17. Koniki

107 8 6
                                    

Perspektywa Kacper:

Gdy skończyliśmy oglądać jakiś losowy film z netflixa postanowiłem napisać do noemi o numer do tej stajni. Napisała mi, że może umówić naszą trójkę na następny dzień. Zastanawiałem się czemu trójkę, a nie czwórkę ale dopisała mi wtedy, że wytłumaczy nam jutro czemu jedziemy bez Lisy.

~Następny dzień rano~

Obudził mnie dzwonek to drzwi, była to nemi więc obudziłem tą bagietę od stu boleści i poszedłem się ubrać. Gdy wyszedłem okazało się że bagieta już jest ubrana tylko musi się trochę ogarnąć w toalecie, a nemi gra na konsoli w salonie.

~10 min później~

Piotrek wyszedł już z łazienki więc ubraliśmy buty, wyłączyliśmy temu nałogowcowi konsolę i zeszliśmy do samochodu.

~20 min później~

Mało odzywaliśmy się w drodze, a gdy dojechaliśmy okazało się że mój koń i koń piotrka są już osiodłane, więc pomogliśmy noemi i ruszyliśmy.

-Nemi, to czemu nie ma Lisy?

- Eh, lisa pojechała nad morze bo zrobiłyśmy sobie przerwę. Dobrze nam to zrobi.

Trochę się zdziwiłem, z resztą piotrek też sądząc po jego minie.

-Umm.. okej, to sprawa między wami więc nie będę wnikać w szczegóły. A kiedy wróci?

-Nie wiem

-Okej, to co? Dziki galopik czorta?

-Pewnie

Potem nie rozmawialiśmy już o Lisie. Trochę dziwne, że zrobiły sobie przerwę ale no nic. Nie wszystkim układa się idealnie.

Cześć! Postanowiłam że w tej notatce podam wiek bohaterów tej książki bo zdałam sobie sprawę, że prawie nic konkretnego nie wiadomo o nich xd.
Piotrek-23 l
Kacper- 17l
Noemi- 18l
Lisa-21l
A zatem, za przeczytanie rozdziału: 🍿🍿🍿
*W next ma być perspektywa Lisy?*
Paa!

ᙖᥱᥴᥲᥙ⳽ᥱ Ꙇ Ꙇoʋᥱ ყoᥙ [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz