Sutra se ne družimo ali zato večeras dva poglavlja. Pozzz...
. . .
Veljkova kuća je bila čudna. Nekakva kockasta građevina sa puno stakla. Zahvalim se sestri i izađem iz automobila.
Kako sam bila bliže kući tako su glasovi unutra bili jači. Izgleda da nije bio sam, a ovaj visoki glas je ženski. Pa pre dva minuta je bio sa mnom. Iznerviram se i uđem u kuću bez kucanja, doduše i vrata su bila otvorena.
- Lako je tebi, ti samo odeš! – vikala je neka ženska.
- Milice zar ćemo o ovome svaki put? – pita je Veljko.
- Ostavio si me!
- Bio sam u zatvoru.
- Pa? Čekala bih te!
- Nisam želeo da me čekaš.
- Ili ti je to samo bio izgovor da prekineš sa mnom?
Zavladala je tišina. Veljko se hvata za koren nosa a ženska ćuti. Nije loša ali ja sam lepša.
- Imaš drugu zar ne? – progovorila je.
- Da Milice, imam drugu.
- Šta? – ciknem i oni se okrenu ka meni.
- Koga? – istupim i pitam.
- Jel ti mene zavlačiš? Malopre smo bili na sastanku a sad saznam da imaš devojku? Ili dve - još uvek mi nije jasno šta mu je ova.
- Jovana...
- Ko je ona? – pita me crnka.
- Ja sam Jovana – predstavim se.
- Ti si sa njom? – crnka se okreće ka Henriju.
- To je... – zbunio se.
- Šta radiš ovde? – iznenada se okreće ka meni.
- Došla sam da raspravimo neke stvari jer si otišao u sred sastanka. To nije lepo, ni kulturno – prekrstim ruke na grudima.
- Pa naravno. Izašao iz zatvora i odmah pronašao drugu – crnka se podsmehnula.
- Očigledno nisi osoba kakva sam mislila da jesi – kaže otrovno Henriju.
- Čekala sam te šest meseci – dodaje.
Sranje. U šta sam se to upetljala?
- Šest meseci! – podigla je prst.
- Rekao sam ti da me ne čekaš! - bio je ozbiljan.
- Vidim – uzela je ljuto svoju torbu i krenula ka izlazu, tj. ka meni.
- Sklanjaj se sa puta ljubavnice – kaže mi ljuto.
- To nije lepo. Koliko puta treba da ponovim da nisam znala da je Bojan oženjen? I zašto si joj to dođavola rekao? – pogledam u Henrija.
- Bojan? Sanjin muž? – pita me crnka.
- Da – potvrdim.
- Znači spavaš i sa Bojanom i sa Veljkom? – pita me.
- Ne! O čemu ti pričaš?
- Dosta je! – prekida nas Henri.
Crnka je prošla pored mene i usput me razvalila ramenom.
- Au! Šta si po zanimanju? Ragbista? – viknem za njom a ona mi pokaže srednji prst.
- Jako kulturno, stavi to sebi u zadnjicu da ti ne ulazi voda dok se kupaš! – viknem a ona tresne vrata.
- Isuse – okrenem se i krenem ka Henriju.
YOU ARE READING
Gospođica Ljubavnica
RomanceJovana je slobodoumna žena koja ima „mali" problem sa izlivanjem emocija. Kada sazna da je njen dečko, Bojan, oženjen ona poludi - napravila je skandal, rekla njegovoj ženi istinu, demolirala mu stan i izlupala njegov porše što je ovekovečila snimko...