HotJeonHyung
Nie wiem jaką masz lekcje ale muszę ci coś powiedziećNie mogę jednak wyjść z Tobą po treningu
KimTaehyung
Dlaczego?
Wiesz ogólnie to zauważyłem, że mnie unikasz po tym, jak się całowaliśmy u mnie
Czego wgl nie rozumiem
HotJeon
Nie unikam Cię
Chodziło mi o to
Że mam próbę po treningu
Ale możemy wyjść na przykład jutro?KimTaehyung
Naah mam test i będę się jutro uczył
HotJeon
Chyba że chcesz poczekać na mnie aż skończę próbę?
KimTaehyung
Nie ma sensu to chyba
Bo wasze próby zazwyczaj długo trwają
HotJeon
Proszę 👉👈
To nie tak że Cię unikam
Naprawdę chciałem z Tobą wyjść dzisiajKimTaehyung
Pomyślę nad tym
................
— Witam wszystkich zebranych, nazywam się Min Yoongi i do końca tego roku będę miał z wami muzykę — powiedział nowy nauczyciel. Chłopcy spojrzeli po sobie, a Jimin obniżył się na siedzeniu. Miał nadzieję, że nie zostanie zauważony przez swojego chłopaka. Oczywiście było to niemożliwe. I jako że jestem niewiele starszy chciałbym, abyście mówili do mnie po imieniu, ewentualnie hyung.
— Dzień dobry hyung! — krzyknął uśmiechnięty Baekhyun.
— Tak. Także, większość z was może mnie kojarzyć ze szkoły, ponieważ dwa lata temu również tutaj uczęszczałem. Reszta, mam nadzieję, że nie jest zawiedziona, że...
— Oj, zdecydowanie nikt nie jest zawiedziony z tego co widzi... — powiedziała jedna dziewczyna opierając brodę na ręce i wzdychając.
Yoongi uśmiechnął się jedynie i usiadł przy biurku.
— Najpierw sprawdzę listę i później zaczniemy.
Jimin ciągle w głowie miał słowa dyrektora. Nie mógł pokazywać, że są w związku.
— Baekhyun...
— Jestem!
Yoongi przyjął pracę tutaj, a to był pomysł Namjoona, który dowiedział się od swojego brata, że nauczyciele byli na zwolnieniu. Nie miał zamiaru natomiast inaczej zwracać się do przyjaciół niż zazwyczaj. Racja, był ich nauczycielem, co niezmiernie go bawiło zresztą, jednak nadal różnica wieku między nimi nie była wielka.
CZYTASZ
Barnacle || TaeGguk ||
FanfictionPobocznie: yoonmin, namjin, chanbaek oraz johnjae !Instagram!au !Top!Tae! Albo switch Gdzie Jeongguk ma anonimowe konto na instagramie na którym dodaje zdjęcia Tae lub gdzie Tae chce wreszcie dowiedzieć się kto jest tym natrętem, który publikuje j...