Cerenin dediği gibi aşklarım,
Bu kitabımızın ilk bölümü hepiniz hoşgeldiniz✨
CerCel beni felaket bir şekilde kendine bağlayan bir çift sizinde öyle olduğunuzu düşünüyorum.❄️😈Satır içi yorum yapmanızı öneririm hikayeyi okuyor gibi değilde yaşıyor gibi yada onları bir hayali karakter değilde gerçek gibi görmenizi istiyorum.⭐
Umarım kendimi anlatabilmişimdir, şimdi hikayemize geçelim.❣️
______________________________
"Ceren sen daha yatıyormusun? Sana inanamıyorum şu an" Bu ses kuzenim Buseye aitti. Sesini duymamla hafif yatakta doğruldum. Gözlerimi hafif aralayıp Buse'nin üzerinde gezdirdim.
"Neden yatmayacakmışım Buse?" Bana inanamaz gözlerle baktı ne demek istediğini hala bilmiyordum.
"Bugün abim geliyor gerçekten unuttun mu?" Gözlerim birden açıldı ve komidinin üzerinde duran telefonumu alıp tarihe baktım. Beş Kasım dı Cellat'ın İtalya'dan döneceği gün.
Yüzümde mutluluk olması gereken yerde burukluk meydana geldi, Buse ise bunu anlayınca yatağımın kenarına gelip oturdu, "Ne oldu Ceroşum yüzün neden asıldı?"
"Bilmiyorum Buse onu bu kadar uzun süre sonra görmek, üstelik bana olan tavrını da bilirken. Uzaktan sevmek daha kolaydı sanki." Yavaşça elimi eli arasına alıp okşadı ve yüzüme baktı, masumca tebessüm ettim.
"Öyle düşünme birtanem en azından sevdiğin adam yanında her sabah onu göreceksin böyle düşün. Hem artık küçük Ceren değilsin kocaman güzeller güzeli bir kız oldun abim de anlar merak etme."
Güldüm, güldü. Buse benim herşeyimdi hayattaki neşe kaynağım.
Anne ve babam vefat ettikten sonra teyzemin yanında yaşamaya başlamıştım, daha doğrusu teyzem beni zorla yanına almıştı. Annemle babam öldükten sonra benimde ruhum ölmüştü bedenim dünyada idi fakat ruhum olmadıktan sonra bedenim bir işe yaramıyordu.
Cellat hiç umursamaz dı, Buse ise aksine beni dünyaya o döndürmüştü ne zaman tökezleyip düşsem elimden tutup kaldırırdı hala daha öyle. Cellat yurt dışından burs gelmesi ile bir sene önce İtalya'ya gitmişti. Onun gidişi ile bir kez daha yıkılmıştım. Annem Babam ve sevdiğim adam. Hiç biri yanımda değildi. Ama Buse vardı...
Buse'nin telefonunun çalmasıyla ona döndüm telefonunun ekranını bana çevirip gülümsedi.
"İyi insan lafının üzerine derler, abim arıyor."
Telefonu açıp kulağına götürdü.
-"Efendim abi"
-"Tamam ben anneme söylüyorum simdi, gelince görüşürüz."
"-Öptüm" Dedi ve kapattı, bana dönüp "10 dakiya burda olurmuş, sende kalk ve üzerini giyinip aşağı gel annem karşılayalım demişti. Kızdırmayalım Sultanımızı." Kafamı hafifçe salladım.
"Tamam sen in giyinip geliyorum bende."
"Tamam." Diyip odadan çıktı. Bende yataktan kalkıp banyoya girdim.
____________________
Salonda oturmuş Cellat'ın gelmesini bekliyorduk. Heyecandan boncuk boncuk terlemeye başlamıştım, durmadan ellerimle oynuyor dudaklarımı kemiriyordum. Bacağımda ki sıcaklıkla kafamı yana çevirdim. Buse bana bakmış gülüyordu.
"Kuzum az sakin olsana sen ne bu halin?" İçimden ofladım.
"Nasıl sakın olayım Buse, olamıyorum ne yapayım."
"Tamam anlıyorum seni ama az sakin ol yoksa annem anlayacak." Kafamı çevirip teyzeme baktım, gözleri bir benim birde Buse'nin arasında mekik dokuyor du.
Usulca tebessüm ettim ve Buse'ye döndüm.
"Tamam" dedim, çünkü haklıydı teyzemin anlamasını tabiki istemiyordum.
Koca evin içinde kapı sesi yankılandı. Teyzem bir çırpıda ayaklanıp kapıya koşturdu. "Ayy Deniz'im geldi çok şükür." Dedi giderken, bizde Buse ile kalkıp kapıya doğru ilerledik.
İçimde saniye saniye büyüyen heyecan baştan aşağıya titretiyor du beni. Ellerimi sıktım ve kapıya baktım.
Her zaman ki gibi çok yakışıklıydı zalımın oğlu.
Gözündeki gözlük ona ayrı bir hava katıyordu. Teyzemi görmesiyle hemen sarıldı. "Annem, annem benim nasıl özledim seni bir bilsen."O an içim cız etti, keşke dedim keşke bende Anneme böyle sarılabileydim. Keşke bende onun gibi Annem diyebilseydim. Ellerimde bir el hissettim tabiki Buse idi.
"Bende oğlum, Deniz'im bende çok özledim. Hadi gel, gel içeriye dışarda kaldın." Dedi Cellat'ı çekiştirirken.
"Anne" dedi Cellat.
"Seni birisi ile tanıştıracağım." Merak içinde ona baktım.
"Kim oğlum?" Sol tarafa doğru elini uzattı, ve birisi onun elini tutup kapıda belirdi. Küt saçlı saçların da hafif sarısı olan bir kızdı orta boylu ve mavi gözlü.
"Cemre sevgilim" Dedi Cellat.
O an beyninde yankılandı dediği cümle belki beş belki on bilmiyorum. Ciğerim yandı kalbim sıkıştı, gözlerim karardı hafiften. Yanımda duran Buse'ye tutundum acele ile. Cellat'a baktım, gözlerimiz buluştu benimkiler dolu dolu onunkiler ise parlıyordu, mutluluktan herhalde. Beni görünce anında söndü gözlerindeki ışık, anlamsızca baktı.
Daha fazla dayanamayan ağını anlayıp Buseyi bırakıp hemen odama yürüdüm, içeriye girdim ve kapıyı kapattım. Yavaş yavaş yatağıma adımladım. Üzerine oturup yorganı elimle sıktım. Yetmedi.
Yorganı toplayın bağrıma bastırdım ve kafamı gömdüm, hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.
Allah'ım neden, neden bir kere olsun yüzüme gülmüyorsun? Ben ne kabahat işledim. Ben nasıl dayanacağım onu o kızla görmeye. Bana bakmayan gözlerinin ona parlamasına nasıl dayanacağım.Odamın kapısı açıldı. Buse hemen gelip yanıma koştu, yere çöküp beni göğsüne çekti. "Ceren'im birtanem, yapma böyle ne olur kendine zarar verme"
"Nasıl yapacağım Buse onu o kızla görmeye nasıl dayanacağım ben nasıl?" Dedim ağlayarak gözlerimin kızardığına emindim.
"Ben ne diyeceğimi bilmiyorum kuzum, bende beklemiyordum böyle birşey" Dedi Buse.
"Ağla birtanem ağla için açılır, rahatlarsın." Dedi ve beni daha da çok bastırdı göğsüne.
____________________
Belki saatlerce ağladım Buse'nin göğsünde bilmiyorum. Ama hala onun göğsündeydim, yavaşça kıpırdan dı beni omzumdan tutup narin bir şekilde kaldırdı. "Gel yat, yat da biraz uyu iyi gelir." Dedi
Hiç itiraz etmedim, halim yoktu. Yorganı kaldırıp beni yavaşça içine soktu, sonra da üzerime yorganı örttü. Eğilip yanağıma sıkı bir öpücük bıraktı. "Hep yanındayım birtanem ne olursa olsun" Dedi.
Güldüm. "İyiki varsın Buse" dedim güçlükle.
Tebessüm etti, "Sende iyi varsın Ceren" dedi ve odadan çıktı. Bende dayanamayıp gözlerimi kapadım.
____________________
Aşklarım şu an saat gece 02:40 dayanamayıp bu saatte yazdım. Yarın sabah tekrar bölüm gelecek. Hepinize iyi geceler diliyorum.✨
Yorum ve vote atmayı unutmayınız ❄️😈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MADEM (Ara Verildi)
Любовные романыAllah'ım neden bir kere olsun ben mutlu olamıyorum şu hayatta? Ne kadar zor sevdiğim adamı çok mutlu olduğu sevgilisi ile görmek. Ne kadar acı verici. Ben dayanmak zorundayım. Ben güçlü durmak zorundayım.