1

26.4K 935 276
                                    

Hoćeš da ti objasnim to malo prostije?
Mogu ovim Džekom odmah da je polijem.
Ako ne shvati to, može i da boli je,
Sa očiju mojih odmah skloni je.
Kada ispraznim separe, daj da napunimo sto
Onda ispraznimo flaše pa ih bacimo na pod.
Meni ne treba baš mnogo da bih napravila šou...

- Pijana si – sestra me vuče za ruku.

- Znam – eksiram još jednu dunjevaču i protresem glavu.

- Idemo Jovana – naređuje mi.

- Ne! Ne odlazim dok mu ne kažem ono što imam – sklonim njenu ruku i krenem ka svom sada bivšem dečku ljuto i odlučno. Zapravo on mi i nije bio dečko jer sam za njega bila samo obična ljubavnica. Naparavio me je budalom a to nikome ne praštam. Ne zna on sam kim je našao da se igra.

- Jovana!

Džaba moja sestra viče jer kad je žena besna ona gazi sve pred sobom, i to bosim nogama.

Uzmem od konobara u prolazu čašu sa vinom i krenem ka njegovom separeu. Sedi kao nekakav kralj pored prelepe crnke koja mu je, kako sam saznala, supruga već tri godine. Priča nešto smešno prijateljima jer se svi smeju. Sav je namazan i u osmesima, jebeno savršena maska.

- Zdravo Bojane – obratim se svima a njemu posebno. Njegov osmeh je nestao što izmami moj.

- Izvinite na upadu ali kad sam pijana obično poludim, a znate da pijani ljudi govore istinu. Dakle... – podignem čašu i pljusnem vino pravo u njegovo lice.

- Ha! – ciknuo je.

- Jesi li ti normalna? Bojane jesi li dobro? – njegova žena odmah ustaje zabrinuto.

- Ne brini za njega on je samo jedan lažljivi gad koji ide naokolo i predstavlja sebe kao finog momka. Usput, ja sam Jovana, njegova devojka do juče a od juče njegova ljubavnica jer sam saznala da je oženjen – uzmem jednu čašu sa stola i pljusnem mu sad belo vino u lice. On ustaje besno.

Ljudi počinju da se bune a konobar dolazi do mene. Uzmem ajncer od njega, okrenem ga i udarim ga preljubnika u lice.

- O Bože! – neka devojka je ciknula.

- Ne znam sa kakavim to ženama varaš svoju suprugu ali ja sam ona pogrešna.

Bojan kreće besno ka meni i zaobilazi sto a ja se samo nasmešim.

- Ne znam ko si ti! – viknuo je. Lažovčina.

- Imam za tebe samo jednu reč „beži", jer si nagazio na žulj jednu veoma osvetoljubivu kučku.

- Zovite obezbeđenje! – dere se.

Obezbeđenje se stvorilo dok smo mi gledali besno jedno u drugo.

- Vodite ovu ludaču – naređuje im.

- Polako momci – stiže moja sestra i podiže značku.

- Nisam stigla da te upoznam sa sestrom, zove se Dragana i radi u policiji. Usput, proverila te je temeljno – tako sam i saznala da je oženjen.

- Da li je to istina Bojane? – pita ga žena.

- Sanja? Ne, ne poznajem ovu ženu – okreće se ka ženi, Sanji, koja izgleda loše.

- Ali zašto bi onda ona...

- Ne lažem – istupim.

- Tvoj prevarantski muž me je prevario. Ne znam kako se to dogodilo meni, veoma inteligentnoj ženi, ali dogodilo se. Ali ja nisam ničija ljubavnica a ti ne treba da budeš udata za preljubnika – izvučem svoju vizit kartu.

Gospođica LjubavnicaWhere stories live. Discover now