Bölüm 6 ➰

1.4K 25 0
                                    

" Yeniden başlayım mı meleğim "

Direk dudağına yapışmıştım Kaan'ın. Bu kaba zorba adama ben aşık olmuştum. Teslim olmuştum ona. Şuan onu gercekten istiyordum. Beni kucağına aldığı gibi yatak odasına gittik . Odanın her yeri balonlarla güllerle kaplıydı. Beni yatağa attığı gibi soymaya başladı. Dudaklarımı emiyordu bir yandan. Ordan boynuma geçti. Ağzımdam istemsizce inlemeler çıkıyordu. Sütyenimi çıkarıp siddetlice emiyordu. O emerken saclarıyla oynuyordum. Benim ve kendi pantolonlarımızı çıkardı. Penisini aldığı gibi yavaşça içime soktu. Çığlıklar atıyordum hem acıyordu hem zevk alıyordum. Sert vurduğu an heryer kan olmuştu.

" Bakire olduğunu bilmiyordum "

" Niye orospu muyum ben herkeze veriyim "

" Şaka yapmıştım "

" Ahaahaha bende şaka yaptım sevgilim. "

İçime boşalmasıyla yanıma yattı. Ikimizde nefes nefese kalmıştık. Birbirimize sarılarak uyumuştuk..

***

Sabah uyandığımda her yerim ağrıyordu. Ona döndüğümde hala uyuyordu. Yanından yavaşça kalkıp elime gelen Kaan'ın tişörtünü giymiştim. Aşağı inip kahvaltı hazırlamaya başladım. Ikimiz için pancake ve portakal suyu sıktım. Masa gercekten hoş duruyordu. Bana aldığı çiçeği vazoya koyup masaya koydum. Yukarı çıktığımda Kaan hala uyuyordu. Yanağına yaklaşık öpücük kondurmamla beni yatağa atması bir oldu.

" Yaaa "

" Noldu cadı "

" Kahvaltı yapalım ama "

" Yarım saat sonra yapsak nolucak ki "

" Hımm "

Denemle dudağıma yapıştı. Tişörtümü çıkardığı gibi vücudumu yalamaya başladı. Aşağı inip yalamaya başladı. Sanki vakumlıyordu. Penisini bir kere daha soktuktan sonra ikimizde bosalmıştık. Beraber banyoya gidip duş almıştık el ele tutuşarsak aşağı inip kahvaltımızı yaptık.

***

" Küçük hanım "

" Buyrun küçük bey "

" Hazırlan yarın tatile çıkıyoruz "

" Nereye "

" Balayına "

Bir Tutam Zorunlu EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin