Bölüm 7 ➰

1.2K 26 0
                                    

" Balayı mı "

" Evet meleğim :)) Bu sefer gercek karı-koca gibi olmak istiyorum seninle. Yarın sabaha biletler hazır "

" Peki nereye gidiyoruzz "

" Viyana "

Dudağına öpücük kondurup sarılmıştım. Beni kucağına aldığı gibi yatak odasına götürdü.

" Bir kere daha ne dersin " o pis sırıtışıyla bana baktı

" Hımm neden olmasın " dememle dudağıma yapışması bir oldu. Öpüşmemiz git gide alevleniyordu. O dudaklarımı emdikçe ağzımdan inlemeler çıkıyordu. Alt bölgeye ani hareket yapmasıyla çığlığı basmıştım.

" Demek bana işkence yapıyorsun öyle mi? "

Altından kalkıp üstüne cıkmıştım. Bu sefer onun bana yaptığı hareketleri ben ona yapıyordum. Inlemeye başlamıştı. Tişörtümü çıkarım üstüne iyice oturup içime aldım. Yavaş hareketlerle gelgit yapıyordum. Daha fazla dayanamadan Kaan içime boşalmıştı. Ikimizde nefes nefeseydik. Ama durmak yoktu bugün bize. Daha hızlı hareketlerle gelgit yapıyordum. Üstünde resmen tepiniyordum. Başımın dönmesiyle durdum.

" Kaa..kaann "

" Meleğim iyi misin? "

Hareket edicek Halim yoktu. Kaan beni kucağına alıp hemen yatağa yatırdı.

" Esin iyi misin "

" Evet biraz başım döndü. Uyuyalım mı "

" Tabi ki bitanem " demesiyle bana sarıldı kulağıma eğilip - seni seviyorum - dedi. Onun kollarının arasındaki mutluluğu hiçbir yerde tatmamıştım. Ben bu adama gercekten aşıktım. Düşünceli anlayışlı kocam..

***

" Viyana uçağı için 21 Nolu kapıya gidilmesi önemle rica olur "

Daha bir ay önce burdaydım ve Kaan'dan kaçmak için planlar yapıyordum. Farklı sekilde tanısaydım kaçmazdım belki de. Kaan'a baktığımda yine bana o pis sırtışını yaptı.

" Noldu beyfendi "

" Anılarım depreşti "

" Nasıl yani?? "

" İşte tam burda kaçırmıştım seni "

" Ahahaa "

" Ne oldu? "

" Önceden sana bu kadar aşık olacağımı bilsem kaçmazdım "

Alnından öpmüştü. Birbirimize bakıp gülümsemiştik..

***

Otel kocaman ve harika dizayn edilmişti. Bizim için iki katlı balayı odası vermişlerdi. . Aman tanrım burası harika. İçeri girdiğimizde ikimizde büyülenmiştik. Üst katta balkonda kocaman jakuzi vardı. İçinde Gül yaprakları.

" Hadi başlayalım "

" Bence ilk önce biraz gezelim "

" Nereye gitmek istersin meleğim "

" Bilmemm "

" Hadi hazırlan o zaman ben aşağıda bekliyorum seni karıcım "

" Peki kocacım "

Valizimi alıp yatağın üstüne koydum. Kot şortumu üstüne sweatshirt giydim. Ayağımada spor ayakkabılarımı gitmiştim. Aşağı indiğimde Kaan'ın beni süzer bakışlarıyla karşılastım.

" Daha kısası yok muydu? "

" Off Kaan "

" Değiştiriyorsun hemen karıcım "

" Hayır "

" Dışarıdaki erkekler seni süzecek sonra onları dönücem "

" Banane dışarıdaki erkeklerden. Benim erkeğim yanımda. Ben onlardan baskasına bakmıyorum nasılsa bosver "

" Hımm acaba odaya geri mi dönsek "

O pis sarık sırıtışıyla bana bakıyordu. Boynuna sarılıpp

" Geceyi bekle kocacım "

***

Beraber heryeri gezmiştik. Ordan da alışveriş merkezine gelmiştik.

" Hadi kapat gözlerini meleğim "

" Neden "

" Sana süprizim var "

" Neymiş "

" Kapat işte karıcım "

" Peki bay şapşal "

Gözlerimi açtığımda sok olmuştum. Victoria Secret mağazasına gelmiştik.

" Hadi çıkalım burdan "

" Utanma yaa. Hem sana yeni şeyler almak lazım "

Bir sürü iç çamaşırı seçip beni kabine yollamıştı. Zorda olsa onu kabine sokmamıştım. Ilk başta siyah iç çamaşırı gitmiştim. Kaan'ın kapıyı aniden açmasıyla irkilmiştim.

" Wowww "

" Kaan dışarı çıkar mısın "

" Neden utanıyor musun benden "

" Ha..hayırr "

" Biz evliyiz unutma "

Deyip dudaklarıma yapıştı. Kucağına alıp duvara dayadı beni. Kavin görevlisinin kapıyı çalmasıyla durduk.

" What! ( Ne? ) "

" Please be quickly ( lütfen çabuk olun )"

" Ok! (Tamam) "

" Hadi çıkalım "

" Yarım kaldı ama "

" Odaya sakla kendi kocacım "

Bir Tutam Zorunlu EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin