Жэлфии
Writer's POV
Сургууль чив чимээгүй. Яг л хэн ч байхгүй мэт. Гэвч энэ өдөр энгийн л нэг ажлын өдөр байсан бөгөөд хичээл тарах цаг болоход ахиад 3-н цаг дутуу байсан юм.
Энгийн өдрүүдэд хүмүүсийн хөл хөдөлгөөн, яриа тасардаггүй ч, өнөөдөр тийм байсангүй. Учир нь сургууль даяар сарын эхэн үеийн явцын шалгалт авагдаж байсан юм.
Fantagio сургууль бол улсдаа хамгийн өндөрт тооцогдох төлбөртэй бөгөөд сургалтын системээрээ олон улсад жил бүр эхний байруудад эрэмбэлэгддэг сургууль юм.
Гаднаас нь харвал энгийн сургууль мэт боловч, түүнтэй залгаатай байрлах шилэн барилга нь энэ сургуулийг бусдаас онцгой болгоно. Гэвч зөвхөн харагдах үзэмжийн хувьд л. Харин үүний дотор бусад сургуулиудтай л адил дээрэлхэл, гадуурхал, маргалдаан, үл ойлголцол тасардаггүй билээ.
Эхний давхар. Багш нарын өрөө, цайны газар болон дугуйлангуудын өрөө, танхим болон урлагийн заал байрлана. Эхний давхар ямагт хамгийн чимээ шуугиантай хэсэг тул ангиуд хичээллэдэггүй билээ.
Хоёр дахь давхар. Энд маш олон тооны ангиуд байгаа шүү. Энэ сургуулийн боловсролын систем үргэлж дээгүүр байранд байдаг гэж хэлсэн дээ. Үүний нэгэн том шалтгаан бол хүүхдүүдийг төвшнөөс нь хамааран ангиудад хуваарилдаг явдал юм.
Анги бүр өөрийн гэсэн нэртэй бөгөөд үүнд A, B, C, D, F болон Q, Z гэсэн тусгай хоёр анги нэмэгдэнэ. Тэднийг багахан тодорхойл гэвэл A төвшний анги нь ердөө хоёр байдаг. А-1, А-2. Энэ ангид хуваарилагдсан хүүхдүүдийг сургуулийн сайн сурлагатнууд гэж хэлж болно. Эсвэл өөрөөр Q ангид орж чадаагүй, гологдмол азгүйчүүд сурдаг анги.
B төвшний анги ч бас хоёр бий. В-1, В-2. Энэ төвшний хоёр анги бол хамгийн жаргалтай анги гэхэд хэлсдэхгүй. Хүүхдүүд нь хичээлээр нэг их шахуулдаггүй, байгаа байдалдаа сэтгэл хангалуун байдаг бөгөөд хичээлээ ч сайн ойлгочихдог. Алтан дунджууд.
C төвшний анги ч бас хоёр бий. Эдгээр хүүхдүүдийг тодорхойлбол В ангид орж чадаагүй гологдмолууд.
D төвшин ч бас хоёр ангитай. Ер нь Q болон Z ангиудаас бусад нь бүгд хоёр хоёр л ангитай. Хичээл хийхийг хүсдэггүй ч аргагүй эрхэнд ганц хоёр зүйл хийж дүнгээ дээшлүүлдэг хүүхдүүдийг энэ түвшинд оруулдаг.
F төвшний ангиудын хүүхдүүд бол өөрсдийгөө азтайд тооцож, ирээдүйдээ огтхон ч анхаарал тавьдаггүй төрлийн хүүхдүүд юм. Тэд зөвхөн өнөөдрийн аз жаргал, сайн сайхандаа талархан амьдардаг нөхдүүд.
YOU ARE READING
[ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ] My🆔: His mentor |LDM|
FanfictionБүгд л надад "Эмэгтэй юм байж..." гэж хэлдэг. 💑My ID series: 3rd book💑