HotJeon
Głupek
Komentarze
KimTaehyung: No nie, w moim domu siedzi, jeść mu dałem, leży na moim łóżku i jeszcze mnie wyzywa nooo
HotJeon: <3
MinYoongi: Taehyung niech się do mnie odezwie
TaeGguk: jaki slodkiii
KimNamjoon: Dlaczego wy się tak drzecie?
KimTaehyung: to Ty jesteś w domu?
KimNamjoon: no, od jakiejś godziny
HotJeon: przepraszam, jeśli ci przeszkadzam
KimNamjoon: nie no spoko i o zamówiłem jedzenie więc możecie zejść do kuchni
Seokjinie: TY ZDRAJCO
KimNamjoon: Nie masz na dowóz niestety
Seokjinie: ja bym Ci dowiózł
KimNamjoon: nie możesz bez przerwy przywozić mi jedzenia
Seokjinie: Dlaczego?
KimNamjoon: Bo nie
Baekon: awww taegguki wróciły
LoveTaeGguk: o jak słodko
HotJeon: Przestań...
...............
Jeongguk był nieco zdenerwowany I czuł się niekomfortowo. Czy powinien wyjść? Powiedzieć, że coś mu wypadło i opuścić towarzystwo?
Kiedy zajadali zamówione przez najstarszego jedzenie wróciła Jennie. Ale nie była sama. Przyprowadziła ze sobą koleżanki. Niby nic złego, jednak od ich wejścia Gguk czuł na sobie wzrok kilku par oczu. Nie lubił być w centrum uwagi, a widocznie się nim zainteresowały.
— Tae — szepnął do starszego pociągając za jego rękaw od bluzy, którą założył.
— Hmm? — odparł jedynie mając buzię pełną makaronu. Widział, że młodszy stał się wycofany i już nic nie mówił, co było dziwne, bo zazwyczaj bardzo dużo mówił.
— Możemy iść do Twojego pokoju i tam zjeść? — Taehyung nie rozumiejąc przerwał jedzenie i spojrzał na towarzysza zaskoczony. — One się na mnie gapią.
Kim podniósł wzrok. Zauważył kilka młodszych dziewczyn, które wgapiały się w Gguka. Wyglądały, jakby miały zamiar się na niego rzucić, a Tae nie mógł na to pozwolić. Zrozumiał co się święci.
— O co chodzi? Ma coś na twarzy, że się tak na niego gapicie? — zapytał. Nastała cisza. Nawet Namjoon zaciekawiony podniósł wzrok znad komórki, w której argumentował właśnie swojemu chłopakowi, dlaczego ten nie może mu bez przerwy przywozić jedzenia ale jego kuchnia była najlepsza. Był przyzwyczajony do tego, że po ich domu kręcił się tabun ludzi. Jak nie przychodzili do jego siostry to do Taehyunga.
Koleżanki Jennie spojrzały po sobie. Jedna prychnęła jedynie, a reszta opuściła głowy. Po chwili niska szatynka zabrała głos.
— Bo jest przystojny? Nie można? — Spojrzała na Jeongguka — Masz kogoś? Podobno nie jesteś z Jennie, więc lepiej dla nas. Jesteś bardzo atrakcyjny, wiesz? Ile masz lat? Lubisz dziewczyny, czy wolisz chłopców? Nie chciałbyś iść na randkę? Co o mnie sądzisz? Lubisz kino?
— J-ja...
— A co to za przesłuchanie? Może jeszcze zapytaj go o numer buta i pesel — kontynuował rozmowę Taehyung. Nie lubił koleżanek swojej siostry. Uważał, że były głupie i jedyne po co do nich przychodziły to darmowe jedzenie i możliwość patrzenia na ich znajomych, co niekiedy było bardzo dziwne.
— A Ty co? Jego prawnik?
Namjoon nasłuchując się wymianie zdań uniósł lekko brwi. Bawiła go cała ta sytuacja. Ale widział, że jego brat był zazdrosny. O tak. Był zazdrosny o Jeongguka.
— Może i tak. Gówno Cię to obchodzi lala. Jesteś u mnie, jak coś Ci nie pasuje, to drzwi stoją otworem.
— Uspokójcie się wszyscy najlepiej — wtrącił Namjoon. — Zachowujecie się jak dzieci.
— On zaczął...
— Posłuchaj Daen, Gguk to chłopak Taehyunga, dlatego jest zazdrosny o niego, więc jeśli możesz to po prostu go nie podrywaj i będzie w porządku. — Najstarszy wzruszył ramionami wracając do jedzenia i rozmowy ze swoim chłopakiem.
— Co?
— Idziemy stąd — skomentował jedynie Tae wstając. Złapał Gguka za nadgarstek i pociągnął w stronę swojego pokoju.
— Już jestem... — Do pomieszczenia wróciła niczego nieświadoma Jennie. — Coś mnie ominęło?
Jej koleżanka oburzona jedynie skrzyżowała dłonie na piersi i dumnie wyszła. Za nią zrobiło to kilka innych. Zostały dwie.
— O co chodzi?
— Nic szczególnego — Namjoon pokręcił głową na zachowanie młodszych. Po chwili został sam.
.........................
Chcecie dalszą część opisu, czy może coś innego?
Głowa mnie strasznie boli ehhh
CZYTASZ
Barnacle || TaeGguk ||
FanfictionPobocznie: yoonmin, namjin, chanbaek oraz johnjae !Instagram!au !Top!Tae! Albo switch Gdzie Jeongguk ma anonimowe konto na instagramie na którym dodaje zdjęcia Tae lub gdzie Tae chce wreszcie dowiedzieć się kto jest tym natrętem, który publikuje j...