Bu bölümü telefondan yazacağım için Multimedya koyamayacağım. Bir dahaki bölümde partiyle ilgili olacağı için o zaman koyucam :* İyi okumalarrrr. ♡
SELENA'NIN AĞZINDAN ;
Miley'le eve geleli baya oldu. Acaba Demi gelmiş miydi ? En iyisi aramaktı. Odamdaki telefonu aldım. Telefonu açıp rehbere indim. Rehberde aşağı inip "Demiğğ" yazan kişiyi bulmaya çalıştım. Evet öyle kaydettim o da "Selenacıkkk" diye kaydetti. Neyse. Buldum. Üzerine gelip sağa doğru sürükledim. Aramaya başladı. Telefonu koydum. "Alo Demi." "Selena." "Geldin mi diye soracaktım çünkü biz geleli baya oldu." "Evet hatta ben geldim işlerimi hallettim kek yedim ve uyudum." Demi güldü. "Fazla hızlısın." "Öyleyimdir." Güldük. "SELENAAAAAA !" "Demi annem sesleniyor kapatmam gerek. Bay bay." "Bayy." Telefonu kapatıp mavi tulumumun cebine koydum. Yatakta olduğum için ayakkabılarımı çıkarmıştım. Beyaz topuklu ayakkabımı giyerken seslendim. "Geldiiiim !" Diğerini de soktum. İyi ki tulumun altı şort gibi etek gibi değil. Straplez mini mavi bir tulum ve beyaz topuklu ayakkabı. Güzel kombin. Bunları ayıracaktım sevdim. Nasıl olsa geldim dedim hemem saçımı yapayım. Açık saçımı hızla taradım ve dağınık bir topuz yapıp beyaz kurdelalı tokayla tutturdum. Rimel ve eyeliner bir de kırmızı ruj sürdüm. Ne olur ne olmaz. Annem durmadan dışarı çıkalım diyor. Odamdan çıkıp merdivenlerden aşağı indim. "Ne oldu anne ?" "Tatlım yemek hazır da ekmek yok alır mısın ?" "Aman beee hep ben abim gitsin !" (Bazen ünlem koyunca orta ses tonunda söylüyor bağırmıyor.) "Justin !" "Efendim." "Git ekmek al. Selena istemedi ama kendisine içecek alacağını bilmiyordu. Hadi." "Ne ? Anne söylemedin ki. Justin bırak ben giderim. Ama cola alırım." Parayı annemden aldım. "Büyük al." "Tamam." Evden çıkıp biraz ilerdeki bakkala gittim. Girdim. "Bir tane normal ekmek ve 1 litrelik cola." Bakkalcı genç olduğu için yardım etmedim. Ekmeği ve colayı alınca parayı verip bakkaldan çıktım. Eve doğru yürüdüm. Geldim. Kapıyı çaldım. Justin açtı. Dirker colayı poşetten aldı ve mutfağa koştu. Bende içeri girdim. Ayakkabılar ayağımı acıtmaya başlayınca çıkarıp beyaz parmak arası sandaletlerimi giyindim ve mutfağa geçtim. "Bekleyebilirdin Justin." Derken poşeti masaya bıraktım. "Açım." Poşeti mermere koyup ekmeği çıkardım. Bıçak ile dilimlerken annem geldi. "Hoşgeldin." "Hoşbulduk." Annem bana da tabak alırken dilimlemeyi bitirdim. "Anne sen yemeğini ye ben koyarım." "Peki." Annem masaya geçti ve yemeğe başladı. Kaşık alıp 2 büyük kaşık uzun makarna 6 tane de köfte koydum. Ben de açım banane. Tabağı masaya koyup çatal bıçak aldım. Kullandığım kaşığı bulaşık makinesine koydum ve hepimize cola doldurup koydum. Masaya oturup yemeğe başladım.
***
Yemeği bitirmiş salonda oturuyordum. Uzandım ve televizyonu açıp Teen Wolf'u sık kullanılanlardan açtım. (Tvibu televizyon. Tvibu yu yanlış yazmış olabilirim :D) Başlatıp izlemeye başlarken telefonum çaldı. Filmi durdurup telefonu aldım. "Hero" arıyordu. Beni üzgünlükten kurtaran kahramanım ♡ Açtım. "Harry." "Alo Selena." "Ne oldu ?" "Şey Zayn ben ve Niall partiye gidiyoruz gelecek misin ?" "Demi ve Miley geliyor mu ?" "Miley hemen tamam dedi (güldü) ama Demi'yi zor ikna ettik seni duyunca geleceğim dedi." "Miley içki sever ondan hemen evet der." Güldüm. "Ee geliyor musun ?" "Evet. Parti ne zaman ?" "Yarın akşam 10'da başlıyor bütün gece devam ediyor sabah 6'da bitiyor. Merak etme biz 2-3 gibi gideriz." "Tamam. Bay." :Bay bay." Telefonu kapattım. Ne giyicem lan ben ? Of alışverişe gitmem gerek. Demi ve Miley ile. Hemde hemen. Toplu aramadan ikisini birden aradım. "Kızlar parti için alışverişe gitmemiz gerek hemde hemen !" "Selena bağırma (gülüyor) Bende Demi'ye diyorum kabul etmiyor." "E kabul etmem Miley. Bir etek t-shirt ve ya elbise biter." "Ama Demi yaaa. Şık olmalı lütfennnnn." "Of peki Selena." "Yaşasınn ! 1 saate hazır olun. Benim arabayla gideriz." "Hangi araba ?" "Doğum günü hediyem olan arabam Miley. Anlatmıştım." "Haaa. Tamam." "Bay." "Bay." "Bay bayyy." Bir ben bay bay dedim nedense ajwidks. Telefonu kapattım.
Bence tam orta oldu :D Vote bekliyorumm.