pt.22 B¡tch

380 63 31
                                    

—————————————————————

"Az önce Güneş Tanrısı'nı öptün..."

—————————————————————

Mark, şaşkınca kafasını Johnny ve Soo Ah'a çevirdi.

Soo da en az Mark kadar şaşkın olsa da Johnny'in şaşkınlığı diğer ikisine göre daha kısa sürmüştü.

Olaya el atma gereği duyan John, gayet samimi bir ses tonuyla giriş yaptı konuya.

"Sanırım YuJin ile ilgili konu buydu. Lütfen oturun. Size olayları anlatacağım ama üçünüzden birisi; bırakın dediklerimi YuJin'e anlatmayı, YuJin'in yanında söylediklerimi aklından geçirirse üçünüzü birden süründürürüm.

Şimdi, dikkatli dinleyin."

"Size de anlatılmıştır bu Bronze ve Silver Akademi'deki katliamların büyük büyük dedelerimizden kaldığı meselesi. Kısaca lanetimizin oluşma sürecini biliyorsunuzdur.

Ancak bu lanete uyulmaması sonucunda neler olduğu yazmaz kitaplarda. Ölümden daha korkunç bir şey varsa o da ölümsüzlüktür.

YuJin sizin sandığınız yaşta değil. Her ne kadar bunu bana bizzat kendisi anlatmasa da Taeil birkaç kanıt buldu.

YuJin ve Eun Bin en az 1000 yaşındalar ki onlar lanetli olduğu için bizce çok daha fazla yaşları.

Taeil, YuJin ve Eun'un Silver Akademi kurallarına karşı geldikleri için lanetlendiğini bu yüzden de ölümsüz olduklarını düşünüyordu.

Hatta bunu kanıtlayacak birkaç tane yıllık bulmuştu. Bir saniye..."

Oturduğu yerden kalkıp, kitaplığın başında dikilmeye başladı Johnny. Gözlerini her bir kitabın üstünde gezdirip, istediği kitabı buldu.

"Bu fotoğrafın 1800'lü yıllara ait olduğunu gösteren yazılar var arkasında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bu fotoğrafın 1800'lü yıllara ait olduğunu gösteren yazılar var arkasında. Fotoğraftaki kız, YuJin. Sadece şu an olduğundan daha büyük hali. Yanındaki fotoğrafta ise Eun Bin var."

"Eun Bin burada YuJin'den de küçük

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Eun Bin burada YuJin'den de küçük. Ve bakın, görünmez olurken yakalanmış bir fotoğraf. Eun Bin ile çok fazla bir araya gelmedim. Genelde benimle konuşmak için YuJin gelirdi. Ve YuJin'in benden istediği şey...

... Haechan'di.

Ama YuJin, Haechan'in Güneş Tanrısı olduğunu bilmiyor. Onu Güneş Tanrısı'nın oğlu olarak biliyor.

Asıl istediği ise Haechan'in babasına gitmek.

Onunla hesaplaşmak istiyor.

Neden olduğunu bilmiyorum ama YuJin, asıl Güneş Tanrısı'nı bulmak için her şeyi yapar.

Taeil de bu yüzden sürekli buraya geliyordu. YuJin'in güçlerini üzerimde kullandığı biliyordu. Soo Ah, sen daha iyi bilirsin. YuJin'in gücünü neden Haechan ve Mark'a açıklamıyorsun?"

Soo Ah, el ele tutuşmayı bırakmayan ikiliye döndü. Nasıl anlatması gerektiğini düşünürken işaret parmağıyla da baş parmağının derisini yoluyordu.

"YuJin, eğer birisiyle göz göze gelirse o kişiye istediğini yaptırabilir. Bir nevi insanı kontrol edebilir. Silver Akademi'ye çoğu kişiden önce gelmişti. Hepimiz onun güç kullanmada iyi olmasının sebebini buna bağlıyorduk ama o... Hiç yanından ayrılmadığım kızın bambaşka..." Soo cümle kuramıyordu. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın aklından o kadar çok şeyi aynı anda geçiriyordu ki mantıklı bir cümle çıkmıyordu ağzından.

"Taeil, ölmeden birkaç saat önce yanıma geldi. Mark'ın kendisini öldüreceğini biliyordu. Son kez görüştük. Benden istediği şey, Ra'yı korumamdı..."

••°••

öncelikle bölüm çok kısa oldu farkındayım ama bu zamana kadar olan olayları size kısa bir özet geçeceğim.

Haechan, Silver Akademi'ye geldiğinde kendisiyle beraber renjun da yeniydi.

ama geriye kalanlar kıdemliydi.

önceki bölümlerde YuJin, Eun Bin, Yun ve Soo Ah'ın 14-15 yaşlarından beri silver akademide olduğunu söyledim.

ama bu bölümde anlaşıldığı üzere YuJin ve Eun Bin silver akademiye ilk kez gitmiyor.

yun, Haechan'i koruyun demişti ancak kendisi de haechan'in Ra, yani güneş tanrısı olduğunu bilmiyordu aynı YuJin gibi.

Eun Bin ise daha çok YuJin'in himayesi altında kalan bir karakter gibi duruyor. ama ileride ne olur bilmiyorum.

şimdi size bir soru soracağım ki tahmin yürütmeniz basitleşsin...

silver akademide çok uzun yıllar boyunca kalan kişiler vardı. bunu bir bölümde yazmıştım. kimdi bunlar?




Silver Academy † MarkhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin