiğimizde Demi hemen tepki gösterdi. "Kızım sen manyak mısın ? Sence ben bir barda mı düzeleceğim ? Yoksa kötüleşecek miyim ? Bir düşünsene !" Dedi. "Sadece müzik için......Ama peki... Arabaya... Bu sefer bir kafeye gideceğiz." Dedim. "Özsüt." Dedi Demi ve hızla bardan çıkıp otoparka indi. "Sabah ama hala bar dolu." Dedi Demi. "Bar her zaman doludur canım." Dedim. Arabaya bindik.

***

Özsüte geldiğimizde saat 13.00'dı. Alice hala uyuyor olmalıydı.Yoksa seni telefonundan arardı. "Eveet. Sökül bakalım." Dedim. Demi başladı. "Evdeydik. Joe aceleyle çıktı ve işinin olduğunu söyledi. 2 gün boyunca gelmedi. Onu aradım, mesajlar attım ama bir türlü cevap vermedi. Bir gün onu çektim ve konuştum. Bana, başka bir kadınla evlendiğini, kadının hamile olduğunu ve beni sevmediğini söyledi. Şimdi ise boşanmak istiyor. Bu yüzden bütün avukat ve mahkemelere gitti. Bir tanesi kabul etti. Yarına mahkemeye gideceğiz ve olay gerçekleşecek." Demi bunları söylerken ağlıyordu. "Peki sen onu seviyor musun ?" Dedim. "Evet." Dedi Demi. "Hatırlar mısın gençken okulda ondan nefret ederdin ama şimdi..... Onun için ağlıyorsun. Görüyorsun değil mi isanlar ve kararları değişiyor. Ben Joe'dan hoşlanmayacağım dediğin günler yalan oldu." Dedim ve arkama yaslanıp kollarımı göğüsümde birleştirdim. "Biliyorum Miley yüzüme vurmasana ! Gıcık." Dedi Demi. Gıcık derken güldü.

VOTE UNUTMAYIN BEYBİLER.

True LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin