[EMIR]
Bana bakıp gülümsedi.
"Teşekürler." dedi. Ve sonra kapının çalındığını duyduk.
Gelen kişi;
Alpti.
"OHA ÇIKIYOR MUSUNUZ SHİP SHİP SHİP ALLAM! NIYE SÖYLEMEDİNİZ!? SERKAN ALDATIYOR MUSUN? HIÇ BEKLEMEZDİM AMA OLSUN!!! ALLAM OLEYYY"Ve üstümüze atladı.
Alp'in altında eziliyorduk. "Kak grızakeli nefos alimeyorom!" dedi Serkan.Sonunda üstümüzden kalktı.Çok mutlu bakıyordu. Serkanla beraber bir "Siktir git birader." bakışı attık.
Sonra derin bir nefes alıp verdim. Ve olayı anlatmaya başladım. " Alp öyle bir durum yok. Serkan bir şeyini anlatıyordu. Benden dinlememi istedi,dinledim. Sonra kötü hisseti. Bende sarıldım. Sew değiliz. Abartma."
Alp bizi pek takmadı, ve telefonunu açtı. Gözlerim büyüdü gruba atacaktı belliydi. Serkan'a baktım o da başını aşağa yukarı sallayıp beni destekledi.
Ama çok geç kalmıştık. Götüm titreşince mesajları gördüm...TUTANAMAYANLAR
Alp:Beylerrrr
Deniz: Ne oldu aq?
Alp: Lafımı kesmeyin benim
Alp:Serkan'ı ziyaret ediyim dedim. Kapıyı açtım ve Emirle Serkan'ı yatakta oturmuş birbirlerine sarılırken buldum!!!
Ibo:Wtf
Uğur: Serkan Mercan'ı aldatıyor musun?
Umut: OHA ciddi misin Alp?
Alp: Evettt
Emir: Boşsun
Alp: Ama gördüm.
Serkan:
Emir: Olay şuEmir: Serkan bir şeyini anlatıyordu. Ben de dinledim. Sonra üzüldü ben de sarıldım.
Emir: Biz küçükken hiç böyle yapmaz mıydık
Umut: Haklı
Uğur: Aynen
Uğur: Doru pezevenk oldum için özür dilerim.
Ibo: Ödümü kopardın aşkım ❤
Deniz:cfxfdgfog6fifyjp
Uğur:fxtugivp
Serkan:🙄
Alp: Neyse aşklar bb
Umut: bb
Uğur: Bb
Deniz:Bayyy
Ibo: Bb
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[DENİZ]
Olaydan şok olmuştum. Serkan ve aldatmak?!
Bi kere Serka'nın kalıbında yok döneklik.
Boşverip otobüse doğru adımladım.Kulaklıklarımı bağından çözüp, takdım. Bugün dershanede hep Gölge'yi düşünmüştüm. Bu yüzden konulara tekrar etmem lazımdı. Yoksa mezuna kalırdım. Ve bizimkilere ortak ev hayali düşerdi , yani benim için...
Otobüs durağına gelip etrafa baktım. Ve Gölge'yi gördüm. Sonra...
NE GÖLGE MI? Geri oraya baktığımda telefonuyla uğraşmaya devam ediyordu. Kızardığımı hissetim. Ve "Aptallık yapma repliği geldi.Ece'yi hatırladım. Ve düşünmemeye çalıştım. Kafamı geri kaldırdığımda Gölge ile kesiştim. Çok klişe bir sahne yaşasam da garipsemedim. Çünkü o sıra bir Ron Weasley oluyordum.
Tek eksiğim Uğur gibi kızıl olmam gerikirdi.
Bana doğru yaklaşmaya başladı o sırada ş"imdi boku yedik" lafı moodumdu.Kocaman gülümsedi.
"Merhaba... Deniz. Nasılsın?""Mer-ha-ba." Kendimi resmen şu an liseli aşıklara benzettim.
Yalnız... BEN ZATEN LISEDEYIM?!
Gözlerim kocaman olurken, karşılıklı 1 adım geri attık. Yutkundum. O da sağ elini ensesine taşıyıp kaşımaya başladı.
Resmen şu an tam bir yaz disizi geçiyordu aramızdan. Yakışıklı çocuk, güzel kızla ilk konuştuğu zaman ki gerçekleşen hareketti.
Ve dizi sonu.... ANANI AVRADINI SIKIYIM!
Bi süre konuşmadık bende onu inceledim. Bugün okula geldiği kıyafetle aynıydı. Ne yapacaktı çocuk amina koyayim ? Bunu boşverip, çocuğu röntgenlemeye devam ettim. Kalbimin ritmi bozuktu. Ilk kız arkadaşımı öperken ki his gibiydi...
Çoçuk çok yakışıklı amk. Var ya of of. Beni şaşırdanta bu Gölge'nin çok kibar olmasıydı. Emir'in koyu versiyonuydu aq.
Gözlerimi kaldırıp, otobüse baktım. 680 gelmişti. "Hosjagal" gibi bir şey ağzımda mırıldandım. Bu çocuğunyanında Demet Akalın'nın tweetleri gibiydim amk.
Otobüse girip, kartı bastım.
Ve ne oldu biliyor musunuz?
BAKİYEM KALMAMIŞTI!Of'larken ensemdebir nefes hissettim. Ve iki bip sesi. "Deniz, ben sana bastım. Geçebilrsin."
Gölge'nin sesiyle daha şok oldum. Ve arkaya doğru ilerlemeye başladım. En arkada ki 2 koltuğa geçtim. Arkamdan da Gölge geldi.
Onun cam tarafa geçmesine izin verip, yerime oturdum."Teşekkür ederim." dedim,tansiyonum çıkarken. Evet cidden çıkıyordu. Ve ben şekerden ölcektim.
Benim de tıp bilgim bu kadardı...
Cama bakarken bir yandan onu izliyordum.
O... cidden çok çok güzeldi...Durağımagelince ayağa kalkıp, durdurma düğmesine bastım.
Otobüs durdu. Bizim siteye doğru yürümeye başladım. Biz 12 nolu evde oturuyorduk. Ve sitede evlere ortak bahçeden giriliyordu.
Kısaca 12 ve 13 nolu evler ortak bir bahçeden sonra ayriliyordu.Ayrılan kapıya geldiğimde yanımda ying yang gibi biri vardı...
Onlar burda oturuyordu..
Gölgeler burda oturuyordu...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ilkinizgeldii ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTANAMAYALAR [boyxboy]
Cerita Pendek-Yalancı, o asla olmaz olamaz ki Emir. -Olur. Ben 5 m öteden gay kim görürüm Deniz. -Bence de anonim o beyler. Deniz'in götü o tuvalet vakasından beri kurtulamıyor. -Bence de o Deniz. Hiç çocuğun sana olan bakışlarını görmedin mi?... ~bxb kurgu. ~Kü...