17

362 10 0
                                    

Przemyślenia neli

Od dziecka zawsze miałam wszystko, w wieku 3 lat państwo Nowak zabrali mnie z domu dziecka trafiłam tam przez moich biologicznych rodziców którzy po moim urodzeniu zostawili mnie w szpitalu. Nigdy nie doświadczyłam miłości rodzinnej, nigdy nie miałam rodziny. Moi rodzice adopcyjni byli ciągle w delegacji, zawsze praca była ważniejsza. Miałam co chce, nowy telefon, markowe ubrania, do szkoły nie chodziłam często ale zawsze miałam czerwony pasek bo moi ''rodzice,, finasowali szkole komputery, remonty sal. Nie dawali mi samej zrobić sobie obiad bo mówiłi że mam od tego nianie. Nie jadłam jak inne dzieci kanapek albo schabowego w niedzielę, jadłam sushi bo schabowy był zbyt kaloryczny moja ,,mama,, miała obsesję na punkcie mojej wagi. Gdy przeprowadziłam się Karola, na początek było zajebiście co wieczór razem z jego byłą dziewczyną Kingą robiłyśmy wieczory filmowe, ale po wprowadzeniu się do domu ekipy całą frustrację przez Daily wyładowywał na mnie. Sława go zniszczyła, gdy przyjeżdżali wip bros Karol kazał mi siedzieć w pokoju a gdy chcieli mnie poznać on wymyślał że mnie nie ma albo jest u mnie chłopak. Gdy skończyłam 16 lat zaczęłam palić i pić, chodziłam do szkoły ale po szkole zamykałam pokój w którym trzymałam alkohol kupiony przez uczniów z wyższych klas. Po pół roku takiego życia postanowiłam wziąść narkotyki, jedna kreska, druga kreska, i tak codziennie aż do moich 17 urodzin w które zrozumiałam że muszę skończyć. Tak momentalnie skończyłam z paleniem, piciem alkoholu i ćpaniu. Uzależnienie zamieniałam na tnięcie się, osoby mi bliskie mnie opuściły. Mój chłopak którego miałam w wieku 16 lat zranił mnie wysyłając filmik gdzie mnie zdradza. Od tego czasu miałam uraz do mężczyzn, gdy wyjechałam do Warszawy i spotkałam się z hubertem czułam że wstręt odchodzi na bok bo hubert zmienił w moich oczach mężczyzn. Myślałam że on jest inny, że zmienił mi życie ale okazało się że jest taki sam jak wszyscy. Łukasz pokazał mi że można nagrywać w miłej atmosferze, adam pokazał mi że jest taką samą świnią jak hubert. Tymek przez 4 dni pokazał mi inne znaczenie na niektóre rzeczy takie jak miłość, on z Natalką znali się 6 miesięcy a ich miłość jest prawdziwsza niż miłość huberta do mnie, niż  13-letnia przyjźń.  



____________________________

Dziś Krótszy rozdział ale mam nadzieję że się podoba. Rozdziały będą co 2 dni!!

Dream || DredziarzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz