Chłopcy w piątkę spędzali sobotnie popołudnie wygłupiając się w domu najmłodszego. Jego mama wyszła do pracy, dzięki czemu mieli wolny dom. Co prawda, Gguk nie sądził, że wszystko tak się potoczy, jednak był szczęśliwy.
Ból głowy po wczorajszej imprezie ustępował i mógł cieszyć się towarzystwem przyjaciół. Jakie było jego zdziwienie, gdy rano obudził go okropnie głośny krzyk Taehyunga. Co on robił w jego domu?
Jeongguk myślał, że zapadnie się pod ziemię. Nie dość, że wyglądał okropnie to na dodatek smierdział alkoholem. To nie przeszkadzało natomiast starszemu w dokuczaniu mu. Mimo powodu, dla którego tutaj przyszedł, był bardzo rozbawiony. Jeongguk na kacu, z przymróżonymi oczami wprowadził go w dotychczas nieznany dla niego trans. Kiedyś zapewne Tae pośmiałby się z młodszego i tyle, jednak, owszem zrobił to, ale również przyszykował mu ciepłą herbatę, nalał wody do wanny i przygotował ubrania. Chciał, aby Gguk dobrze się czuł. Rozmowa o tym, co stało się między nimi zeszła na boczny tor.
Po kilku godzinach wygłupów najmłodszy z towarzystwa zaczął przysypiać. Czuł zmęczenie w swoich kościach. Co prawda, nie było późno, jednak impreza poprzedniego dnia dawała się we znaki.
Gdy chłopcy zasiedli wreszcie na kanapie przy telewizorze włączając film i gasząc światła, Gguk oparł się o najbliższą osobę i zamknął oczy. Czuł, że dłużej nie wytrzyma. Po chwili zasnął ignorując hałasy. Najbliżej siedzącą osobą okazał się być Taehyung, który czując, jak głowa młodszego ląduje na jego ramieniu, lekko się napiął. Siedział na brzegu, mógł w zwyczajny i prosty sposób się ulotnić ale po co? Po krótkich przemyśleniach doszedł do wniosku, że to mu wcale nie przeszkadza. Wręcz przeciwnie! Położył dłoń na głowie śpiącego i zaczął ją głaskać. Usłyszał, jak Gguk pomrukuje, na co cicho się zaśmiał. Po co zmieniać coś, dzięki czemu czuł się dobrze?
Obok Gguka siedział Yoongi, który został wciśnięty na sam środek. Nie był z tego powodu zadowolony. Od razu obok niego siedział Jimin, który dyskutował z Hoseokiem na temat oglądanego filmu. Yoongi nie potrafił się skupić na filmie, który już dawno chciał obejrzeć. Dwójka trajkotała jak nakręcona. Cieszył się, że Jimin już nie był tak negatywnie nastawiony do Hobiego, jednak został całkowicie zignorowany! Przez wszystkich!
Tak naprawdę to miał to gdzieś. Widział uśmiechy na twarzach najbliższych, nawet na tej śpiącej najmłodszego i to się liczyło najbardziej.
Co jakiś czas Jimin kładł dłoń na jego udzie, ale kiedy zaczynał nowy wątek z Hobim jego ręce wędrowały do góry gestykulując bardzo mocno to, o czym mówił. Min w pewnej chwili przełożył ramię na oparcie za młodszym, co ten wziął za znak. Wtulił się lekko w bok swojego chłopaka, z którym był pokłócony i sam mu powiedział, żeby zrobili przerwe, ale kogo to obchodzi. Nie zerwali przecież. Yoongi czuł, jak ciało Jimina wibrowało, kiedy się śmiał. I jak zawstydzony chował twarz w jego koszulkę. Brakowało mu jego ciepła. Hoseok nie przestawał nadawać, a Jimin mu odpowiadać, tym razem jednak nie skupiał się na tym za bardzo. Polubił go i żałował, że nie miał okazji wcześniej go poznać lepiej. Jednak w tamtym momencie, jedyne o czym myślał, to równomierne bicie serca białowłosego. Mimo tego, co robił i mówił w ostatnim czasie, nie chciał czasu, chciał jego. Głupiego dwidziestoczteroletniego chłopaka, w którym zakochał się prawie trzy lata temu. I miał nadzieję, że Yoongi nadal go kochał i nie chciał wymienić na nikogo, nawet na tego wspaniałego człowieka, jakim był Hoseok.
...................
Dżony
Uwiódł mnie
Komentarze
HotJeon: Słodkooo, a sorry, jesteście tylko przyjaciółmi
Jaehyun: nie, Johnny to mój chłopak
HotJeon: woahh jak zmiana
Mark: dobrze, że wam się układa
Winwin: A jaki jest przystojny
MinYoongi: nadal jestem w szoku że Johnny znalazł sobie chłopaka
Dżony : pytał Cię ktoś o zdanie?
KimTaehyung: Wow wreszcie jesteście oficjalnie w związku i Jaehyun się do Ciebie przyznaje?
Dżony: yuup
Soren: Śmieszni jesteście
Hyunuk: on uwiódł Ciebie? Sądziłem, że Ty jego
...........
Jak wam się podoba? 👉👈
Jeśli chcieliście szybko rozwijającej się fabuły, to nie tutaj heh
CZYTASZ
Barnacle || TaeGguk ||
FanfictionPobocznie: yoonmin, namjin, chanbaek oraz johnjae !Instagram!au !Top!Tae! Albo switch Gdzie Jeongguk ma anonimowe konto na instagramie na którym dodaje zdjęcia Tae lub gdzie Tae chce wreszcie dowiedzieć się kto jest tym natrętem, który publikuje j...