Perspektywa Noemi:
Generalnie niespodzianką jest aktywne spędzenie całego dnia razem. A co można robić z jedną zapaloną koniarą i drugą trochę mniej zapaloną? Dokładnie tak, przejechać się w teren.
Przez to że chłopcy nie potrafią jeździć konno stwierdziłyśmy, że w skrócie wytłumaczymy im co mają robić i damy im spokojne konie szkółkowe, które będą przypięte do nas. Ja mam Herwesta, Lisa nie jest właścicielką swojego konia ale ma go w pełnej dzierżawie.A więc, gdy rano wstałyśmy i ogarnęłyśmy się, zaczęłyśmy realizować nasz pomysł. Ubrane w ciuchy do jazdy konnej pojechałyśmy do chłopców. Oczywiście gdy zajechałyśmy pod ich dom, okazało się że nie odbierają. Jest tylko jeden sposób na sprawdzenie czy śpią.. z buta wejść im do domu i narobić hałasu. Jeśli zaczną mówić abyśmy się zamknęły to znaczy, że nie śpią, a z kolei jeśli wybiegną ze stanem przedzawałowym z sypialni to znaczy, że JUŻ nie śpią.
Jak się okazało, spełniła się druga opcja.
Perspektywa Piotrek:
Spałem sobie spokojnie dopóki przez nie zawału nie dostałem.
Gdy zobaczyłem w co one są ubrane, skojarzyłem fakty i już wiedziałem jaka to jest niespodzianka. Kacper z resztą chyba także. Wolałem się nie sprzeciwiać , bo trzymały niebezpieczne narzędzie jakim jest bacik. W ich rękach takie rzeczy porównywalne są do karabinu.Stwierdziliśmy, że nie ma co się przeciwstawiać i może będzie fajnie.
Perspektywa Kacper:
Stajnia była niedaleko naszego domu jak się okazało, więc dojechaliśmy tam w tempie expresowym. Na terenie stadniny były jakieś łąki, stajnia i coś w rodzaju wybiegu. Lisa poszła do właścicielki aby powiedzieć, że bierzemy 2 konie ze szkółki.
W tym czasie Noemi powiedziała nam jak nazywają się nasze konie i skąd mamy je sprowadzić. Poszła z nami, ponieważ Herwest też był na łące.
Sprowadziliśmy konie, wraz z koniem Lisy - Apollo. Koń Piotrka nazywał się Uranos, a mój Czort.W skrócie jazda konna to naprawdę fajny sport. A gdy jedzie się przez las, można się zrelaksować do tego stopnia, że aż zapomina się kim się jest.
A po skończonej jeździe, ogarnęliśmy się i pojechaliśmy do maka.
Chyba niezbyt ciekawy rodział, ale spróbuję lepiej napisać następny. Za przeczytanie rozdziału: 🥨🥨🥨 i oczywiście 🥖🥖🥖. #teambagietyy🥖
XD
Do następnego!
CZYTASZ
ᙖᥱᥴᥲᥙ⳽ᥱ Ꙇ Ꙇoʋᥱ ყoᥙ [ZAKOŃCZONE]
FanfictionJest to moja pierwsza książka, nigdy nic takiego nie pisałam ale mam nadzieję że się spodoba. Miłego czytaniaᕕ( ᐛ )ᕗ