[DENİZ]
"Şey merhaba...Buraya oturabilir miyim?"
Arkamı döndüğümde yeni gelen çocuk kesinleştirmiştim.
Ve bi süre ona bakıp şunu dedim;
" Merhaba... Ta-tabii buraya oturabilirsin."Çocuk gülümsedi ve yerine geçti.
Bir şeyler konuşmamıza kanaat getirdim.
"Adın ne?" diye sordum. Gülümsemesi daha da genişledi ve cevap verdi;"Gölge."
Bende gülümseyip "Deniz." dedim. Ve bizimkilere döndüm hepsi şokla bize bakıyordu.
Gölgeyse telefonuyla uğraşıyordu. Hapsine 1 tane geçirdim. " OOO" lar yükselemeye başlamıştı bile. Gözlerimi devirdim..." SELAMIN ALEYKÜM BİTCHES!"
Kimdi diye bakmamıza gerek yoktu. Su olduğuna hepimiz emindik. Herkes selamlaştı.
Su, Gölge'yi görünce ağzı açıldı.Şaşırması normaldi. Ben asla biriyle oturamazdım. Saçlarımı karıştırdı. Bende gülümsedim. Sonra sırasına oturup bize döndü.
"Ne yapıyonuz?"
"Masterchef,Walison tartışması yapıyoruz. Su."
" Ooo, tamam. Ordakilerin hepsine üflemişler amina koyayim. Iyi ki lez'iz."
Herkes yine kanka atmaya başladı. Bu kız bizi güldürüyordu.Sonra eliyle "eğilin" işareti yaptı.
"Gençlik, bakıyorum da yeni çocuğu kapmışsınız. Helal olsun sana Deniz. Aferim, bu çoçukla arkadaş olmak çok iyi olmuş."
"Su, çoçuk geldiği an Deniz'in yanına oturdu."
"OHA ciddi misin Alp? Awwww feelsss"
Gözlerimi devirip cevap verdim;
"Hadi ama çocuk yer bulamamış. Yanima oturdu abartmayın." dedim. Ve o sırada zil çaldı...[EMIR]
" Serkan anamızı ağlattın. Bitir artık şu antremanı! " diye bağırdım. Omuz silkti. "TOPLAR YERLERINE HERKESE TEŞEKÜRLER!"
İçimden sonunda amk dedim. Ve soyunma odasına gidip üstümü değiştirdim. Serkan da giyinince çıktık.
"Emir..."
"Efendim, Serkan." diyip ona döndüm.
" Bizim eve gidelim.Sana bir şey sormam lazım."
Kafa sallayıp yürümeye devam ettim. Eve vardığımızda, Serkan kapıyı açtı.
Hepimizin evi bir sitenin bahçesindeydi. O yüzden ailerimiz çok yakındı...Serkan'nın odasına adımladım. O da beni takip etti. Odaya girdim. Ve çalışma masasının sandalyesine oturdum. Tabii o sırada çantam hakkı rahmetine kavuşacak şekilde uçmuştu.
Ve o da ne ? Bir çanta daha benimkinin yanına uçup, benimkine çullandı. Ikimiz de kanka attık.
Serkan da o sıra yatağına oturmuş, bağdaş kurmuştu. Bana endişeli bakıyordu. Ve konuşmaya başladı..."Emir... sanırım benim bazı şeyleri gözden geçirmeliyim. Bu aralar kendimi değişik hissediyorum. Yanii kızlara eskisi kadar ilgim yok..."
Şokla gözlerimi açtım. Ne yani Serkan da mı gay? Parmaklarıyla oynamaya başlayıp, sözüne devam etti.
" Mercan'ı eskisi gibi sevemiyorum. Birileri aklımı karıştırıyor. Üzgünüm sana daha söyleyemem. Kısaca erkeklere ilgi duymaya başladım. Be-n ben ne yapmalıyım?"
Ve kafasını kaldırıp, bana baktı. Gözleri dolmuştu. Ayağa kalkıp yanına oturdum ve ona sarıldım. Göğsümün ıslandığını hissettim. Ellerini belime dolayıp ağlamaya devam etti.
Aklıma gay olduğumu öğrendiğim an geldi...FLASHBACK FLASBACCCK
Koşarak Denizler'in evine gittim. Berbattım. Yanı öyle olmak istemiyordum. Alp'e baktığımda farklı hissediyordum nedense.
Denizler' e geldiğimde kapıyı çaldım. Kapıyı Deniz açtı. Kısık sesle odasına gitmemiz gerektiğini söyledim. Başını aşağa yukarı sallayıp beni içeriye aldı. Ve odasına geçtik.
Yatağına oturdum. Denizse çalışma masasına...
Bekler gibi bana baktı. Ve derin bir nefes alıp verdim." Deniz, çok kötüyüm yani... Alp'e bakınca çok sıcak oldu bugün. Sana da öyle oldu mu?"
Ağlamaya başladım.Parkeden çıtırtılar duydum. Ve yatağın biraz çöktüğünü. Şu an Deniz'in göğsünde ağlıyordum. Konuşmaya başladığını duydum.
" Hayır. Benim için değişen birşey yoktu."
Geri ona baktım. " Ne yani neden böyle hissettim ki o zaman?"Bana gülümsemeyi kesmedi.
"Ne olursa olsun yanındayım Emir..."FLASHBACK FLASBACCCK SONUUU
Yüzüme bir gülümseme verdi. Ben de onu destekleyici şeyler söylemeliydim. Öksürüp konuşmaya başladım.
"Serkan, biliyorsun ki ne olursa olsun yanındayız. Korkma. Mutlu ol yeter. Ama kız arkadaş konusunda... Emm bence ayrıl. Çünkü sende o da bu ilişkiden kötü etkileneceksiniz. Belki sevdiğin çocuk senide seviyordur. Sadece sevgilin olduğunu bildiği için söylemiyordur..."
Bana bakıp gülümsedi.
" Teşşekürler." dedi. Ve sonra kapının çalındığını duyduk.
Gelen kişi;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Çok piçim dtdidgcbci
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTANAMAYALAR [boyxboy]
Cerita Pendek-Yalancı, o asla olmaz olamaz ki Emir. -Olur. Ben 5 m öteden gay kim görürüm Deniz. -Bence de anonim o beyler. Deniz'in götü o tuvalet vakasından beri kurtulamıyor. -Bence de o Deniz. Hiç çocuğun sana olan bakışlarını görmedin mi?... ~bxb kurgu. ~Kü...