Tanıtım

23.1K 865 261
                                    

"Pas versene pezevenk!"

"Lan nasıl vereyim orospu çocukları arkadan dayıyorlar ki!"

Ayaz, basketbol topunu kucaklamış arkadaşına pas vermesi için bağırırken karşı takımdakiler çoktan topun peşine düşmüştü.

"Lan havaya at topu sikicem belanı şimdi!"

En sonunda orta sahada kilitlenmiş arkadaşına ne yapacağını söylerken hemen sonrasında havaya fırlattığı basketbol topunu kapmak için havaya sıçradı.

Fakat ondan farkla, daha uzun ve daha cüsseli beden buna izin vermeyerek topu ondan önce havada kapmış, yaşadığı adrenalin ile dirseği, Ayaz'ın omuzuna çarptığında acıyla inleyerek birkaç adım geriye sendelemişti.

"Napıyon lan it!" diyerek dikleneceği sırada rakibi olan Gökhan'dan, elindeki topu potaya fırlattığında deliksiz girmesiyle cevap niteliğinde bir basket olmuştu.

"Çoluk çocukla oynuyorum kardeşim, az ileride kudur hadi." diyerek egoist bir şekilde elini Ayaz'a git der gibi savuşturdu.

Bununla beraber daha da sinirlenen Ayaz, bir şey söylemeden sahadaki yerine geçti.

İlerleyen dakikalarda set sayısı 59-61 iken Ayaz'ın takımı maçı kaybetmek üzereydi. Bir şeyler yapmalıydı. Rakibin en iyi oyuncusu Gökhan'a yenilemezdi.

Pasla gelen topu tutup yere birkaç kere sektirdiğinde üzerine gelen rakibini çalımlayarak geçti, daha sonra ikinci rakibini de geçmek için topu havadan takım arkadaşına atıp dikkatleri dağıtarak onun da yanından geçip topu eline yeniden aldı.

Sıradaki rakibi, piç sırıtışıyla üzerine gelen Gökhan'ı geçmekti. Eğer topu buradan atmayı başarbilirse üçlük bir sayı atardı ve takımı öne geçerdi.

Şansına ve antrenmanlarda yüzlerce kez çalıştığı üçlük sayılara güvenerek topu potaya yolladı. Fakat fazla adrenalinle ayarı biraz kaçırıp attığında, top potanın çemberine çarpıp geri sekmişti.

"Ne güzel bir atış o ya. Sütünü iç de biraz daha boyun uzasın, belki o zaman potaya denk getirirsin." diyerek Ayaz'ı inadına daha fazla kudurtmak adına büyük elini saçlarına atıp karıştırdı.

"Gökhan siktir git bak sikerim seni." dedi dişlerinin arasından sinirle. Hızla ellerini saçlarını karıştıran çocuğa atıp elini çekmesini sağladı.

"Bu maçın sonunda zaten biri, birimizi sikicek ama en iyi sen kendini hazırla." diyerek göz kırptığında sinirinden mosmor olan Ayaz'ın eli kolu titremeye başlamıştı. Kaybetmemeliydi. O kaybetmezdi.

Bir saçma sapan iddia uğruna, Gökhan'ın eline düşemezdi.

-----

Başlamadan önce çok ufak bir şey söylemek istiyorum. Hikayede çokça sinirleneceğiniz, yeri geldi mi söveceğiniz yerler olucaktır. Kurguda kolay kolay hiçbir karakterimi ezdirmedim ve hemen kötü bir sahne gördüğünüzde büyük bir önyargıyla bırakmanızı istemem. Yine de sizin kararınız, ben sadece bilgilendirmek istedim.

Finali yapılmış bir kitap olduğu için sık sık bölüm gelecek. Düzenlenmiş haliyle. İyi okumalar dilerim. ❤️

allegation • texting | gayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin