Sonunda kurtuluyorum o pislik heriften. Bir insan nasıl bu kadar kaba ve zorba olabilir ki? Aşıkmış. Beni üzerek mi canımı acıtarak mı? Biletime baktığımda 30 dakika vardı uçağın kalkmasına. Kahve almak için bir cafeye gittim. Anonslar başlamıştı.
" New York uçuşu için 7 Nolu kapıya gidilmesi önemle rica olur "
Bugün ne kadar sakindi havaalanı. Uçağa binmek için 7 Nolu kapıya doğru yürümeye başladım taki gözlerimin kararmasına kadar.
***
Başım!! Kazan gibi ağrıyordu?! Nerdeyim ben?! En son kapıya doğru yürüyordum. So..sonra sonrasını karalınlık. Kaç gündür yatıyordum. Lanet olsun!! Bir dakika bu ses nerden tanıdık geliyor?!!
" Kim var orda?!! Yardım edin lütfen!"
" Günaydın Bebeğim "
" Bebeğim ?!! "
" Rahat uyudun mu? "
" Kaan?!! Bırak beni! Ahh bileğim "
" Sabırsız olma çözücem seni "
" Bırak beni "
" Neden KARICIM "
" KARICIM?!! "
" Evet duydun evleniyoruz. Şu kutunun içinde elbisen var hazırlan. Kapının önündeyim. "
" Evlenmiyorum seninle! Nerden çıkardın evlenecegimi?! "
" Beni zorlama! "
" Ahh b.bırak bo..gazımı nefes ala..mıyorum "
" 10 Dakika'n var Esin. Kapının önündeyim "
***
Hazırdım. Kaan'ın koluna girdim ve nikah masasının bulunduğu yere doğru yürüdük. Herkez bizi alkışlıyordu. Ne zaman yaptı organizasyonu? Ben kafamı bunlarla yorarken soru bana yönelmişti.
" Sayın Esin Demir. Hiç kimsenin etkisi altında kalmadan hastalıkta sağlıkta ölüm sizi ayırıncaya dek beraber olmaya Kaan Karayel'in eşi olmayı kabul ediyor musunuz? "
Herkez bana bakıyordu ne diycem diye. Salon sessizleşti. Kaan bana baktı. Memur hala bana bakıyordu.
" Esin Hanım "
" Efendim "
" Soruyu yeniden yöneltmemi ister misiniz? "
" Hayır teşekkürler.Cevabım E..evet "
Cevabımı vermekle tüm salon çoşmuştu ama ben ağlıyordum. Sevmediğim adamla evlenmiştim. Artık ben mafya zorba kaba insanları düşünmeyen adamın Kaan Karayel'in karısı - ESIN KARAYEL - olmuştum..
Yorumlarınızı bekliyorumm arkadaslar :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tutam Zorunlu Evlilik
RomanceIsteyerek mi? Zorla evlilikti benimki. Yıllarca hayalimi kurduğum evlilik değildi bu. Sevdiğim adam değil de nefretle baktığım adam duruyordu yanımda. Bir insan nasıl bu kadar zorba kaba olabilir ki? Evlenmezdim ama kendi ölümü geçtim ailemi öldürme...