59.

3.2K 102 104
                                    


— O co chodziło dyrektorowi, jak mówił o tobie? — zapytał od razu Taehyung młodszego kolegi, kiedy wyszli z gabinetu. Idąc przełożył rękę przez ramię Gguka, na co ten tylko znów się spiął.

— Nic takiego... po prostu... Co roku mam problem z zaliczeniem muzyki.

— Jakim cudem? — wtrącił się Hoseok do rozmowy. — Przecież występujesz na praktycznie każdym występie, jeździsz na konkursy z tym kółkiem co w szkole jest.

— I co? Nie zmienia to faktu, że nauczycielka od muzyki mnie nie lubiła i ja jej więc nie chodziłem na lekcje.

— Nieładnie — zaśmiał się Tae.

— Co mamy teraz? — Gguk zwrócił się do Baeka.

— Chemię, ale nie idziemy na nią nie? Potem angielski.

— Czyli z Joonem? Za kogo on jest?

— Za tego starego dziada, co zawsze wygania z sali jak ktoś chce coś ogłosić.

— Jezu tak! — wykrzyknął Byun. — Wiecie co to oznacza? Że będę mógł się pogapić na najprzystojniejszego mężczyznę na ziemi!

— Co nie?! Bardzo mi się to podoba.

— Ja nie rozumiem co wy macie do mojego brata, przecież nie jest aż taki przystojny.

— Żartujesz? On jest najprzystojniejszym człowiekiem, jakiego spotkałem.

— Ej Baek, A twój chłopak nie ma nic przeciwko temu, że tak mówisz o Joonie? — zaśmiał się Hobi.

— Nie musi o tym wiedzieć, dobra?! Yeol jest na drugim miejscu na mojej hot liście.

— Czyli Namjoon jest pierwszy?

— Od zawsze i na zawsze — odparł młodszy. Jeongguk zaśmiał się na zachowanie przyjaciela.

— Ej, Gguk, co robisz dzisiaj po szkole? — wtrącił nagle Tae, gdy zostali sami w tyle. Oczywiście wszystko dzięki starszemu, który specjalnie zwolnił. I tak nie mieli zamiaru wracać na lekcje przed przerwą.

— Nic pewnie, a co?

— A idziesz na trening?

— No, przydałoby się. W końcu niedługo zaczynamy sezon, A ja byłem na kilku treningach.

— To co Ty na to, żeby po treningu gdzieś wyjść?

— To znaczy gdzie?

— Nie wiem, na jakieś żarcie, możemy iść do tej kawiarni z kotami na rynku.

— Nie, nie lubię kotów. Wolę psy. Ale możemy iść do tej na przeciwko, bez kotów. Jeśli chcesz.

— Pasuje. To jesteśmy umówieni na po treningu?

— Na to wygląda.

— Super.

Nastała cisza. Szli za swoimi przyjaciółmi, którzy energicznie rozprawiali na temat atrakcyjności Namjoona.

— Też uważasz, że mój brat jest najprzystojniejszym mężczyzną na świecie? — zapytał rozbawiony Tae.

— Może nie najprzystojniejszy, jednak mieści się w mojej hot piątce.

— A kto jest na szczycie tego rozstawienia? — zaśmiał się poprawiając rękę na ramionach Gguka.

— Aaaa taki jeden — odparł zażenowany. Przecież nie powie mu, że to on. Racja, każdy już wiedział, że Taehyung mu się podobał, jednak nie musiał robić z siebie idioty. Już wystarczająco się przy nim zbłaźnił.

— A ja? Na którym miejscu u Ciebie jestem?

— Nie chcesz wiedzieć.

..........

Jhope

Myślałem, że nie ma dziwniejszej osoby od Taehyunga, jednak Baekhyun wychodzi poza skalę serio, jak można tworzyć sobie hot listę ludzi????

Komentarze

RoseRose: każdy tak robi chyba i ostatnio u mnie na pierwszym miejscu jest nowy nauczyciel od muzyki Pan Min.

Baekon: twierdzisz, że jestem dziwny, bo nie mieścisz się w hot5 mojej listy

Jhope: to też jest dziwne!

Chanbaek: A ja się mieszczę ?

Baekon: skarbie mówiłem ci, że tak <3 jesteś na drugim miejscu

Chanbaek: Drugim? A no tak zapomniałem, Namjoon

Baekon: <33333

KimNamjoon: lecz się

Seokjinie: Co???

KimTaehyung: uznam to za komplement

Sope: czemu dawno nie było zdjęć z Yoongim???

HotJeon: uuuuu Baek Ty to chyba podskoczysz na mojej liście

Chim.chim: DLACZEGO NIE POWIEDZIELISCIE, ŻE NIE WRACACIE NA CHEMIE????

Jhope: A poszedłeś?

Chim.chim: takkk

Baekon: ahahaha

MinYoongi: i bardzo dobrze, że to zrobiłeś.

Jessie: ale się odjebał dzisiaj do szkoły

Hyunuk: u mnie na pierwszym miejscu jest Isaak, ale na drugim jest Hosoek

Dżony: hot co?

Jhope: hot listę

Jaehyun: on nie wie, on za stary

Dżony: i które miejsce zajmuję  u Ciebie?

Jaehyun: trzecie

Dżony: że co?

Jaehyun: no sorry  ale na pierwszym miejscu jest Namjoon a  za nim Gguk, ale trzecie miejsce też dobre miś

Jhope: Co wy z tym Namjonem????

HotJeon: 🙈🙈

.................

A jakie jest u was  hot5? Nie licząc bangtanów na przykład????

Chwalcie się

Barnacle || TaeGguk ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz