ליאם נאנח, מתופף באצבעותיו כנגד ההגה בזמן שהוא מקשיב לזאין מברבר על הארי. היה לו מספיק, בכנות, אבל אם להיות כנה, הוא פחד מלהגיד משהו שיכעיס את הילד המבוגר יותר. החניתי את המכונית מול הדירה של לואי, ועשינו באיטיות את דרכנו למעלה במדרגות המובילות לדירה הקטנה. הם עשו משהו רע - וליאם ידע שזה היה רע, זה היה בהחלט נורא. והתוכניות לתקוף את הילד הצעיר שעכשיו גר יחד עם לואי היו גרועות יותר. הרבה יותר גרועות.
"-הוא פשוט כל כך מעצבן, אתה מבין? אני לא יכול אפילו להביט בפניו, אני לא יכול אפילו להאמין שלואי נתן לו להידחף לחייו. אלוהים אדירים-" הוא נקטע באמצע המשפט בזמן ששמענו קול מאחורי דלת הדירה.
ליאם התכווץ, ובמהירות הושתק על ידי זאין עם "שאש," בזמן ששניהם נשענו כנגד הדלת, לוחצים את אוזניהם נגד העץ הקשה.
"אני רק רוצה לתת לו אגרוף בפרצוף," זאין ירק. "חבורה תהיה נחמדה."
"תשתוק!" ליאם סינן אליו, אוזנו לחוצה באופן הדוק כנגד הדלת.
'בבקשה, תן לי ללכת!' קולו של הארי בכה, וליאם הרגיש את הלסת שלו נשמטת, וזאין הרגיש רפרוף בליבו, עיניו החומות זורחות.
'אתה לא יודע מה אתה עושה. אם אתה תכניס אותי לצרות, אני אהרוג אותך במו ידיי.' קול גברי ירק חזרה אליו, וליאם העיף מבט לזאין, שהבעת אימה השתקפה על פניו.
רגע של שתיקה.
'תשחרר! בבקשה- לא, אל! בבקשה! אני אעשה כל דבר!'
מישהו נהם, הארי יבב, וזאין לא היסס שנייה יותר כשהוא פתח את ידית הדלת. ללא מזל, זה שקשק, (זז למטה ולמעלה-הערת מתרגמת) אבל חוץ מזה זה אפילו לא זז.
"זה סגור!" הוא בכה, עיניו ניתזות בין ידית הדלת להבעתו המפוחדת של ליאם.
'בבקשה, אל תעשה את זה!' הם שמעו את הארי בוכה, יבבה גדולה עוקבת במילותיו, וזאין התפרץ, נותן אגרופים חזקים לדלת עם אגרופיו.
"תפתחו את הדלת!" הוא צעק על חתיכת העץ שחסמה אותם מהסצנה שהולכת בתוך הדירה, והמילים הנקמניות של האיש הפסיקו, הצליל היחיד הוא בכי שקט.
'חתיכת כוסית! אמרת שאף אחד לא יהיה בבית עד-' המשך הקול של האיש היה עמום כשהצליל של הסטירה הדהד בחדר, ודרך הדלת של החדר נעקבת על ידי צעקה מושתקת, גורמת לליאם להתכווץ ולזאין להכות את אגרופיו חזק יותר על הדלת.
"תפתחו את הדלת המזדיינת!" ליאם הצטרף לזאין.
"חכה, תתרחק," זאין מלמל, מסתכל מאחוריו ומושך כיסא ברזל קטן שמישהו נטש בפינת המסדרון. "זוז הצידה," הוא הזהיר את ליאם, לפני שרץ לכיוון הדלת, מכה אותה חזק עם חתיכה של ברזל חזק, גורם לעץ להתנתק מהצירים שלה, הסצנה ממולם גורמת להם להפסיק באימה.
YOU ARE READING
Solitude-hebrew
Fanfiction\\ הוא לא ידע שלואי היה שם. לואי לא היה בטוח למה הוא היה שם. אבל מה הוא יכל לעשות, כשהוא ראה את הילד חסר הבית השבור בסמטה החשוכה?\\ --- אז אני מתרגמת את solitude לעברית באישור הכותבת זה פאנפיק מדהים על לארי והכותבת חמודה ממש ומוכשרת ואני מקווה ממש ש...