Zawgyi
My Precious Doctor
Ep 1"ေရွာင္က်န္႔ ကို တစ္ခ်က္ေလာက္ သြားေခၚေပးပါၪီး"
"ဟုတ္ကဲ့ ေဆးရံုအုပ္"
"ေဒါက္တာေရွာင္ ေဆးရံုအုပ္က ရံုးခန္းကို ခဏေလာက္လာခဲ့ပါၪီးတဲ့"
"အင္း သြားလိုက္မယ္ေနာ္"
ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ၾကားလိုက္ရတာက
"ေရွာင္က်န္႔ ဒီလ ကုန္ရင္ နယ္ေျပာင္းရမယ္ေနာ္
မင္းအတြက္ ေျပာင္းေရြ့မိန္႔ က်လာပီ"
"ဗ်ာ ကြၽန္ေတာ္ ဒီေဆးရံုကို ေရာက္တာ အရင္လကမွေလ"
"ဟုတ္တယ္ ဒါေပမဲ့ နယ္ေတြမွာက ဆရာဝန္ေတြ အရမ္းကို လိုအပ္ေနတာ အဲ့ဒါ မင္းက ေစတနာေကာင္းလို႔ ဒီလို အမိန္႔က်လာတာပါ"
"ဟုတ္ ဟုတ္ကဲ့ပါ"
ေရွာင္က်န္႔ ေတာ္ေတာ္ စိတ္ပ်က္သြားၿပီ
"ငါ ဒီတစ္သက္ ဘယ္ေတာ့မွ အလုပ္ ေနရာက အတည္တက်ျဖစ္မွာလဲ ဆရာဝန္စျဖစ္တည္းက ေျပာင္းေရႊ့ ေနရတာ အခုခ်ိန္ထိပဲ ဟူး စိတ္ညစ္လိုက္တာ"
နယ္ရြာေလးတြင္ေတာ့
"ရိေပၚ ငါတို႔ ရြာထဲ ေလ်ွာက္လည္ၾကမယ္ေလကြာ"
"စစ္ေကြၽး မင္းကလည္းကြာ ရြာထဲကို တစ္ေန့ ၁၈ေခါက္ေလာက္ေလ်ွာက္ေနတာ မပ်င္းဘူးလားကြ"
"မင္းကလည္းကြာ အပ်ိဳေလးေတြက ငါ့မႀကိဳက္လို႔ မင္းကို ေခၚတာေလကြာ မင္းပါရင္ အပ်ိဳေလးေတြကို ငမ္းလို႔ရတာေပါ့"
"ဟူး ႏွာဘူး"
"ဘာလဲ မလိုက္ခ်င္ဘူးလား ရတယ္ကြာ မင္းကလည္း စိတ္ဓာတ္ပဲ🙂"
"ေအးပါ လိုက္ပါ့မယ္ကြာ"
လကုန္ရက္ ေရာက္ေတာ့ ေရွာင္က်န္႔ ေျပာင္းေရႊ့ဖို႔ ျပင္ဆင္ရေလၿပီ
"သားေလး အားက်န္႔ေလး ရြာေရာက္ရင္ က်န္းမာေရး ဂရုစိုက္ေနာ္"
"အာ မားကလည္း ဆရာဝန္ကို က်န္းမာေရး ဂရုစိုက္ဖို႔ ေျပာေနတယ္ေပါ့"
"မား ေသာက္ဖို႔ေပးထားတဲ့ ေဆးေတြကို ဟိုၾကရင္ ေသခ်ာေသာက္ရမယ္ေနာ္"
"ဟုတ္ကဲ့ပါ ေဒါက္တာ ေသခ်ာမွတ္ထားပါ့မယ္ဗ် သားရဲ့ ကိုယ္ပိုင္ေဒါက္တာႀကီးေရ"
"သားကေတာ့ ေနာက္ၿပီ ကဲကဲ သြားေတာ့ေလ ေနာက္က်ေနၪီးမယ္"
"ဟုတ္မား သားသြားၿပီေနာ္"
သာသာ ဒီေန့ အသစ္ေလး upေပးလိုက္တယ္ေနာ္
love you all💚❤️.Unicode
My Precious Doctor
Ep 1"ရှောင်ကျန့် ကို တစ်ချက်လောက် သွားခေါ်ပေးပါဦး"
"ဟုတ်ကဲ့ ဆေးရုံအုပ်"
"ဒေါက်တာရှောင် ဆေးရုံအုပ်က ရုံးခန်းကို ခဏလောက်လာခဲ့ပါဦးတဲ့"
"အင်း သွားလိုက်မယ်နော်"
ရောက်ရောက်ချင်း ကြားလိုက်ရတာက
"ရှောင်ကျန့် ဒီလ ကုန်ရင် နယ်ပြောင်းရမယ်နော်
မင်းအတွက် ပြောင်းရွေ့မိန့် ကျလာပီ"
"ဗျာ ကျွန်တော် ဒီဆေးရုံကို ရောက်တာ အရင်လကမှလေ"
"ဟုတ်တယ် ဒါပေမဲ့ နယ်တွေမှာက ဆရာဝန်တွေ အရမ်းကို လိုအပ်နေတာ အဲ့ဒါ မင်းက စေတနာကောင်းလို့ ဒီလို အမိန့်ကျလာတာပါ"
"ဟုတ် ဟုတ်ကဲ့ပါ"
ရှောင်ကျန့် တော်တော် စိတ်ပျက်သွားပြီ
"ငါ ဒီတစ်သက် ဘယ်တော့မှ အလုပ် နေရာက အတည်တကျဖြစ်မှာလဲ ဆရာဝန်စဖြစ်တည်းက ပြောင်းရွှေ့ နေရတာ အခုချိန်ထိပဲ ဟူး စိတ်ညစ်လိုက်တာ"
နယ်ရွာလေးတွင်တော့
"ရိပေါ် ငါတို့ ရွာထဲ လျှောက်လည်ကြမယ်လေကွာ"
"စစ်ကျွေး မင်းကလည်းကွာ ရွာထဲကို တစ်နေ့ ၁၈ခေါက်လောက်လျှောက်နေတာ မပျင်းဘူးလားကွ"
"မင်းကလည်းကွာ အပျိုလေးတွေက ငါ့မကြိုက်လို့ မင်းကို ခေါ်တာလေကွာ မင်းပါရင် အပျိုလေးတွေကို ငမ်းလို့ရတာပေါ့"
"ဟူး နှာဘူး"
"ဘာလဲ မလိုက်ချင်ဘူးလား ရတယ်ကွာ မင်းကလည်း စိတ်ဓာတ်ပဲ🙂"
"အေးပါ လိုက်ပါ့မယ်ကွာ"
လကုန်ရက် ရောက်တော့ ရှောင်ကျန့် ပြောင်းရွှေ့ဖို့ ပြင်ဆင်ရလေပြီ
"သားလေး အားကျန့်လေး ရွာရောက်ရင် ကျန်းမာရေး ဂရုစိုက်နော်"
"အာ မားကလည်း ဆရာဝန်ကို ကျန်းမာရေး ဂရုစိုက်ဖို့ ပြောနေတယ်ပေါ့"
"မား သောက်ဖို့ပေးထားတဲ့ ဆေးတွေကို ဟိုကြရင် သေချာသောက်ရမယ်နော်"
"ဟုတ်ကဲ့ပါ ဒေါက်တာ သေချာမှတ်ထားပါ့မယ်ဗျ သားရဲ့ ကိုယ်ပိုင်ဒေါက်တာကြီးရေ"
"သားကတော့ နောက်ပြီ ကဲကဲ သွားတော့လေ နောက်ကျနေဦးမယ်"
"ဟုတ်မား သားသွားပြီနော်"
သာသာ ဒီနေ့ အသစ်လေး upပေးလိုက်တယ်နော်
love you all💚❤️.
YOU ARE READING
My Precious Doctor
Fanfiction"အသည်းခွဲခဲ့တယ်လို့ပြောရအောင်လည်း ကျန့်ကောက ငါ့ကို ချစ်တယ်လို့လည်း ပြောခဲ့တာမဟုတ် ပြန်လာမယ်ဆိုတာဟာ တစ်ခြားတစ်ယောက်နဲ့ လက်ထပ်ဖို့အတွက်လား ကျန့်ကောရယ်"