18

12.9K 667 13
                                    

Spremna sam za šumu. Čekam samo svog dečka ispred moje zgrade. Milanče mi je pomogao da spustim sve stvari, baš je sladak.

Ispred mene se zaustavlja ogroman džip i izlazi Henri Kavil, skoro pa lično.

- Seliš se? – pita me dok gleda u moje stvari.

- Gde da se selim?

- I ja se to pitam. Želiš sve ovo da poneseš?

- Naravno, pakovala sam se cele noći. Prioni na posao – zaobiđem kofere i uđem u džip.

Dok je Veljko ubacivao moje kofere i torbe ja sam pronašla moju flešku sa pesmama, podesim sedište, vežem se i stavim kesu sa hranom na zadnjem sedištu.

Henri ulazi u auto i krećemo u avanturu.

Samo što smo izašli iz grada ja sam ogladnela tako da izvadim hranu i rešim da hranim Henrija i mene uz muziku, on stalno koluta očima na moj izbor pesme ali ništa ne komentariše već samo jede.

Nakon tri sata vožnje preko planina i zemljanog puta stižemo u njegovu kolibu.

Da se razumemo, ja sam zamišljala kolibu kao iz horor filma – drvena, jedna soba, mala, naokolo samo šumetina. Ali ne, koliba je u stvari bila jednospratna kuća, ograđena, ispred klupa za sedelje i sto, pored nje neka šupa a pogleda.... iza šuma a ispred pogled na dolinu.

- Vau! – trepnem par puta.

- Dopada ti se?

- Šališ se? Mislim da je mesto neverovatno.

- Hajde da ti pokažem kuću.

- Ok.

Kuća je bila... pa kuća. Potpuno opremljena i to starinskim nameštajem, daje utisak topline. Dok sam ja istraživala i vadila moje stvari Henri je založio vatru, imamo smederevca, i bila sam iznenađena koliko brzo je postalo toplo. Ovo i neće biti loše.

Prvi dan nam prolazi u radu, ja sam čistila a Henri je radio nešto napolju, zatim sam ja isprekla pile i krompiriće – to svako zna, napravila sam supu iz kesice – i idioti to znaju, i napravila sam šopsku salatu na kafanski način, naravno tu je i koka kola.

Kako je jesen u jeku u pet sati je bio mrak tako da sam naredila dečku da uđe unutra. Šta li radi toliko napolju?

Poslušao me je i bio je iznađen hranom.

- Šta?

- Ništa samo sam... oduševljen. Mrtav sam gladan.

- I ja, mislim da je zbog vazduha, do sada sam tri puta jela.

- Ima li tople vode?

- Da – potvrdim.

Dok sam čekala da se moj dečko istušira pustim muziku, nešto lagano što ide uz večeru, pustim „Čaje šukarije" u obradi Hurricane.

Dok ja uživam u muzici moj dečko izlazi iz kupatila u boksericama, bosonog i sa mokrom kosom. Protrljao je kosu peškirom pa ga bacio na stolicu. Aku sutra budem mogla da hodam biću srećna.

- Izvoli – ponudim ga hranom.

- Hvala. Mislio sam da ne umeš da spremaš hranu?

- Ne gubim vreme na to ali mogu da naučim sve što želim, znaš veoma sam pametna – nasmešim se.

- Osim toga u šumi smo, ne želim da umrem od gladi.

- Tačno. Jesi li se snašla?

Gospođica LjubavnicaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt