Bora & Duru / İlkokul
"Keşke bir kelebek olabilseydim,hiçbir yere ait olmadan her yere gitmeyi isterdim."
Bunu duyan Bora kaşlarını çattı.
"Senin hiçbir zaman bir kelebek olmana izin vermeyeceğim."
Bunun üzerine Duru bakışlarını elindeki duran kelebekten çekip Bora'ya kaydırdı.
"Beraber kelebek olsak olmaz mı?"
Bora'nın yüz hatları gevşedi.
"Eğer beraber olacaksak olabilir."
Duru küçük bir kahkaha attı.
"O zaman yarın kostüm yarışmasında ikimiz de kelebek olalım, çok tatlı oluruz."
Bora tekrar kaşlarını çattı.
"Hayır,ben kelebek olmak istemiyorum."
Bunu duyan Duru kaşlarını çatıp sinirle oturduğu yerden kalktı.
"O zaman bende tek başıma kelebek olurum!Bana hep yalan söyle zaten."
Bu tepki üzerine kendini kötü hisseden Bora hemen ayağa kalkıp onu elinden tuttu,ardından da Duru'nun kızgın bir şekilde kendine bakan yeşil gözlerine doğru "Şaka yaptım,ben de seninle beraber kelebek olacağım." dedi.
Bunu duyan Duru gülümsedi.
"Benim üzülmeme dayanamayacağını biliyordum."
"Az önceki tepki..."
Duru Bora'nın cümlesini tamamlamasına izin vermeden koşarak ondan uzaklaşmaya başladı,tabii Bora'da onun arkasından koşmaya başladı.Kendisine oyun oynamıştı ve şu anda onu yakalayıp bayılana kadar gıdıklamak istiyordu...
****
Sizce sevmeyi nasıl öğrendik?Sevmek doğuştan gelen bir özellik midir yoksa sonradan mı öğrenilir?
Doğuştan gelen bir özellik olup olmadığı konusunda tam olarak bir şey söyleyemem ama bana sevmenin ve sevilmenin nasıl bir şey olduğunu ilk defa öğreten insanlar hakkında birkaç bir şey söyleyebilirim.
Onlar bana hayatı ve kendimi sevmeyi öğretti.Sevginin çok özel bir şey olduğunu bana hissettirdiler,tabii hayatımda sadece onlar yoktu.Bana nefreti öğreten,ihaneti öğreten insanlarda oldu ama hepsi de geçip gitti,zaman onları silip süpürdü.Ela'nın dediği gibi "Hayat kısa ve anlamsız,sevgi sonsuz ve anlamlı..."
-Duru Besteci
ŞİMDİ OKUDUĞUN
11 EVRE 卐
Science FictionTelekinezi gücüne sahip Duru'nun 11 evrede gerçekliğini kaybetmesinin hikayesi. Duru'nun sırlarla dolu geçmişinin ortaya çıkmasıyla beraber ortaya herkesin etkileneceği gerçekler ortaya çıkar ve her şey tamamen bir düğüm haline gelir.Geçmişten gelen...