Selam ben geldim umarım benden sıkılmamışsınızdırrr
Bölümü beğenmeyi ve yıldıza basmayı unutmayın lütfennn ♥️
Cevabıma konuştuğumuzdan beri ilk defa hızlı yanıt gelmişti ve bu iflah olmaz yüreğimi yine canlandırmış, umutla dolmama neden olmuştu.
055: Seni tanımak mı?
Ben: Beni tanımak.
Kabul etmek beni hayata döndürmek zorundasın.
Ben çaresizce uçurumun kenarında hayata döndürülmek için bekleyen kaybolmuş ruhtum. Biri elimi tutmazsa aşağıya atlayıp kaybolacaktım.
Er ya da geç kendimi kaybedecektik.
055: Neden böyle bir şey yapayım?
Ben: Çünkü lanet hayatımda biri, beni gerçekten tanısın istiyorum. İçimde attığım çığlıkları duysun acımın adını bilsin istiyorum.
Nefesimi sertçe bırakırken sızlayan burnumu sertçe çektim. Tanımadığım bir adamdan bana yardım etmesini istediğim için delirmiş olmalıydım.
Kendi karanlığıma o kadar dalmış olmalıyım ki ışığı bulacağıma olan inancım yok olmuş gitmiş olmalıydı.
Midem bulanırken ekrana bakmaya devam ettim. Bu sefer mesajıma anında yanıt vermemişti.
Üşüdüğümü hissederek yorganı bedenime kadar çekip üstümü örttüm.
055: Çok dramatiksin ayrıca hayalperest olduğundan bahsetmiyorum.
Gerçekten içimi görüyordu.
Ben: Evet öyleyim fakat kendimi kurtarmak istiyorum.
Çaresizce kurtulmayı bekliyordum.
055: Biri seni tanısın istiyorsun peki hiç mi pişman olmayacaksın?
055: Hiç mi birinin seni kemiklerine kadar görmesi rahatsız etmeyecek?
055: Acılarını gizleyemeyeceksin çünkü suratına baktıklarında anlayacaklar. Yüzünün kızarmasına bile fırsatın olmayacak.
055: Ve tüm bunlar seni rahatsız etmeyecek mi?
Ben: Edecek! Paramparça edecek.
X: O zaman neden bunu benden istiyorsun?
Cevabını öyle güzel biliyordum ki yazarken takılmam imkansızdı.
Ben: Canımın acıyacağını biliyorum hatta eminim ama mutsuzum. En önemlisi de yalnızım.
Ben: İnsanların yüzüne baka baka bağırıyorum; duyun beni, bende varım burada diye fakat kimse duymuyor, dönüp de neyin var diye sormuyorlar?
055: Peki benden ne istiyorsun?
055: Neyin var diye sormamı mı?
Ben: Sesimi duymanı istiyorum. Sormasan bile bilmeni istiyorum.
055: Peki ya ben bunu yapmayacak kadar bencilsem?
055: Söylediklerini, bağırdıklarını bile duymayacak kadar sağır, okumayacak kadar körsem.
Ümit dedim ya size, o yıllarca kuru bir gölü bile canlandırır. Sönmüş bir daha hiç yanmayacak volkanı bile canlandırırdı.
Ben: Olsun, ben yine de söylerim.
Ben: Yine de yazarım yeter ki birinin varlığını hissedebileyim.
055: Yüzsüz müsün?
Sorusu göğsüme çarpıp dağıldı. Gururumdan geriye kalan ne varsa kendisiyle birlikte dağıttı.
055: Amacın çok farklı değil mi?
Tüm bu söylediklerine rağmen yazmak aptallık mıydı?
Ben: Söylediklerimin tamamında ciddiyim
055: Çok inatçısın ayrıca garipsin.
Ben: Bir anlaşma yapalım
055: Anlaşma diyorsun ama seni engellememem için hala ikna edemedin.
Çileden çıkmıştım ve kabul etmesi için zorlamaya bile hazırdım.
Ben: Dinle
055: Oku diyecektin galiba
Sözlerine, kabalığına hatta zalimliğini bile görmezden gelebilirdim. İçimdeki bir ses hayat için son şansım olduğunu ve onu sıkı sıkı tutmam gerektiğini söylüyordu.
Ben: Adımı, yaşımı, kim olduğumu hiç bilme.
Ben: Sana hiç söylemeyeyim.
Ben: Hayatına birkaç günlük girecek biri olayım sonra da hiç var olmamışım gibi hiç yazmamışım gibi gideyim.
055: Vaktim yok
Ben: Vaktin yok?
Ben: Biri sana, kurtar beni diye bağırıyor ve sen kalkmış vaktim yok mu diyorsun?
Ben: Hiç mi kalbin yok!
055: Varlığını hayatıma devam etmem için hissettiğim bir organ için konuşmam.
Peki hissetmeyen bir kalbi hissetmesi için çabalar mıydınız?
Ben çabalardım.
Ben: O zaman kalbine hissetmesi için bir duygu gönderiyorum. O duyguya kulak ver olur mu?
Mesajıma cevap vermedi fakat bende durma niyetinde değildim.
Ben: Çünkü o duygu sana şunları bağırıyor.
Ben: Kurtar beni
Ben: Hala kurtulmam için vaktim varken sözlerime değer ver ve dinle
Gönderilmeyen mesaj: İntihar etmeye karar verdim ve sen beni kurtarmak zorunda olan o kişisin.
Dinle lütfen
Oku lütfen
Hisset lütfen
Ben: Beni kurtarır mısın?
...BÖLÜM SONU...
⊱ Bu arada diğer kitaplarımı okumayanlar varsa kendim yazdım diye demiyorum okumanız tavsiye ederim 😅 Şu an güncel olarak Kızıltepe Mahallesini yazıyorum
⊱ Son olarak beni wattpadde takip ederseniz çok mutlu olurum ❤
Instagram: hazalaba
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaşacak Kadar Aşık Mısın? / Texting
Roman pour Adolescentsİnsanlarla dalga geçmek için girdiğim sohbet sitesinde işler hiç de dalga geçmek istediğim gibi olmayacaktı. Hayattan tam benim gibi kopuk birini bulmuş beni kendi hayatımın enkazından kurtarsın diye yardım istemiştim. Fakat onunda bir kuralı vardı...