Bir dedektif hikayesi ile karşınızdayım ve itiraf etmem gerekirse bu tarz hikayelerle çok aram yoktur, bu yüzden ortaya nasıl bir şey çıkacağını pek kestiremiyorum.
Hikayede geçen karakterler genel olarak Bungou Stray Dogs anime/mangasının karakterlerinden esinlenilmiştir ve çiftimiz ise Dazai Osamu ve Chuuya Nakahara olacak. Bu anime/mangayı okumamış olmanızın bir önemi yok, herhangi bir hikayeyi okur gibi rahatlıkla okuyabilirsiniz.
Ancak, hikayede mangadaki karakterlerin özelliklerine bağlı kalmayacağımı da bilerek okumanızı istiyorum. Kişilikleri, yetenekleri hikayenin gidişatına göre değişebilir. Ayrıca hikayenin geçtiği dönemin tamamen benim hayal gücümün içinde şekillendirildiğini de bilmenizi istiyorum. O döneme uymayan ayrıntılar olabilir.
Gerçekleşecek olaylarda ise bolca kanlı ve rahatsız edici sahneler olabileceğini söylemek istiyorum. Rahatsız olacak olanların bunu göz önüne alarak hikayeye başlamaları iyi olur. Zaten hikayeyi yetişkin içerik kategorisine koydum.
Hikayenin angst bitebileceğini de eklemek istiyorum. Sonu hakkında kesin bir hükmüm yok fakat her şeyin olabileceği bilincinde olarak başlayın.
Ve son olarak, hikayede Eurielle'in City Of The Dead şarkısından esinlendim. Bundan dolayı hikayenin adını şarkının adıyla aynı yapmayı uygun gördüm. Hikaye için de bir Spotify çalma listesi oluşturacağım. Listeyi ilerleyen bölümlerde paylaşırım.
Açıkçası bu hikaye için oldukça heyecanlıyım. Umuyorum ki bu hikayeyi okuyan herkes benim heyecanımı paylaşarak bu hikayeden oldukça zevk alırlar.
Chuuya Nakahara:
Dazai Osamu:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
City Of The Dead // soukoku
FanficHalk arasında korku salan bir yaratığın gizemini çözmek için yola çıkan dedektif Dazai, hiç ummadığı gerçeklerle karşı karşıya kalır.