Hastalık ? | Part 9

690 16 12
                                    

Evet klimalar takıldı işte yeniden sizinleyim :D Umarım bu bölümü de seversiniz. Ha bu arada Selena'nın Star Dance Albümünü aldım ve dinliyorum çok mutluyum o  yüzden bölüm yazıyorum.

Multimedya : Demi ağlarken :'( 

DEMI'NIN AĞZINDAN ;

Sabah alarmım ile kalktım. Kapattım ve yataktan kalktım. Elimi yüzümü yıkayıp geri odama döndüm. Lacivert mini ve beyaz gömleğimi giyindim. Saçlarımı tarayıp açık bıraktım. Beyaz converselerimi giyinip çantamı hazırladım. Çantamı tek koluma takıp aşağı indim. Annem burda babam ise işteydi. "Anne yemek yemeyeceğim." "Demi.... Olma..... Of peki ama okula gidince düzgünce yemeğini yiyeceksin." "Pekii." Evden çıktım. Çıktığımda Selena'yı gördüm. "Naber ?" "İyi Lovato sen ?" "Selena müdür müsün anlamadım Lovato falan." "Yeni konuşma tarzı deniyorum ama anlaşılan başarısızım." Güldük. Selena yanıma geldi ve okula doğru yürümeye başladık. "Miley nerde Demi ? Yoksa artık bizimle değil mi ?" Selena yürürken yüzüme endişeli endişeli baktı. "Hayır aptal Zayn ile buluşacak." "Haa desene be kızım bende korktum." "Korkak Selena korkak Selenaaa." Onu kızdırmak için yapmıştım. "Ya döverim bak lan şuraya." Sırtlarımızda çanta ile okula kadar koştuk. Kapının önünde durup nefes aldık ve birbirimize bakıp güldük. Okula girdik. Herkes sınılara giriyordu. Biz de Selena ile onların arasına karıştık. Sınıfa girdik. Hoca daha gelmemişti. Selena Miley'nin yanına geçti. Bende BARBARA'nın yanına -_- Selena ile aynı anda çantaları biraz sertçe masaya bıraktık ve güldük. Yerime oturdum. Miley'e baktığımda uykuluydu. "Buluşmadan önce kalkabilir miyim diye düşün bence Miley." Ben gülünce Selena'da bana katıldı. O an Niall'ı gördüm. Bana gel işareti yaptım. Endişeli gibiydi. Kalkıp yanına gittim. "Demi bak. Sana bir şey söylemem gerek ama ağlamak yok tamam mı ?" "Tamam." "B-ben... Kanser hastasıyım. Yani dün gece açıklandı. Durmadan kusuyorum ve saçım az da olsa dökülmeye başladı hayati tehlikesi fazla." Bunları kulağıma söylemişti. Gözlerim doldu. "Yani beni bırakıp gidecek misin ? Niall hayır yapma yapma. Lütfen yapma ! Ben hayatımdaki önemli şeylerden bir tanesini daha kaybedemem ! Zaten bir kaç ay önce yengem öldü. Birini daha kaybedemem lütfen Niall. Ama bak ben bize güveniyorum. Geçecek." Bense bağıra bağıra söylemiştim. Bütün sınıf bana bakarken gözlerimi silmeye başladım. Hayır Demi sen güçlüsün o iyileşecek derken elimde olmadan hıçkırarak ağlamaya devam ettim. Miley ve Demi bana bakıyordu. Ben koşarak lavaboya gittim. Ellerimi mermere koydum ve ağlamaya devam ettim. Selena ve Miley geldi. "Demi ne oluyor ?" "Miley direkt üzerine gitme bekle." "Tamam." Ağlamayaktan vazgeç Demi ! diye içimden kendime kızarken yapamadığımı anladım. "O.... O kanser hastası ! Lanet olsun hayatımda değer verdiğim birini daha kaybedemem ! Yapamam !" Bağırmaya başladım. Koşup Miley ve Selena'ya sarıldım. İlk önce şaşırıp ne olduğunu anlamadılar ama sonra onlarda sarıldı. "Yanımdasınız değil mi ?" "Her zaman Demi." "Ne olursa olsun biz Demilena'yız birbirimizi bırakmayız." Miley ilk kez böyle konuşmuştu. Ve dedikleri haklıydı. Yanımda olacaklardı ama Niall. O olamayacaktı. Onlardan ayrılıp elimi yüzümü yıkamaya başladım. Kendime gelmediğimi anladım çünkü gözlerim kızarmıştı. İyice yıkayıp sildim ve sınıfa gittik. Yerime geçtim. Niall bana bakıp "Benim için kendini yorma. Bak ben iyiyim. Düzeleceğim. Ayrılmayacağız." bakışı attı gülümsedim. "Ne oldu bebek yine mi ağlıyor yoksa ?" Barbara ! "Kapa çeneni yoksa ben kapatırım anladın mı ?!" Miley bağırdı. "Sıkıyorsa yap." Barbara dalga geçer gibi konuşunca Selena kalkıp çenesini kuttu ve sıktı. "O kız bir daha laf edersen bitersin. Anladın mı ?!?!?!?!" Selena bırakıp yerine geçti. Herkes Barbara Miley ve Selena'ya bakıyordu. "Hemende çağırmışsın arkadaşlarını." Miley dayanamayıp saçını çekti. "Ahhh !" "Şeytan diyor ki al kolunu bacağını kır." Bense onlarımı izlemek yerine Niall'ı izliyordum. Miley saçını çekmeye devam ederken sinirlendim. Ayağa kalktım "Yeter ! Barbara sne o koca çeneni kapat ! Miley ve Selena siz de karışmayın !" Yerime geçtim. Herkes bakışlarını bana yöneltti. "Ne var ?!" Hoca geldi. Matematik dersi mi ölsem daha iyi ! Defteri açmış öyle oturuyor hem hocayı dinlemiyor hem de çalmışmıyordum. "Demi çalışsana." "Kimin umrunda Selena ? Eğer ileride şarkıcı olursam matematik gerektirmez. Yani ben şarkıcı olacağım ve çalışmayacağım." 

SELENA'NIN AĞZINDAN ;

Demi'ye çalışsana dediğimde şarkıcı olacağım dedi. Hadi ama sen hep doktor olmak isterdin Demi. "Hep doktor olmak istersin Demi." "Artık değil." Gözlerimi açıp arkama yaslandım. "Durumu kötü." "Fazlasıyla." Miley'de bana hak vermişti. Niall ona böyle bir şey demeden önce gayet neşeliydi ama şimdi ölmek istiyor gibiydi. Bu onu çok değiştirmiş ve kalbini kırmıştı. Onun adına çok üzgünüm ama yapabilecek bir şey yok. Niall şup diye sihirle iyileşemez. Aslında en kötüsü Niall. Yazık.

***

Miley ile kantinde yemek yerken Demi hala aklımdaydı. "Nerde bu kız ?" "Bulmalıyız. Kendine bir şeyler yapabilir Selena." "Haklısın." Yemeklerimizi hızla bitirip kalktık. Miley ile ayrılıp okulu aramaya başladık. Daha depolara kadar aradım. Ve elektrik deposunda onu buldum. "Demi !" Koşarak yanına gittim. Ağlıyordu ve yangın çıkmıştı. Kesinlikle elektirk kabloları ile oynamıştı. Duman zile deydi ve yangın alarmı başladı. Herkes buraya doğru gelirken cesaretlenip içeri koştum. Bir ses duydum. Miley ? "Selena !!" Bana seslenmişti. Takmadım. Koşmaya devam ettim. Dumanlardan bir şey göremezken yerde Demi'yi buldum. Gözlerimi kapalı yerde uzanmıştı. Bayılmış olmalıydı. Kucağıma aldım. (Hikayede Demi, Selena'dan zayıf.) Çıkarttığımda herkes bana bakıyordu. Onu ere bırakıp öksürmeye başladım. Gözüme ağzıma her yerime duman kaçmıştı ve başım dönüyordu. Yere oturdum. Bir elimle başımı ovaladım. Demi'ye baktım. Sonra da Niall'a. Koşarak uzaklaşırken kalkıp peşinden gittim ve kolunu tuttum. Ağlıyordu. Ağlıyor muydu ? "Ağlıyor musun ?" "Hayır Selena. Ben güçlü biriyim ama bu benim suçum." "Hayır değil Niall. Kanser olmak senin suçun değildi ! Oraya girmek onun suçuydu ve onu iyileştirecekler ! Yanına git ve onu teselli et ! Seni görünce seviniyor Niall lütfen." "Hayır Selena beni unutmalı zaten bugün okul çıkışı hastaneye gideceğim. Bugün son günüm olabilir. Beni çabuk unutmalı." "Niall kendine inan. Son gününse  onun yanına git belki onu son kere görürsün ama böyle dediğime bakma sen güçlüsün biliyorum ve bununla baş edebilirsin. Şimdi yanına git." "Peki." Niall Demi'nin yanına gitti. Demi uyanmıştı. Oturur haldeydi. "Niall ?" "Seni seviyorum." "Bende seni.." Sarıldılar. 

***

Evet işte okul çıkışı. Ama bunu sadece ben ve Niall bir de ailesi biliyordu. Bunu Demi'ye asla söylememeliydim. Eğer söylersem mahvolur. Onun iyiliği için. Herşeyimi toplayıp çantama yerleştirdim. Çantamı tek koluma taktım. Miley'de. Ama Demi ilk kez iki koluna da taktı. "Bugün tek gideceğim." "Demi olma...." Demi gitti. Mecburduk. Miley ile okuldan çıktık. Demi görünürlerde yoktu. Onun için endişeliydim. Ama bunu Miley'e söylemeliydim o da bilmeliydi. Niall'ın birazdan hastaneye gidip amilayat olacağını söyledim. Ve de bana söylediği şeyi. "Bugün son günü olabilir." "Selena Demi'ye söylememeliyiz çok üzülür." "Biliyorum..." Eve gelmiştik. Birbirimize sarıldık ve evlerimize girdik. "Yukardayımm." "Tamamm" Yukarı çıktım. Justin bana kollarını açmış beklerken onu ittirdim ve içeri girip kapıyı çarptım. Kilitledim. Çantayı yere kendimi yatağa attım. Demi için üzülüyordum. O mahvolacaktı ve bunu istemiyordum. Niall içinse daha kötüydü. Ölebilirdi. Hele ailesi 2 gündür ağlmaktan duramıyordum eminim. Hastaneye gidecektim. Niall'ın yanına. Evet. Hemen kalkıp üstümü çıkarttım. Kot bir şort, beyaz bol üzerinde siyah Eyfel Kulesi olan bir t-shirt giyindim. Ayağıma ise siyah kısa converse. Saçlarımı tarayıp açık bıraktım. Makyaj yapmadım. Telefonumu cebime attım. Kapıyı açıp aşağı indim. Justin koltukdaydı. "Dışardayım." "Hayır Sele..." Kapıdan çıkıp yüzüne kapattım. Doğum günü hediyem olan kırmızı Lamborgini'ye bindim. Niall'ın gittiği hastaneye doğru gideyim derken Miley'i çağırdım. O da gelip ön koltuğa ynaıma bindi. Arabayı hızla sürmeye başladım. Bir an ellerimi bırakıp hızla kemeri taktım ve geri direksiyona döndüm. Geldiğimizde hızla indik. Arabanın anahtarlarını cebime attım. Miley ile hastaneye girdik. Kadının yanına gittik. "Niall Horan için gelmiştik." "3. Kat ameliyat odası" "Tamam." Miley ile merdivenlerden 3. kata çıkıp ameliyat odasına geldik.Camdan içeri bakmaya çalıştık ama perde vardı. Sağıma baktım. "Demi !" Sinirlendim. "Nerden öğrendin !" "Onu takip ettim Selena tamam mı ?! Gelmeliydim o sevgilim !" "O haklı." Miley kulağıma fısıldadı. Demi'nin yanındaki boş koltuğa oturdum. Miley'de yanıma. "Ne zaman çıkar ?" Merak etmiştim. "Yarım saate."

Bence uzun oldu. Bu arada bana kavgalı falan yaz diyenler oldu anca böyle yapabildim ama ilerde de istediğiniz bölümler olucak. Bu bölümü 

@Jemi_Lovanas 

Adlı okuyucum için yazdım ve ona ithaf ettim. <3 

True LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin