Sessizlik.

510 182 42
                                    

1. Bölüm : Sessizlik.
"Yağmur ona eşlik ederken gece tüm asilliği ile sustu."

Küçük bir odadan duyulan hıçkırık sesleri sarmıştı gecenin sessizliğini. Yere çarpıp ses çıkaran yağmur damlalarına karışan gözyaşlarını art arda sildi. Olmuyordu, dinmiyordu bir türlü. Dayanamıyordu artık. Diledi, ölmekten çok korkan genç kız o gün gözyaşlarında boğulup ölmeyi diledi. Kesik nefeslerle konuştu aynadaki benliğine. Kimseye anlatamadıklarını anlattı gecenin sessizliğine. O sessizlikte, kendi benliği ile boğuldu. Ağlamaktan harap oldu genç kız. İstemedi, onu ona anımsatacak hiçbir şey istemedi hayatında. Durdu ve dönüp dağınıklıkta yaşlı gözlerini gezdirdi. Gözü, hâlâ sapasağlam duran aynada takılı kaldı. Aldı yanındaki bardağı, onu bu kadar kırıldığı halde sapa sağlam gösteren aynaya nefretler savurarak fırlattı. Gözünün önünde parçalara ayrılan aynaya baktı tebessüm ederek. Şimdi her şey daha iyiydi, istediği gibi görünüyordu. Paramparça. Gözlerini, kendini uçsuz bucaksız, sonu olmayan bir uykuya dalmayı dilercesine kapattı. Yağmur ona eşlik ederken gece tüm asilliği ile sustu. Odanın içine karanlık çökerken, tüm her şey ona ayak uydurmuş gibiydi. Yağmur yavaştan dinmiş, güneş ise doğmaya yüz tutmuştu. Genç kız ise, o gün ölmeyi istemişti, fakat bunun için cesaret edemeyecek kadar korkaktı..

İki Yüzlü.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin