pt.10 Imposter

593 75 35
                                    

[Soo Ah]

Kun hepimize büyük salona çağırmıştı. Duvardaki sarkaçlı saate baktığımda saat dokuz buçuğa yaklaşıyordu.

Muhtemelen bugün, takım kıyafetleri ve özel güçlerle ilgili çalışma vardı. Muhtemelen diyorum çünkü kimse bize bir şey dememişti.

Geçen yıl yaşadıklarımızdan sonra birbirimize duyduğumuz sevgiyi yitirmiştik. Sungchan haklıydı, burada kimsenin arkadaşı yoktu.

Üstümdeki pijamaları çıkarıp yatağın üzerine bıraktım. Altıma siyah eşofman altımı üstüme de geniş bir tişört giyip büyük salona indim.

Etrafı süzdüğümda YuJin ve Eun Bin'in çoktan burda olduklarını gördüm.

İkisi de ortak bir noktaya bakıyorlardı. Kafamı, onların baktığı yöne çevirdiğimde Mark'ı gördüm.

Üçümüz de ona karşı öfkeliydik ama Yun burda olsaydı, onu affetmemizi isterdi.

En azından ben öyle umuyordum...

Kızların yanına yaklaşırken YuJin benden uzaklaştı. Muhtemelen beni fark etmemişti.

"YuJin nereye gidiyor?" diye sordum Eun Bin'e.

Eun Bin kafasıyla solumuzda kalan Haechan'i gösterdi.

"Haechan'e annelik yapacak gibi duruyor. Birisi şu kızı uyandırsın artık. Mark'a duyduğu öfkeden dolayı birilerine yardım etmekten kendisini öldürtecek." Eun Bin gözlerini devirip bana doğru döndü.

"Eğer senden bir daha Haechan'e dokunmanı isterse, yapma." dedi.

Şaşırmıştım çünkü daha iki gün önce ona dokunmamda ısrarcı olan oydu.

Birkaç dakika sonra YuJin yanımıza geldi.

"Günaydın."

"Günaydın. Haechan'le konuştum. Eğer Mark ona yaklaşmaya çalışırsa bizi çağırabileceğini söyledim." YuJin gülmüyordu ama sesi her zamankinden daha sevinçli çıkıyordu.

Ta ki Eun Bin ona kızana dek...

"YuJin, sen kimsenin iyilik meleği değilsin. Hatta sen kendinin bile iyilik meleği değilsin. Daha en yakınımızı koruyamadık, yeni gelmiş bir çocuğu mu koruyacağız. Geçmişine baktık, o çocuk masum falan değil. Herkes Yun değil. Yun öldü.

Yun öleli 1 yılı geçti. Artık onun yatağında başkası yatıyor." Eun Bin, ondan beklemediğim kadar sert çıkışmıştı YuJin'e.

Neden yaptığını anlamak istiyordum. Çünkü Eun Bin her ne kadar sinirli bir insan da olsa sinirini kendi içinde yaşardı.

Gözlerim YuJin'e döndüğünde onun da şaşırdığını anladım.

Gözlerinde saniyelik de olsa bir duygu gördüm.

Yun'un ölümü en çok onu sarsmış olamazdı, değil mi?

Yun ile en yakın bendim...

•°•

Eun Bin ile YuJin arasında ne yaşadıysa üzerinden yarım saat geçmişti.

Ne Eun Bin ne de YuJin konuşuyordu.

Büyük salonda sadece Kun ve Sungchan'in sesi duyuluyordu.

Shotaro elindeki kıyafetleri bedenlerimize göre dağıtıyordu.

"Bu kıyafetler, sizin özel güçlerden en az etkileneceğiniz şekilde tasarlandı. Ama yine de hasarı tamamen etkisiz hâle getirmiyor.

Bu yüzden dikkatli olmalısınız."

Silver Academy † MarkhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin