--- Esin ---
Canim yaniyordu. Aksam kananam olmustu. Korktum. Yeniden ayni seyleri birdaha yasamak istemiyorum. Bir canimi daha vermek istemiyorum. Ayak seslerini duymamla irkildim. Karanligin icinden bir isik geliyordu. Isigi bana dogru tuttu bi an. Gozlerim kamasti bakamadim. Bi ses duydum sanki. Biri bana mi sesliyor?
" Kim var orda?!! "
" Heyy ! Kimsiniz siz ?! "
Cevap yoktu. Ayak sesleri gittikce artti. Yuzume dokunan elle korkum gittikce artti. Ahhh kaan nerdesin?
" Prenses "
" Kimsin sen ?" Elini yuzumden cektim.
" Taniscaz tatlim taniscaz "
Ve bana dogru yaklasmaya basladi. Elleri bu sefer belimdeydi. Biri ellerimi duvara kelepceledi. Ne olup bittigini anlamadam adam dudagima yapisti. Ellerini vucudumda gezdirmeye basladi. " Yapma " diyebildim sadece gozumden akan yaslarla beraber. Ama adam inadina devam ediyordu. Bana dedigi tek sey " Benim olucaksin ". Hic bisey diyemedim. Sadece agladim durdum. Ne kadar cirpinsamda basarisiz oldum. Ayak seslerini yeniden duymaya basladim. Bu sefer iki kisi gelmisti ayriyetten . Bacaklarimi tuttular. Adam pantolumu cikardigi gibi penisini icime soktu. Aciyi bile anlamamistim ama sonra kani gormemle sok oldum. Agzimdan tek cikan kelime " Bebegim " oldu. Adam yanindaki adamlara bakti saskinlik ifadesiyle.
" Bu kadin hamile mi lan ?! "
" Sen hamile miydin?! "
Sadece " Bebegim " diye agliyordum. Hic cevap vermedim. Bana tecavuz eden adam yanindakilerinin birinin sag bacagina digerinin sol bacagina silahi sikti. Ikiside yere dustu.
Sok olmustum. Kimildamadim. Sonrasi karanlik.
--- Kaan ---
Heryeri herkesi aradim ama kimse bilmiyor. Kim bu A. T. ?? Tanrim kafayi yiycem. Telefonun calmasiyla irkildim. Arayan ozel numaraydi.
" Alo? "
" Imm.. Al..alo? "
" Kimsiniz ?!! "
Duydugum ditt sesiyle dona kaldim. Kimdi bu bayan? Lanet olsun. Telefonu firlattim. Oturdum bekledim. Kapiyi biri israrla calisyordu. Kosarak asagi indim. Kapiyi actigimda bizimkileri gordum. Hepsi bi haber okup olmadigini sormak ve bana destek olmak icin gelmisler. Tam konusmaya basliycaktim telefon sesini duydum. Merdivenleri 3 er 5 er cikarak odaya girdim. Telefon odanin kosesinde yet duruyordu. Elime aldigimda yine ozel numara oldugunu farkettim.
" Aloo ?! "
" A..aloo "
" Kimsin lan sen! "
" E..esin'in yerini bi..bili..biliyorum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tutam Zorunlu Evlilik
Roman d'amourIsteyerek mi? Zorla evlilikti benimki. Yıllarca hayalimi kurduğum evlilik değildi bu. Sevdiğim adam değil de nefretle baktığım adam duruyordu yanımda. Bir insan nasıl bu kadar zorba kaba olabilir ki? Evlenmezdim ama kendi ölümü geçtim ailemi öldürme...