-Deniz'in iç sesi italictir.-
Deniz ve Ece yazışma
Selam
Bir şey mi oldu aşkım?
Ilk defa derste yazıyorsun daAh şey
Deniz ayrılalımNasi ya?
Bildimiz artık sew değilizŞey evet
Biri aklımı karıştırıyor.
Her gün ona dahada çekiliyorum.
Her şey için teşekkür ederimArkadaşız di mi
Ah evet
Sıkıntı yok
Şey hoşçakalHoşçakal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[DENIZ]
Sinirlendiğimi hissetim. O anlarda sadece tuvalete gider bi şeyler yapardım. Elimi kaldırıp izin aldım.Tuvalete koştum.
Onun için bu kadar değersiz miydim?Aptal mısın amına koyayim ya. Kız hâlâ sana değer veriyor. Vermese niye hâlâ engel yemedin olum. Bu senin 7. sevgilin. Hepsi ayrıldığı an seni engelledi ya amcık.
Doğru söylüyordu iç sesim. Cidden beni önemsiyordu. Tuvalet kapısına geldiğimi farkettim. Ve kapıyı açtım.
Kabinlerden birine girip oturdum. Saçlarımı yolarcasına çektim. Gözümden yaş geldi tabii.
Mal bu ya bildimiz mal. Olum salak mısın? Zaten acıyacağını biliyorsun niye çekiyorsun? Bide bunu sadece eski sevgilin için yapıyorsun!
Boş ver onu git artık başka çocuğa. Bak, kalp şu çocuk geldiğinden beri manyak gibi atıyor amına koyayim. Beyin de hep onu düşünüyor. Çocuğun her bokuna baktığından göz de şikayetçi .
Içim dışım Gölge oldu amk. Şu çocuğu seviyorsun bende biliyorum sende biliyorsun."Ama heteroyum. Ve ona âşık değilim." dedim.
SEN BENI ÇILDIRMAK MI ISTIYORSUN HE? SENİN KALBINDE HETEROLUK YOK KI! SEN BILDIMIZ BISEKSÜELSIN AMK!
Aaa asabımı bozduruyor oça bak yaa. Neyse sen hetero değilsin. Artı sen ona aşıksın. Bu çoçukla zaten proje yapçanız. Bari numara filan al...
"Of KAPA ÇENENİ" deyip kafamı kaldırdım. Kapıda tüm Tutunamayanların numarası ve atltında da ibne yazıyordu. Cebimden kalem çıkarıp hepsini karaladım.
Emir, "ibne" kelimesini hangi amaçla kullanırsanız kullanın gözleri dolardı. Bizim grubun sevgi yumağı olan Alp'te ona sarılırdı.
Instagram da gezindim,twitter da iki tweet attım. Facebook'ta ilişki durumumu değiştirdim.
Ve anonimin mesaj attığıni gördüm.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Anonim: Me in your sweather, you said it looked better.
On me,than it did you, only if you knew.
How much I like you, I watch your eyes.
As she walks by,
What a sight for sure eyes,
Brighter than the blue sky.
She you got mesmerized.
While I die...
Why would you kiss me?
I'm not even half is pretty.
You gave her sweather .
It's just polyester.
But you like her better.
Wish I were Heather...Heather sevdiğimi nerden biliyorsun?
Bence gayet iyi bir stalker'sın.
Neyse neden cevap yazmıyorsun?Kelimelerin kişiliğini belli eder...
Ne?
Neden hiç anlamadığım cümleler kullanıyorsun?
Manyaklaşıyorum iyice.Görüldü
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Iç çektim.
Bu kişi kimse bulmam lazımdı.
Bi şey yazsa da ölürdü zaten. Derin bir nefes aldım. Ve tuvalet çıkışına yöneldim.Çıktığımda arka bahçeye koştum.
Favori kısmım olan banka yerleştim. Burasını ağacın yaprakları kapatıyordu.Burda tek bizimkiler olurdu. Gözlerimi kapatıp, dizlerimi kendime çektim. Gözlerimden doldu gene.
Ah ah şimdi ağlarsın tabii. Bu kızla hiç çıkmamalıydın. Beni dinleyen kim? Onu seviyorsun Deniz. Ona sevdiğini açıkla garanti seni seviyor...
"Ah" çektim. Ve gözlerimin akmasına izin verdim.
Yaprakların hışırdadığını duydum. Kafamı kaldırdım.Hay aq. Yavaş be kalp. O ne hız. Bu çoçuğu seviyorsun be Deniz.
Oydu.
Gölge ağzı açılmış bir şekilde beni izliyordu.
Yanıma oturdu.Anında ona sarıldım.
Nedensizce çok kırılmış hissediyordum. O da bana karşılık vermiş, saçlarımı seviyordu.
Göğsünde ağlamaya devam ettim.Kalbinin sesini dahi duyuyordum şu an.
Gölge'nin kalbi ben sarılırken çok hızlı atıyordu...Kokusunu çektim biraz.
Okyanus ferahlığımı ? Ağlamaya devam ettim."Sorunun ne Deniz? Istersen anlatm-" sözünü kestim.
"Ece'den ayrıldım. Bide biri var aklımı oynatıyor. Başka bir şeyim yok." Kafamı kaldırdım.
Bakışları yerdeydi. Sonra kafasını kaldırıp,bana baktı.
"İnsanı en çok yaralayan iki şey vardır;
Biri yalanlarla çevrilmen, biri sevdiğin tarafından terk edilmendir..."Sonra da kalkıp, gitti.
Tek arkasında bıraktığı şey,
Artık onun için her zaman atacak bir kalbe sahipti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTANAMAYALAR [boyxboy]
Short Story-Yalancı, o asla olmaz olamaz ki Emir. -Olur. Ben 5 m öteden gay kim görürüm Deniz. -Bence de anonim o beyler. Deniz'in götü o tuvalet vakasından beri kurtulamıyor. -Bence de o Deniz. Hiç çocuğun sana olan bakışlarını görmedin mi?... ~bxb kurgu. ~Kü...