SENIN SAÇINI BAŞINI YOLLARIM HA!

103 12 68
                                    

[IBRAHİM]

Ceketimi alıp evden çıktım. Serkan'ı da kapıda yakaladım MÜQ.

"Oo kimleri görüyoruz? Serkan bey nasılsınız? Iyi misiniz? Proje bize gircek gibi geliyor ama siz halledersiniz!"

Kocaman gülümsedi. "Bal gibiyim. Mercan beni sikti. Sen nasılsıın?"

"Iyiyim. Ne oldu da Mercan sikti belanı amcık?"

Serkansa gülümsemeye devam etti.
" Mercan..." dedi titrek bir nefesle.YALNIZ BEN BU KIZIN EBESINI SIKERIM! Nasıl kankimi üzecek?

"Devam et..." dedim güven veren bir ses tonuyla.

"Mercan beni aldatmış. Başka bir okuldan. Sabahleyin gördüm. Mesajla ayrıldığımı belli ettim. Beni sadece bu okulda ki ihtiyacı olarak kullanmış..." gözünden yaş gelmeye başladı.

Kafasını yukarıya bakmaya başladı. Onun bileğinden tutup yakın da ki parka çekiştirdim. Banka oturtum.

Yüzünü eliyle kapatmış, ağlamaya başlamıştı. Kalbimin acıdığını hissettim. "Telefonunu verir misin?". Telefonunu cebinden çıkarıp uzattı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bu kişiye mesaj atamazsınız atmak istiyorsanız, engeli kaldırınız.

Bugün

Neden böyle yaptın?
Beni hiç sevmedin mi?
Duygusuz olduğumumu düşündün?
*çok fesat bir görüntü*

Hey
Orda sarhoştum.
O arkadaşım

Ama hala stroyinden hala kaldırmamışsın.

Yapma
Kaldırmayı unuttum aşkım

Hayır
Bitti
Hoşçakal
Ve asla grubumuzla görüşme

Yapmaa

Bu kişiye mesaj atamazsınız.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Çıldırmak üzereydim. Abi ne kadar orospu bu ya. Serkan'a sarılıp göğsüme çektim.
Bu çocuk bugünlerde çok ağlıyordu...

Sonunda ağlamayı kesti. Ve kalkıp okula yol aldık. Bizim gruptan " Herkes sınıfta kalanlar gelsiin" yazmıştı.

Bizde son katta olan 11/B ye gittik.

Geldiğimizde sadece tutananamayanlar vardı. Bizde yerimize geçtik. Herkesle selamlamamiz bittince oturdum.

" Serkan kanka iyi misin?"

" Hayır, pek iyi değil Emir."

"Olayı anlatayayım mi?"

"Anlat ibo..."dedi türek nefesiyle. Cidden çok üzgündü.

"Mercan puştu bunu aldatmış. Akşam stroysinde fesat görüntüler var. Sonra Serkan bakmış filan. Çocuk başka okuldan. Sadece ilgisini almış kısaca. O yüzden üzgün. Biraz parkta da ağladı."

"BEN VAR YA O PİÇİ ALIRIM O SAÇLARINI YOLLARIM! HEPSINI ELINE VERIRIM! ONU BU OKULADAN KOVDURTURUM! ONUN AĞZINA SIÇARIM ! NASIL ZEYTINI MI ÜZER!!!? " diye saydırmaya başladı Alp.

Ve kapıdan biri girdi;

Su ve Mercan güle oynaya sınıfa daldılar. Herkesin gözleri büyürken, Serkan puşta bile bakmıyordu.

Su herkese selam verip Emirlerin sırasının üstüne oturdu.

Ve ne oldu biliyor musunuz?

OÇ SERKAN'NIN BOYNUNDAN SARILDI!

Ben ayağa kalkerken Serkan bacağıma dokunup beni oturttu. Mercan " Aşkımm" modlarına da girmeye başladı.

Serkan kolların altından çıkıp, ayağa kalktı. "Mercan biz ayrıldık." dedi sesizce.

" Serkan uzatma... O bir yanlış anlaşılma!"

"Hayır Mercan. Stroy atmışsın tamam. Sarhoşsun tamam. Sen her sabah ilk uyandığın an Instagram'a bakarsın.1 senedir sevgiliyiz. Seni gayet tanıyorum. Artık beni kullanamazsın. Ayrıldık, A Y R I L D I K." dedi daha güçlü bir sesle.

"TAMAM BE! YEMEDİK! ÇOK KÖTÜSÜN!"

O sırada Su Mercan'nin saçına asılmaya başladı.

"SEN NASIL KANKAMI ÜZERSİN KALTAK!"

Ve kız kavgası başladı. Alp'in "kaos.." diye mırıldandığını duydum. Bizse izledik.

"AY BIRAK SAÇIMI!" diyip bi tekme attı Suya. Su onun karnına bir yumruk geçirdi. Kız iki büklüm oldu amına koyayim.

Su geri onun saçına asılıp, yukarıya kaldırdı. Zaten kısa olan Mercan daha da yukarıya çıktı.

"BIR DAHA BIZE BULAŞMA ! ALDATTIN HE! NE KADAR DA PUŞTSUN! SİKTİR GİT!!!"

Kızı yere attı. Kız ağlayarak kapıya koştu tek sözü şuydu;

"Bunların intikamını alacağım gerizekalılar!"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bu bölüm önceden bok gibiydi.
Şimdi daha iyi. Yanı siz düşünün Sfzufxgtcyi

11/B Sıra Yerleri

11/B Sıra Yerleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TUTANAMAYALAR [boyxboy] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin