75.

3.1K 105 28
                                    


Chłopcy zmęczeni wrócili z dworu i cali przemoczeni. Ulepili bałwana, poprawka, Chanyeol go ulepił, i przez większość czasu wygłupiali się w białym puchu. Wrócili do domku dopiero, gdy zaczęli robić się głodni i zaczęło się ściemniać. Hoseok, który nie poszedł z nimi, będąc dobrym przyjacielem ugotował dla całej szóstki coś ciepłego. Widząc swoich towarzyszy całych czerwonych, pociagajacych nosami westchnął.

— Zupę ugotowałem i macie zjeść. I najlepiej weźcie jakieś witaminy. Yoongi dupę mi urwie jak któryś z was będzie chory.

— Nie przesadzaj — zaśmiał się Gguk.

— Wcale nie przesadzam. Jimin jedz.

Jimin przewrócił oczami sięgając po łyżkę. Wiedział, że jego chłopak jest nadopiekuńczy i Hoseok wcale nie przesadzał. Min był zdolny do wszystkiego, a jeśli chodziło o jego przyjaciół, to nie było granic. Wyglądał na takiego, co wszystko ma gdzieś, jednak każdy wiedział, że najbardziej się przejmował wszystkimi.

— To co dzisiaj robimy jeszcze?

— Ja odpadam, jestem zmęczony i jedyne, czego pragnę, to ciepłe łóżko — odpowiedział Taehyung.

— Tylko tego pragniesz? — Hobi uniósł brwi patrząc na przyjaciela. Gguk od razu opuścił głowę znajdując coś interesującego w zupie.

Taehyung, wiedząc o co chodzi Hoseokowi tylko przewrócił oczami wystawiając środkowego palca. Hobi rozbawiony zaśmiał się.

Po posiłku Tae udał się do swojego pokoju, który dzielił z Ggukiem. Zabrał potrzebne rzeczy i ruszył do łazienki. W domku mieściły się trzy toalety, więc chłopak wybrał tę najbliżej jego pokoju. Gguk również postanowił wziąć szybki prysznic. Oczywiście w innej łazience.

Między nimi panowała dziwna niezręczność. Cóż, to młodszy czuł się niezręcznie przy Tae po tym, co się między nimi stało. Może nie było to bardzo nieodpowiednie, ale sam fakt, że ktoś ich przyłapał,  gdy Tae trzymał rękę w jego spodniach powodował, że było mu wstyd.

Po prysznicu przebrał się w wygodne ciuchy i ułożył na łóżku z telefonem w rękach. Przygryzł wargę widząc wiadomość od swojego hyunga. Wiedział po co napisał.

Z początku chciał to zignorować. Wszedł na instagrama, gdzie dodał zdjęcie, przeglądał media społecznościowe, jednak musiał mu odpisać. Przecież to nie tak, że go unikał.

...............

HotJeon


Hi, dodałem, bo Tae powiedział, że wyszedł brzydko a moim zdaniem to nieprawda <3

Komentarze

Chim.chim: niech oddaje moje okulary

Seokjinie: nie widzę śniegu

Taegguk: jesteście razem????

Barnacle || TaeGguk ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz