[UMUT]
Cumartesi günü her zaman film gecesi yapardık. Ve bu sıra ev sahibi Uğurdu. Daha dün elime alabildiğim mangalarımı bi son kez elledim. Erken almam cidden mucizeydi. Son dershane denemesinde 75 çıkarınca almıştım bu güzellikleri.
Neyse, telefonumu cebime atıp evden çıktım. Ve ortak alandan Uğurların kapısına geldim. Zile basıp iki dk filan bekledim. Deniz kapıyı açtı.
"Selam marul!" gözlerimi devirip, "Selam, Limon!" diye karşılık verdim. Bu Uğur ve Denizle olan aramız da ki bir şakaydı.
"Uğur ne diyeceksiniz?" Uğur da çiğ köfteydi.Içeri girdim tüm grup ve sevgilileri buradaydı.
Tek Mercan puştu burda değildi. Gülümsedim. Ve herkese sarıldım.Sonra çiğ köfte buraya geldi. Ayağa kalkıp ona da sarıldım. O da gülümsedi. Ve bana oreolu dondurma verdi. Teşekkür ettiğimi belli edercesine yanağından öptüm.
Küçüklükten beri bunu bazen yapardık. Aslında bu geleneği Alp yaşatırdı da.
Buraya takmıyordum çünkü sadece Uğur'a bakıyordum. Kızarmıştı... Ve çok tatlı gözüküyordu.
Onu incelediğimi görünce daha da kızardı. Ve oturdu. Ben de kahka attım. Herkes bize bakarken gülümsüyorlardı.
Uğursa kafasını eğmişti. Yüzünde ne olduğunu da göremiyordum ki oçun. Kafamı bizimkilere tutunca ( Özellikle Alp) yüzlerini daha da genişletip gülmüşlerdi.
Boş vermeye karar verdim. " Hangi filmi izleyeceğiz?" diye sordu Emir. E haklı çocuk ne izleyecektik sahiden?
Uğur geri ayağa kalktı. " Abla , Ablaaa!" diye bağırmaya devam etti. Sonunda yeşil gözlü, bir kızıl geldi.
Kısaca Gülsu aşağa indi. "Ne oldu kodumun özürlüsü?" Uğur da gözlerini devirdi. " Niye bilgisiyar da full gay vb. dizive film var amk?" diye sorunca bir gözüm Emir'e kaydı. O da gözlerini büyütmüş onlara bakıyordu.
Gülsu abla bilgisiyar'ın yanına gelip yüklenenler kısmını açtı. " Bak abla, hepsinin sonunda gay var amına koyayim."
" Ablam, izlesiniz ölür müsünüz? Zaten normalde ben kullanıyorum. Dua et verdim. Ne yani homofobik misin sen?" Eh hiç kimse (orjinal Tutanamayanlar dışında) kimse Emir'i bilmiyordu. Haliyle kardeşlerimiz ve Ece da bilmiyordu.
Uğur kafasını olumsuz anlamında salladı. "1Değilim. 2 Senin bu kadar hayran olduğunu bilmiyordum."
"Eh neyse birini seçin. Ececiğim sen de izlemişsindir." dedi Gülsu abla. Ece de ayağa kalkıp bilgisiyara adımladı.
"Herhangi bir sahne de sıkıntı olmaz değil mi Tutanamayanlar?"
" Sıkıntı olmaz Ece."
" Tamam. I kıll my mother izleyelim o zaman çok güzeldi. Bazı sahneler var ama olsun." dedi ve film linkine tıkladı.
Herkes bakışlarını Emir'e çevirdi. Emir de parmaklarıyla oynuyordu. " Cidden seçimin çok iyi Ece. Bunu en 10 kez izledim. O sahne çok iyiydi."
Biz anlamaya çalışıyorduk. Ama Ibo hepimizden fesat olduğu için o anlamış gibi duruyordu.
" Ooo öyle bir sahne mi var? " dedi Serkan. Ece kafasını olumlu anlamda salladı. Ve Deniz'in göğsüne yattı.Ve film başladı...
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maşallahı olan sahneyi izlerken Emir bakmıyordu. Ve kızarmıştı. Herkes bi sahne oraya bi sahne buraya bakıyordu.Sonra Anthony 'ni maşallah çocuğu 3 hafta oturtmayacak şekilde sikti. Ve o sahne bitti.
Film de full çocuğun ailesiyle olan sorunları vardı. Ve civcivim Anthony' iyi o okulda aldattı.Kısaca çocuk puşt.
Son müziği çaldı. Ve Uğur bilgisayarı kapatıp geri geldi. Normalde asla gay film vb. şey izlemezdik.
Emir'i utandırmak istemiyorduk. Çocuk dalga geçtiğimizi sansın istemiyorduk. Onun yönelimiyle asla dalga geçmezdik...
Herkeste bir sessizlik oluşmuştu. Emir nerdeyse filmi izlememiş, parmaklarıyla oynamıştı...
Saat 10 olunca kızlar kalkıp gitti. Biz bir şey diyemiyorduk.
Çocuk çok üzgündü amk.
" Emm özür dilerim Emir onu izlememeliydik."
" Tutanamayanlar, sıkıntı yok. Normal. Ben varım diye izleyememezlik yapamazsınız."
Hepimiz ona bakıp kocaman güldük.
Ibo "GRUP SARILMASIII" derken hepimiz çoktan sarılmıştık.Tek değişen şey...
Uğur'un koluma dokunurken yandığımı hissetmemdi...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Medya=Umut
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTANAMAYALAR [boyxboy]
Short Story-Yalancı, o asla olmaz olamaz ki Emir. -Olur. Ben 5 m öteden gay kim görürüm Deniz. -Bence de anonim o beyler. Deniz'in götü o tuvalet vakasından beri kurtulamıyor. -Bence de o Deniz. Hiç çocuğun sana olan bakışlarını görmedin mi?... ~bxb kurgu. ~Kü...