Celou cestu se mi klepali ruce. Jednak proto, že mi byla tak trochu zima a taky proto, že mám strach. Ale víte z čeho mám největší strach ? Strach mít na blízku toho, který mě šikanuje a zesměšňuje přede všemi. Protože on se mnou sedí. Na začátku roku jsem si sedla do prázdné lavice a on si ke mně přisednul. Myslela jsem že bude v pohodě, ale to jsem se spletla. Zatímco já se na něj usmívala on mi řekl:
„ Chudinko... Ani nevíš co tě v téhle škole čeká... " řekl s ironií v hlase a s úšklebkem.
Neodpověděla jsem mu a nevěděla ani co tím myslel. Ale pořád mi vrtalo hlavou, co tím myslel. Až po několika dnech mi to došlo. Shazoval mi učení, roznášel o mně pomluvy a dával mi pravidelné facky, pěsti a někdy i silné kopance. A tak to pokračuje až do teď. Bohužel. Došla jsem ke škole a v tu chvíli si uvědomila tu nejhroznější věc. Že je pondělí a já budu celý týden opět nucena sedět s Justinem ! Vím, že pro někoho je to úplně prkotina, ale pro mě ne ! Stojím před školou a rozhoduji se jestli mám vejít nebo ne. Nevím proč nad tím přemýšlím, když stejně vím, že tam vejít musím. Vstoupila jsem do školy a mířila si to rovnou ke své skříňce. Z kapsy z bundy jsem vytáhla klíče s klíčkem od skříňky a odemkla skříňku. Pověsila jsem si do ní bundu, vzala si bačkory, boty jsem tam někam hodila a šla do třídy. Naštěstí tam Justin ještě nebyl. Kéž by dneska nepřišel. A představte si mé přání se vyplnilo !!! Začala hodina a on nikde. Další hodina nic. A tak to šli všechny hodiny. Utekli rychle, za což jsem byla velmi ráda. Přestávky bez úšklebků, ponižování, facek či pěstí,... Takovýhle dny bych chtěla prožívat. Bez starostí, bez toho že na vás někdo někde v koutě číhá... A dneska přesně takovýhle byl můj den. Poprvé za tento rok to byl můj nejlepší. Došla jsem domů, udělala si úkoly a otevřela notebook. Chtěla bych mít nějakého kamaráda či kamarádku, tak jsem si řekla že si založím emailovou adresu. Podepsala jsem se jako Nadja. Vždycky se mi to jméno líbilo. Po té jsem si pustila film Super náhradník. Když v tom zazněl jakýsi zvuk. Vycházel z notebooku. Podívala jsem se a co nevidím...
Takže je tu další díleček. :) Snad se vám líbil. :)
ČTEŠ
On a ona?
Любовные романыOna - Bethany Wiliamsová. Je docela hezká, ale nikdo to neznamenal. Zvlášť ne Justin Tomlinson, který má na hezké holky čich a který ji šikanuje. Ve škole nikomu nevěří. Jak by také mohla když nikdo nevěří jí a nechce se s ní bavit ? Ale jediným lid...