ברגע שנייל הגיע לדירה הישנה של לואי ועצר את המכונית, הארי דחף את ראשו למעלה מהחלון איפה שהוא נח במשך המסע הקצר.
"מה אתה הולך לעשות לי?" הארי מלמל, צמרמורת רצה במורד עמוד השדרה שלו כשלואי רכן לבחון את החבורה הכהה מתחת לעינו, מחזיק את עצמו מלהעביר את אצבעותיו דרכה. הוא הציץ על הארי לפני שחזר אחורה.
לואי הסס, "למה אתה מתכוון, בדיוק?"
"בבקשה אל תכה אותי, אני מבטיח שאני לא אעשה כלום," הוא לחש, קולו נשבר באמצע ולפתע הופך לכל כך עמוק שלואי חייב לנשוך את שפתו לפני שלקח פנימה את המילים וקפץ ממקומו בבהלה, גורם להארי להתכווץ לתוך עצמו במושב שלו.
"מה? כמובן שאני לא אפגע בך," לואי נהם על הרעיון המטופש. הוא לא היה האחד לאלימות - אלא אם זה היה מכוון בצחוק. הוא בהה קצת בילד ממולו והחוויר כשהבין שהילד היה באמת ובתמים מפוחד. "למה שתסיק את זה?"
בלי לתת להארי הזדמנות להגיב, נייל השתעל בהצלחה עם לתפוס את תשומת
לבו של לואי."לא מתכוון להיות גס רוח אבל אני חושב שכדאי שניכנס פנימה, די קר."
לואי הנהן, בזמן שנייל יצא מהמכונית הוא נשען לכיוון הארי, מלטף את ברכו בעדינות, "הארי, חבר. אני לא אחשוב אפילו על לעשות לך משהו רע, בכנות."
הארי משך באפו והנהן והסתכל מעלה, כל עיניו רחבות ודומעות, והלב של לואי נשבר כי הילד הזה ממולו שהוא ידע עליו כלום ישב במכוניתו של החבר הכי טוב שלו ומחזיק את הדמעות שלו בפנים כי הוא חשב שהוא יפגע בו. לואי לא יפגע בו.
"אז בוא, נלך?" לואי הציע, מריץ את אצבעותיו דרך בירכו של הארי, ומהנהן פעם אחת בראשו לכיוון דלתות המכונית.
"אמ, כן, אני מניח, ארמ-" הארי השתעל פעם אחת, ושוב, לפני ששפשף את הירך שלו מסתכל למעלה על לואי בהתנצלות.
"הירך שלך כואבת, חבר?" לואי שאל, והארי נותן לעצמו לחשוב שאולי זאת דאגה אמיתית בעיניו. אבל היי, מי הוא היה בכל מקרה שידאג להארי - והוא נתן למחשב הזאת להיסחף.
"קצת אבל זה בסדר, אז כן..." הארי הציץ למטה על ידיו שנחו בחיכו, כשלואי נשען קדימה כדי לדחוף את דלתות המכונית שיפתחו, גורם לאויר הסתיו להיכנס לתוך המכונית עם בריזה קטנה.
"מוכן? תסתכל, רואה את החלון הזה?" לואי הצביע על החלון של הקומה השלישית והארי הנהן חלושות. "אנחנו עולים לשם. יש מעלית, אל תדאג," הוא הוסיף במהירות כשראה את העיניים הפתוחות לרווחה, המודאגות של הארי.
"אתה לוקח אותי למעלה לדירה שלך?"
"כן?" לואי הציץ על הארי לפני שדרך מחוץ למכונית מחכה לבחור המתולתל שיעקוב אחריו החוצה. "למה לא?"
YOU ARE READING
Solitude-hebrew
Fanfiction\\ הוא לא ידע שלואי היה שם. לואי לא היה בטוח למה הוא היה שם. אבל מה הוא יכל לעשות, כשהוא ראה את הילד חסר הבית השבור בסמטה החשוכה?\\ --- אז אני מתרגמת את solitude לעברית באישור הכותבת זה פאנפיק מדהים על לארי והכותבת חמודה ממש ומוכשרת ואני מקווה ממש ש...