/1/

7.6K 367 21
                                    

Vzbudí mě ten příšerný zvuk toho otravného budíku. Vypnu ho a zalezu hlouběji pod peřinu. Nechci jít do školy. Vím co mě ta čeká a rozhodně to není nic dobrého. Spíš je to něco čeho bych se měla bát a taky že se bojím. Bojím se nadechnout biť jen být na tomto světě. Někdy si říkám, že sebevražda je nejlepší způsob, jak z tohoto světa odejít. Chtěla bych začít úplně od začátku, ale můj zatracený život mi to nedovoluje. Ležím ještě chvíli pod peřinou, ale nakonec si uvědomím že do té školy stejně budu muset jít. Odkryji peřinu a jdu do kuchyně se nasnídat. Máma mě pozdraví a s úsměvem na tváři mi podá snídani.

„ Ahoj zlatíčko. Jakpak ses dnes vyspala ? "

„ Ahoj mami. Ale jo docela dobře... Až na to že musím jít do školy... "

„ Beth... Já vím že se ti tam nechce, ale musíš... "

„ Já vím... "

Vzala jsem si snídani, nalila si do hrnku čaj a dala si to všechno na stůl. Posadila jsem se na židli a začala jíst. Když jsem dojedla, dala jsem vše do dřezu a šla udělat ranní hygienu. Ano já vím. Ranní hygiena a oblékání se dělá před snídaní, ale já to prostě dělám takhle. Nechápu lidi co prostě jí v šatech a čistí si zuby před snídaní, kdyžpak stejně po snídani je budete mít špinavý. A to samý s šatama nebo s jakýmkoliv jiným oblečením. Jak víte že vám nekydne nutela na šaty nebo tričko ? No nebudu to rozebírat. Došla jsem do koupelny, vyčistila si zuby a šla do pokoje vybrat si, co do školy. Rozhodla jsem se pro riflovou košili a černé legíny. Po té co jsem si to oblékla, jsem se vrátila do koupelny a rozčesala si kartáčem vlasy. Pak jsem si vzala batoh s učením a šla si obout boty. Vzala jsem si černé tenisky, přehodila přes sebe bundu a rozloučila se s mámou.

„ Ahoj mami vrátím se kolem 3. hodiny. "

„ Ahoj Beth ! " zakřičela zamnou ještě máma.

A zabouchla jsem dveře. Ke škole jsem to měla pár minut takže to bylo v pohodě. Já tam tak nechci, protože vím až tam přijdu co bude následovat...

On a ona?Kde žijí příběhy. Začni objevovat