Rachel, az Orákulum hirtelen összerándult. A szeme zöldre váltott, a szájából füstcsík kígyózott ki. A felelős kölykök azonnal reagáltak – egy háromlábú széket húztak elő ki tudja, honnan, valaki pedig gyorsan ráültette a lányt. Az kitátotta a száját, és az Orákulum reszelős hangján szólalt meg.
Kikben íj és pálca egyesül
Egyek, de két testben
Szabadítsák ki
A legerősebb istent.Csatlakozzék hozzájuk
A Hold kísérője!
Az árulás hátulról jön
Két halált ígérve.Rachel összecsuklott, de a szék megtartotta. Drámai csend borult az egész táborra. Én kényelmetlenül fészkelődni kezdtem. A prófécia nem volt épp bizalomgerjesztő.
Aztán, mintha feloldottak volna egy némító átkot, az összes táborozó egyszerre kezdett beszélni. Én is hallottam magam körül a testvéreim sutyorgását. – Nem mondom, hogy szívesen lennék annak a helyében, akire utal a prófiécia. – Acher volt az, a bungalóvezetőnk.
Egy összetéveszthetetlen kiáltás hatolt át a hangzavaron. – Teljesen egyértelmű!
Harriet Michaels volt az, egy Démétér-kölyök. A nagydarab lány a testvérei között állt, jelentőségteljes alakjának körvonalai a lilára színeződött tűz fényében ragyogtak.
– Teljesen egyértelmű! – ismételte. – Az íj Apollón fegyvere, a pálca pedig könnyen lehet, hogy Hermész Caduceus-ára utal. Egyek, de két testben, vagyis ikrek. Biztos vagyok benne, hogy a prófécia – drámai szünet – a Whister-ikrekre vonatkozik!
Hangos suttogás-hullám söpört végig a tömegen. Gyorsan lehúztam a fejem és igyekeztem elbújni az előttem ülő, nagydarab srác mögött, de nem volt szerencsém. A kíváncsi tekintetek így is utolértek, kiváltképp, hogy Harriet is rámszegezte mutatóujját.
Az egyik nővérem megveretegette a vállam és a fülembe súgott. – Mondj már valamit, mindenki téged néz! – Ez sajna igaz volt. A gyerekek elnémultak, és várakozóan pislogtak felém. Nyeltem egyet és gyorsan Cody felé pillantottam, de ő teljességgel eltűnt a testvérei között. – Öhm... Nos, ez könnyen lehetséges – mondtam sután, de akármennyire is igyekeztem magabiztos maradni, a hangom kissé remegő, bizonytalan maradt.
– Ácsi, ácsi, ácsi! – emelte fel a kezét Cody egyik tesója. – Várjatok, még semmi sem biztos! – Többet azonban nem mondhatott, mert a hangját elnyomta az izgatott zsivaj. Úgy vettem észre, Kheirón is elgondolkodva néz rám. Elvörösödve hajtottam le a fejem. Nem szerettem, mikor én voltam a figyelem középpontjában.
– Bungalóvezetők! – harsant fel kis idő múlva Kheirón basszusa. Mindenki elhallgatott és a kentaur felé fordult. – Kérlek, gyertek azonnal a Nagy Házba, rendkívüli gyűlést tartani. Nem késlekedhetünk. Az ikrek is jöjjenek. Valami azt súgja, Harrietnek igaza van.
Ezekkel a szavakkal kiügetett az amfiteátrum közepéről. A táborozók ezt távozásra felszólító jelnek vélték. Zsibongva, és nagyrészt a próféciáról beszélgetve indultak el, ki-ki a maga bungalója irányába, csak a bungalóvezetők, én és Cody maradtunk.
Ideges vigyorral az arcommal a féltestvérem felé fordultam. – Asszem, meg fogunk halni – köszöntöttem.
Az csak bólintott, de már megszoktam, hogy ritkán beszél. Viszont a testbeszédéből következtetni tudtam, mit érez éppen. Kezei megállíthatatlanul jártak ide-oda, de mivel hiperaktív, ez nem volt túl szokatlan. Ujjai remegése, a toporgása viszont idegességre utalt.
Nos, igen, az ikrek általában jól ismerik egymást. Még akkor is, ha csak félig azok.
YOU ARE READING
Vállt Vállnak Vetve
FanfictionBEFEJEZETT „Nos, igen, az ikrek általában jól ismerik egymást. Még akkor is, ha csak félig azok." Egy különleges ikerpár. Egy titokzatos isten. És egy baljós prófécia, ami talán egész Amerikát veszélybe sodorja. Nate képtelen megszabadulni a múltj...