pt.6 Dead Friend

588 78 34
                                    

[Flashback]

Soo Ah gözlerini araladı. Gri odada sabah ve akşamı ayırt etmek zordu. Odaya güneş girmiyordu pek.

Yataktan kalkıp ilk iş olarak pencereyi açtı.

Saate baktığında çoktan 9'u geçtiğini fark etti Soo.

Yun'u kaldırmak için yatağına gittiğinde onu orada göremedi.

Kendi odasından ayrılıp Eun Bin ve YuJin'in odasına gitti, kapıyı çalıp içeri girince yatakta yarı uyanık bir şekilde yatan ikiliyi gördü.

"Kızlar, Yun'u gördünüz mü?"

Eun Bin kıçını Soo Ah'tan tarafa dönüp boğuk sesiyle konuştu.

"Yatağına bak."

"Baktım, odada değildi."

YuJin yattığı yerden doğrulup yüzünü Soo Ah'a döndü.

"Hiçbir şey duymadın mı? Odadan ayrılışını falan?"

"Hayır." Soo Ah endişelenmeye başlamıştı.

Kapının önünde duruyor, Yun'un nerde olabileceğini düşünüyordu.

Hareket etmiyor, sadece gözleriyle bir Eun Bin'e bir YuJin'e bakıyordu.

Sonra birden koşmaya başladı.

Daha önce hiç koşmadığı kadar hızlı koştu. Koridorun sonundaki merdivenleri üçer dörder çıkıp üst kata ulaştı.

Yeşil kapıyı araladığında karşısında kanlar içinde yatan bedeni gördü.

Çok ama çok tiz bir çığlık feryat etti.

Yun'un cansız bedenini gören Soo Ah, kendini yere bıraktı. Dizlerinin üstüne çöküp öylece kalakaldı.

Onun tiz çığlığını duyan herkes odasından apar topar ayrılıp üst kata çıktı.

İlk başta kapıdan dolayı ölü bedeni kimse fark etmemişti, sadece Soo Ah'ı görüyorlardı. Daha sonra kapıyı araladıklarında, kanla içinde yatan bedeni fark ettiler.

Herkesin soğukkanlı diye bildiği Eun Bşn ve YuJin bile donup kalmışlardı.

Küçüklüklerinden beri ayrılmayan 4'lü ilk kez ayrılıyorlardı. Ve sanırım bu ayrılık sonsuza kadar sürecekti.

Yuta, yere çökmüş Soo Ah'ı tutup kaldırdı. Ama ne Soo Ah'ın yürüyecek gücü ne de Yun'dan ayrılma isteği vardı.

Sadece hıçkırarak ağlıyordu. Dizleri titriyor, gözlerini kapattığında bile Yun'u görüyordu.

Eun Bin ve YuJin köşede durmuş, cansız bedene bakıyorlardı. İkisinin de ağzını bıçak açmıyordu.

Arada birbirlerine bakıyorlar, gözleriyle anlaşıyorlardı.

Resmen ikisi de birbirlerinden yardım istiyordu. Yardım istemek için konuşmuyor, susmayı tercih ediyordu ikili.

Kun, kırmızıyla kaplı odaya girip kapıyı örttü. Diğerlerinin ölü bedene daha fazla bakmasını istemiyordu.

...

🔮

Şimdi anlamayanlar veya kafası karışanlar vardır ki çok normal.

Biraz açıklık getireyim olaya.

Silver Akademi öğrencilerinin aynı zamanda özel güçleri de var.

Mesela Mark'ın ellerinin soğuk olduğunu söyledi Yun.

Ya da Soo Ah, bir şeyleri görmekten bahsetti.

Ve önceki bölümdeki Yun'un ölüm sahnesiyle markhyuck arasında geçen o pratik sahnesi benzer değil mi?

Belki de nomin ve YuJin olayı bu yüzden bu kadar büyüttü.

Her neyse, ficte bu gibi minik detaylar var.

Sizi çokça seviyorum muck muck...

Silver Academy † MarkhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin