Rozdział 6"Nuda"

44 3 1
                                    

Zaraz po tym jak krokodyl  się oddalił wszyscy poszliśmy z powrotem spać była około 4 w rano kiedy zasnęłam ale nie wiem dokładnie.
Po obudzeniu poszłam na śniadanie którym było ciasto od krokodyla i kanapki z serem i szynką.
Zaraz po jedzeniu poszliśmy z Carterem do naszego pokoju i próbowaliśmy zabić nudę.
Na początek graliśmy w papier, kamień, nożyce ale po chwili nam się znudziło .Potem była próba  wciągnięcia Seta w nasz plan wrzucenia Horusowi do łóżka węża,który wpełzł na statek.
A później graliśmy kółko i krzyżyk w notesie mamy, który znalazłam wczoraj w jej torbie. Po około 49 wygranych na 80 gier znudziło nam się.
  Pod koniec dnia wzięłam latarkę i poszłam z moim towarzyszem w część statku na, której nie byliśmy lecz były tam tylko pajęczyny i kurz.
  Kiedy kładliśmy się spać czerwony przyszedł oddać mi książkę, którą przed wczoraj znalazłam.
Po tym jak bóstwo zamknęło drzwi Carter podszedł do mnie z zaczął się pytać skąd mam taką książkę więc wszystko mu opowiedziałam.
Po około godzinie skończyłam opowieść .
  Przez  prawie całą noc nie spałam z powodu dziwnych dźwięków które dochodziły z zewnątrz mniej więcej o 2 w nocy zamknęłam oczy i zasnęłam.
O godzinie 9:00 Carter wyskoczył z łóżka jak poparzony i podbiegł do mnie .
- Ej wstawaj! No wstawaj!
-Już, już... Coś ty taki energiczny?
- Chodź trzeba znaleźć "TO"!
-Co to jest to "TO"?
-Dowiesz się później...
_____________________________________________________________
Taki krótki dzisiaj rozdział.

Jak go publikuje jest 23:03 także trochę mi się nie chce XD
🌻🌻🌻

Księga Bogów Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz