~9. Bölüm~

319 22 2
                                    

Multimedia: Sonat

BERTUĞ'DAN

Kollarımın arasına aldığım sırada anlamadığım şeyler mırıldandı. 

"Şşt, uyu sarışın."

Minik elleri, bacakları ve kolları buz gibiydi. Neden bu kadar kısa bir elbise giymişti ki? Dikkat çekmek için orasını burasını açmasına gerek yoktu. Yüzünün güzelliği yeter.

"Sonat." diye fısıldadı.

"Ben, Sonat değilim." dedim dişlerimin arasından. O kadar sessiz söylemiştim ki duymadığına emindim.

Dişlerimi birbirine bastırdım. Sonat'ın ismini duymak istemiyordum. Bana yaptığı pislikleri hatırlatıyordu.

Yıl Önce

BERTUĞ'DAN

1 saat olmadı öğreneli. Arkadaşımla aldatıyormuş beni.

Adaletini sikiyim dünya!

Yıllar sonra bir kızı sevdim ve o da ruhumu alıp gitti.

Peki kimin için bıraktı beni?

Sikimin antifirizi, Sonat için!

Arkadaşım sandığım Sonat için!

'Bok mu vardı da erkek olarak doğmadım?' diyen kızları anlamıyorum abi.

Evet! Bok vardı da erkek olarak doğmadın!

'Erkeklerin öyle arkadaşlıkları varken adamlar, götü kalkık bir kız için acı çekmezler.'

Öyle mi kızlar? Gerçekten böyle mi düşünüyorsunuz? 

Ölümüne güvendiğiniz arkadaşınızın sizi sırtınızdan vurması daha mı iyi?

Tanrım, kahretsin!

Telefonumu sinirle elime alarak Övgü'nün numarasını tuşladım.

...

"Efendim, Bertuğ."

"Lanet olsun, Övgü!"

"Bertuğ, sakin olur musun lütfen?"

"Kapa çeneni!"

"Bertuğ..."

Konuşmasına izin vermeden içimdeki bütün siniri telefona kustum.

"O çok sevdiğin kahveyı onunla mı içeceksin artık? Peki ya birlikte izlediğimiz filmler? Onları izlerken yaşadıklarımızı o şerefsizle mi yaşayacaksın? Artık ona mı kitap okuyacaksın? Hatırlasana, ördek kafa! Kitap bitince bana sarılarak uyuyordun! Bundan sonra kime 'ördek kafa' diyeceğim ben?"

Boğazım yanmaya başlayınca sustum. Hıçkırıklarını duyabiliyordum.

"Bertuğ... Bak, ben..."

"Sen, ne? Sen, ne Övgü!"

Hıçkırıklarıyla karışık "Seni seviyorum." diye fısıldadı.

"Yapma, Övgü! Yalan söyleme! Canımı yakıyorsun! Şimdi, git! Git ve o şerefsizin ellerini tut, onunla hayal kur, onu öp! Bakalım seni, benim kadar sevebilecek mi! Ağladığında, korktuğunda yada heyecanlandığında..."

Nefes aldıktan sonra " Benim gibi yanında olacak mı." diye fısıldadım. 

Gözlerim yanıyordu. Onu kaybetmek istemiyordum. 

Aşk Baharı BeklemezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin