[DENİZ]
Okulun girişine yürüdüm. Içeri girdiğimde Ece görüş alanıma girdi. Kollarımı açtım. Gelip bana sarıldı. Öpücük kondurdum.
"GÜNAYDIN GÜNEŞİMMMM!!" dedi, koskaca gülümsemesiyle. Bende ona güldüm. Bize doğru gelen Emir'i gördüm;
" Selam, selam Ece. Nasılsınız?"
Emir kadınlara karşı çok naziktir. Bize gelince pezevenk olur. Ama severiz keratayı."Iyi sen? " diye bir cevap verdim. Gülümsedi.
"Bizimkiler sınıftaymış Alp mesaj attı. Seni görünce beraber gidelim dedim."Kafamı olumlu anlamda salladım. Ve Eceye baktım,gülümsedi ve yanağıma bir öpücük kondurup arkadaşlarının yanına gitti.
Gülümsedim ve Emir'i takip etmeye başladım.
Sınıfa çıktığımızda arka toplanmış muhabbet ediyordu. Selam verip yerime geçtim.Umut köşeye sinmiş oturuyordu. Eline telefon da olsa yüklü olarak manga okuduğundan emindim.
Uğurlarsa dün ki masterchef bölümünü konuşuyorlardı. Uğur masterchef hayranıydı. Hep mutfağa ilgisi vardı kızılın...
"Sonra elemeye Walison'ı koydular adiler."
" Olum Uğur ama Walisondan dolayı kaybettiler haklılardı. Ne yapsalardı Furkan'ı mı yazsalardı amina koyayim?"
"Ilk defa beynini görebildik Alp.
"Aybediyon, beni kaybediyon Serkan bey."
"Serkaaan ne bok yedin gene? "
İşte geldi piç. Mercan, Serka'nın yanağını öpüp kollarını boynuna doladı. Bu kızı hiç sevmem. Ne kadar dönek ya. Alp de benim gibi düşünüyor olmalı ki yüzünü buruşturup, iğrenç bir ifadeyle Mercan'a baktı.
Hepimiz kıs kıs gülerken, Umut başını kaldırıp Mercan'a baktı bi süre. Ve geri gözlerini aşağa indirdi. Nedense içimi bi üzüntü kaplamıştı...
Serkan hepimizin Mercan'ı sevmediğini biliyordu. Ama biz söylemezdik tabii Alp söylemediyse...
Neyse Serkan, gülümseyip " Günaydın" dedi. Ve kolların arasından çıktı. Mercan bozulmuş olsada, omuz silkti.
" GEBERIN KÖLELERİM!" diye bir ses duyduk.
Tahmin edin kimden?
Cevap:Always Ibrahım.Potterhead tarafım kabarsada, bastırmak zorunda kaldım. Ve Ibo ya döndüm. Yüz ifadesi cidden anlamdıramayacağım bir surat ifadesi vardı.
Mercan iğrenerek baktı. Ve [cool sandığı] gözünü kırptı. Serkan da gülümsedi. Mercan Ibo'ya omuz atarak sınıftan çıktı.
Ibo gözlerini bir kaç kez açıp kapadı ve sessizce "Günaydın" diye mırıldanıp masasına oturdu.
Bi anda hepimizin moreli düşse de bir şey demedik.Serkan yutkunup, Ibo' ya " Günaydın" dedi.
Ibo'ysa gözlerini kocaman açıp Serkan'a baktı.Ve aynen söyle oldu;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTANAMAYALAR [boyxboy]
Short Story-Yalancı, o asla olmaz olamaz ki Emir. -Olur. Ben 5 m öteden gay kim görürüm Deniz. -Bence de anonim o beyler. Deniz'in götü o tuvalet vakasından beri kurtulamıyor. -Bence de o Deniz. Hiç çocuğun sana olan bakışlarını görmedin mi?... ~bxb kurgu. ~Kü...